جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ

اگر بخواهیم به مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ بپردازیم باید به این موارد اشاره نماییم : گلکسی اس ۸ با صفحه نمایش خیره کننده، پردازنده سریع و البته طراحی زیبا، بهترین گوشی‌ای می باشد که تا کنون از آن استفاده کرده ایم . در حقیقت با یک نگاه اجمالی به گلکسی اس ۸ و طراحی مدرن آن، ظاهر آیفون ۷ کمی قدیمی به نظر می‌رسد .

احتمالا کمپانی اپل موبایل  آیفون ۸ را برای این که از محصول جدید سامسونگ عقب نماند  ، با ظاهری زیبا شبیه به گلکسی اس ۸ و با صفحه نمایش OLED با لبه‌های خمیده و بدون دکمه هوم فیزیکی عرضه خواهد کرد. اما همان طور که می دانیم ،  داشتن ظاهر مشابه به این معنا نیست که آیفون هنوز هم بتواند بهتر از گلکسی اس ۸ کار کند . در واقع مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ ، ما را به این نتیجه می رساند که برند نقش مهمی در موفقیت محصول عرضه شدده ایفا نمی کند . 

اگر بخواهیم به شکل اجمالی به مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ بپردازیم باید به این موارد اشاره نماییم :

  • دوربین قوی‌تر
  • جایگیری سنسور اثر انگشت
  • گسترش دادن سیری
  • شارژ بی‌سیم واقعی
  • ایرپادهای همراه
مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ

مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ : مکان خوب برای سنسور اثر انگشت

در مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ ، باید به این تفاوت بپردازیم که عبارت است از: مکان خوب برای سنسور اثر انگشت . در حالی که گلکسی اس ۸ یکی از بهترین‌ گوشی‌های هوشمندی است که تاکنون ساخته شده، ولی یک نقص کوچک دارد که از کامل بودن این گوشی جلوگیری می‌کند. این ایراد عبارت است از: مکان حسگر اثر انگشت . سامسونگ حسگر اثر انگشت را درست در کنار دوربین گوشی قرار داده است . این موضوع باعث می شود  لنز دوربین با هر استفاده از سنسور اثر انگشت لک بیفتد. در نهایت در این بخش با مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ به این نتیجه می رسیم که ، اپل کارایی بهتری در این زمینه دارد .

مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ : دوربین قوی ‌ترآیفون۸

در مقایسه  آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ باید به شرح این مطلب بپردازیم : دوربین

سری گلکسی اس سامسونگ ازدوربین‌های خوب و قابل مقایسه با محصولات اپل برخوردار بوده است اما ، در گلکسی اس ۸ پیشرفت زیادی در این امر صورت نگرفته است. در حال حاضر آیفون ۷ پلاس با قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابری در دوربین خود یک گام از گلکسی اس ۸ جلوتر است.

این موبایل اپل می‌تواند تثبیت کننده‌ی تصویر اپتیکال را به لنز دوم دوربین خود اضافه کند . همانطور که مستحضر هستید این کار باعث افزایش کیفیت عکس و همچنین افزایش کیفیت زوم می‌شود. همچنین در این گوشی می‌توان از سنسور بزرگتری استفاده کرد که باعث افزایش محدوده ISO شده که باعث می‌شود تصاویر ثبت شده در نور کم نیز کیفیت بسیار بالایی داشته باشند.

مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ ، در این بخش ما را به این نتیجه می رساند که دوربین اپل قوی تر از سامسونگ عمل می کند .

مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ : AR به جای VR

در حالی که سامسونگ با گلکسی GEAR خود، توجه همه را جلب کرده، اما اپل به واقعیت افزوده AR علاقه بیشتری دارد. واقعیت افزوده می‌تواند ویژگی‌ای از آیفون جدید باشد که به همراه آن عرضه شود. گوشی‌های هوشمند آرام آرام به سمت واقعیت افزوده حرکت می‌کنند.

 بازی پوکمون گو نشان داد که مردم به دیدن دنیا از طریق صفحه نمایش گوشی خود علاقه‌ بیشتری نسبت به قرار دادن یک هدست روی چشمانشان دارند.  در حقیقت ، واقعیت افزوده آیفون ۸ می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد . مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ به تفصیل در این بخش مورد بررسی قرار داده شد .

مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ: گسترش دادن سیری

در مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ ، می توانیم به این مطلب نیز اشاره کنیم که :

هنگامی که سامسونگ، گلکسی اس ۸ را معرفی کرد، زمان زیادی را به معرفی و تشریح دستیار بیکسبی اختصاص داد. این سرویس تنها رقیب سیری، دستیار گوگل و الکسا نیست. سامسونگ، بیکسبی را عمیقا با رابط کاربری خود یکپارچه کرده و کارهایی مثل دسترسی به برنامه‌ها، واکشی اطلاعات و کارهای دیگری از طریق آن امکان پذیر است.

اپل اگر می‌خواهد در این بخش نیز برتری داشته باشد باید سیری را بیش از پیش گسترش داده و قابلیت‌های جدیدی را به آن اضافه کند. در این قسمت با مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ ، سعی کردیم ابهامات شما عزیزان را در رابطه با این دو محصول برطرف نماییم .

این مقاله را از دست ندهید: بهترین گارانتی برای گوشی آیفون

مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ : iOS 11

یکی از مشکلاتی که همواره مردم با گوشی‌های سامسونگ داشتند روان نبودن رابط کاربری سامسونگ یعنی تاچ ویز بوده است. اما با اس ۸ این روند تغییر کرده و با توجه به سخت‌افزار قوی، این گوشی عملکرد روانی را دارد. اگر اپل قصد بازطراحی در ساختار اپل را دارد و می‌خواهد از لبه‌های خمیده در آیفون ۸ استفاده کند باید بگوییم که iOS قبلی نمی‌تواند از پس آن به خوبی بر آید.

 در واقع زمان آن رسیده که برای دوران جدید تغییراتی در iOS ایجاد شود و ویژگی‌های جدیدی به آن افزوده شود. مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ ، در این بخش مارا در انتخابی دقیق کمک می کند . در این بخش مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ ، از لحاظ iOS 11 مورد بررسی قرار گرفت .

مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ : شارژ بی‌سیم

در حالی که سامسونگ برای سری گلکسی اس خود از اس ۶ به بعد شارژ وایرلس را فراهم کرد، اپل هنوز این کار را برای آیفون‌های خود انجام نداده است. همه خبرها حاکی از آن است که اپل این قابلیت را به آیفون ۸ اضافه خواهد کرد. اما تنها افزودن این قابلیت کافی نیست .

گویا اپل شارژ وایرلس دوربرد را برای آیفون ۸ به کار می برد. به این صورت که تا زمانی که در محدوده شارژر هستید، بدون نیاز به تماس آن با پد شارژر، گوشی شارژ شود. مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ در این صفحه برای رفع ترید شما عزیزان در رابطه با این دو محصول صورت گرفت .

مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ در این بخش از لحاظ شارژ بی سیم مورد بررسی قرار گرفت .

خدمات تخصصی نمایندگی اپل: تعمیر برد آیفون

مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ : هدفون

در مورد امکانات صوتی این دو محصول باید گفت : سامسونگ علاقه‌ای به حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری ندارد و در گلکسی اس ۸ نیز از این جک استفاده کرده است . در داخل جعبه اس ۸ یک جفت هدفون AKG که بسیار با کیفیت‌تر از سایر هدفون‌های همراه گوشی‌های دیگر است، قرار دارد.

این هدفون قطعا بهتر از چیزی است که اپل به ما می‌دهد.

 اما اگر اپل واقعا می‌خواهد به سمت وایرلس کردن لوازم جانبی گوشی‌های خود پیش برود نباید دیگر از ایرپادهای سیمی درون جعبه آیفون استفاده کند، حتی اگر از طریق کابل لایتینگ قابل اتصال باشند. قرار دادن یک جفت ایرپاد وایرلس درون جعبه باعث می‌شود که نسبت به گلکسی اس ۸ بیشتر متمایز شده و کاربران بیشتر جذب آن شوند.

مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ در این قسمت به بهترین شکل مورد بررسی قرار گرفت .

نمایندگی اپل و واحدهای تخصصی تعمیرات اپل

امیدواریم بتوانیم با قرار دادن این صفحه شما را در امر، مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ یاری رسانیم .

نمایندگی اپل و واحدهای تخصصی تعمیرات اپل ، برای مطالعه ی شما کاربران گرامی در بخش زیر قرار داده شده است . قابل ذکر است  در این نمایندگی ، کارگاه های تعمیراتی با طراحی مجزا شکل گرفته اند . از این رو شما عزیزان برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط با همان دستگاه مراجعه فرمایید .

در ضمن این کارگاه ها مجهز به پیشرفته ترین ابزارآلات می باشند . جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید لینک نمایندگی اپل و واحدهای تخصصی تعمیر آیفون، مک بوک، آیپد و … را لمس نمایید .

نمایندگی اپل

کارشناسان ما در نمایندگی اپل به مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ به شکلی کامل پرداخته اند . نمایندگی اپل در نظر دارد با ارائه ی خدمات با کیفیت وعالی ، رضایت هرچه بیشتر شما عزیزان را کسب نماید . از آن جا که این مرکز توانسته مشتریان زیادی را جذب کند لذا ، هزینه ی دریافتی از کاربران محترم نسبت به سایر مراکز بسیار پایین تر می باشد .

مدیریت این مجموعه با تشکیل تیمی از افراد خبره و کاربلد به بهترین شکل به حل ایراد دستگاه مشتریان گرامی اقدام کرده است . خشنودی کاربران از نحوه ی خدمات رسانی در این مرکز باعث شده است ، نمایندگی اپل به جایکاه رفیعی نسبت به سایر مراکز دست پیدا کند .

عدم مراجعه ی کاربران به سایر مراکز ، خود دلیلی است بر موفقیت این مجموعه . درنهایت باید به این نکته اشاره نماییم که تمامی خدمات در نمایندگی اپل با استفاده از تازه ترین روش های تعمیر و بر اساس اسلوب های روز دنیا انجام می شود .

نمایندگی اپل و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز اپل

با مطالعه ی این صفحه می توانید ، به درستی به مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ بپردازید. نمایندگی اپل و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز اپل ، در این صفحه  به منظور اطلاع شما کاربران گرامی قرار داده شده است . این مرکز جدیدترین محصولات اپل را برای علاقه مندان تولیدات این کمپانی ارائه می نماید .

 از جمله این محصولات می توان به : آیفون ، مک بوک ، اپل واچ ، آیپد و …اشاره کرد .مدیریت مجموعه تعدادی از پرسنل خود را برای مشاوره ی خرید شما عزیزان در نظر گرفته است . با استفاده از این امکان می توانید انتخاب دقیق تری داشته باشید . با لمس لینک نمایندگی اپل و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز اپل ، می توانید اطلاعات جامعی در این زمینه کسب نمایید .

تعمیرات اپل و اخبار مرکز تخصصی اپل

شما کاربر گرامی با مطالعه ی این صفحه می توانید اطلاعات کامل و جامعی در رابطه با مقایسه آیفون ۸ اپل با گلکسی اس ۸ سامسونگ کسب نمایید . تعمیرات اپل و اخبار مرکز تخصصی اپل ، توسط تیم نرم افزاری مجموعه در سایت قرار داده شده است . در این بخش کارشناسان ما ، به ارائه ی تازه ترین اخبار حوزه ی تعمیرات اپل اقدام می نمایند . با لمس لینک تعمیرات اپل و اخبار مرکز تخصصی اپل ، می توانید به مطالعه ی این اخبار بپردازید . امیدواریم بتوانیم از این طریق رضایت شما دوست داران فناوری را به دست آوریم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید