جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

معرفی آیفون ۸ و آیفون پلاس ۸

پس از ما ه ها انتظار بلاخره معرفی آیفن ۸ و آیفون ۸ پلاس صورت گرفت . آیفون ۸ آیفون ۸ پلاس در واقع نسخه آپدیت شده آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس است . تفاوت آیفون ۸ در برخورداری از پردازنده قوی تر ، نمایشگر True Tone  و دوربین مجهز است .

نمایشگر آیفون ۸  نیز ارتقائ یافته و در آن از فناوری True Tone که برای نخستین بار در آیپد پروی ۱۰٫۵ اینچی به کار رفت، استفاده شده است. همانگونه که می دانید این فناوری سبب می گردد تا دستگاه بتواند به صورت خودکار با نور محیط تطبیق یافته و رنگ هایی دقیق تر را به نمایش بگذارد.

بارزترین ویژگی آیفون ۸ و آیفون پلاس ۸

 

از ویژگی های آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس می توان به جنس شیشه ای پل پشتی آن که قابلیت شارژ بی سیم دارد اشاره کرد . البته شارژ وایرلس آیفون ۸ تفاوت قابل توجه ای با دیگر موبایل های داخل بازار ندارد و این دستگاه برای شارژ باید روی پد مورد نظر قرار بگیرد .

در این گوشی می توان هنگام شارژ از درگاه لایتنتینگ موبایل استفاده کرد   و همچین قابلیت هم زمان شارژ کردن دستگاه و استفاده از هدفون هم از دیگر قابلیت های جدید  آیفون ۸ و آیفون پلاس ۸ است .

ویژگی های آیفون ۸ و آیفون پلاس ۸

 

  • تجهیز آیفون ۸ پلاس به حسگرهای تازه و به دو لنز با گشودگی دیافراگم f/1.8 و f/2.8
  • دوربین دوگانه با قابلیت جدیدی به نام «نورپردازی پرتره»
  • ادعای کمپاین سازنده مبنی بر برخوداری آیفون ۸ پلاس از «بالاترین کیفیت ضبط ویدیو توسط یک تلفن همراه»
  • قابلیت آیفون ۸ برای ثبت ویدیوهای ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و ویدیوهای اسلوموشن تمام اچ دی با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه
  • برخورداری آیفون ۸ از حسگرهای ژیروسکوپ و شتاب سنج برای ردیابی حرکات
  • استفاده از استاندارد Qi برای فناوری شارژ بیسیم
  • امکان استفاده از تمامی شارژرهای مبتنی بر استاندارد QI رایج در آیفون ۸
  • استفاده از چیپست جدیدی به نام A11 Bionic با شش هسته پردازشی
  • ۳۰ درصد قدرت بیشتر پردازنده گرافیکی (GPU) چیپست
  • سرعت بالاتر سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آیفون ۸ در قیاس با آیفون ۷
  • افزودن لرزشگیر اپتیکال به موبایل های آیفون ۸

نمایندگی اپل و دیگر واحدهای تعمیرات اپل

 

نمایندگی تعمیرات اپل در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری  ، به تعمیرات تمام محصولات اپل پرداخته است . کاربر پس از مراجعه به نمایندگی اپل و با بررسی مشکل  دستگاه ، به بخش مربوط به دستگاه ارجاع داده می شود . پس از مشخض شدن مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری ، دستگاه به واحد تعمیرات مربوطه برای تعمیر و ریکاوری فرستاده می شود و تعمیر کار اقدام به تعمیر دستگاه مشتری می کند . واحد تعمیرات اپل در جهت هر چه خدمات بهتر ، از بهروز ترین تکنولوژی و رو ش های نوین تعمیرات استفاده می کند.  جهت آشنایی با  هر یم از واحد تعمیرات اپل به بخش زیر مراجعه کنید .

لینک مفید

تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ایسوس / تعمیرات موبایل ایسر / تعمیرات موبایل فوجیتسو / تعمیرات موبایل لنوو / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل پاناسونیک / تعمیرات موبایل شارپ / تعمیرات موبایل ال جی /نمایندگی تعمیر گوشی / تعمیرات گوشی / تعمیر گوشی