جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

آنچه اپل در نیمه نخست 2021 رو کرد!

شرکت اپل برنامه ریزی بسیار منظمی دارد و محصولات جدیدش را بر همین اساس تولید و عرضه می کند. در نیمه نخست سال 2021 که درحال سپری کردن آن هستیم، این شرکت فعال بوده و خبرهای مختلفی از آن به گوش می رسد. از طرفی روزها می گذرند و به اولین رویداد اپل در سال جدید میلادی نزدیک می شویم. امروز با شما نگاهی به محصولات جدید اپل در نیمه نخست 2021 داریم. البته برای کسب اطلاعات دقیق تر باید تا رویداد این شرکت صبر کنیم و ببینیم که apple در سال جدید چه در چنته دارد. در این مقاله از نمایندگی اپل با ما همراه باشید.

محصولات 2021 اپل

نگاهی به محصولات جدید اپل در نیمه نخست 2021

شایعات زیادی در مورد تولیدات جدید کمپانی اپل در سال 2021 مطرح شده است. این شایعات به ویژه به قطعات دستگاه های این برند مربوط هستند. کوپرتینویی ها هم در سال 2020 تحت تاثیر بحران کرونا قرار گرفتند و بسیاری از برنامه ریزی هایشان با تاخیر مواجه شد. اما با این حال فهرست محصولات جدید اپل در نیمه نخست 2021 بسیار هیجان انگیزتر از چیزی است که تصور می شد. از ایرتگ های جدید گرفته تا آیپد و مک بوک و حتی اپل تی وی. Apple در اولین رویداد رسمی اش در سال جدید حرب های زیادی برای گفتن دارد و باید بی صبرانه منتظر این رویداد بزرگ و جذاب باشیم.

اپل ایرتگ های جدید؛ فراتر از حد تصور

یکی از محصولات جدید اپل در نیمه نخست 2021، ایرتگ های هیجان انگیز است. یک سالی می شود که اولین اخبار و احتمالات در خصوص ردیابی اختصاصی اپل منتشر شد و کاربران همچنان منتظر این محصول شگفت انگیز هستند. این ردیاب ظاهری دایره ای شکل دارد و قرار است مطمئن ترین شیوه ردیابی را ارائه دهد. اگرچه تمام اخبار و گزارش ها نشان می دهند که ردیاب هوشمند اپل با عنوان ایرتگ عرضه می شود، اما همچنان ممکن است این شرکت نام دستگاهش را تغییر دهد.

آی‌مک ۲۴ اینچی

دومین نام درخشان در فهرست محصولات جدید اپل در نیمه نخست 2021، آی مک 24 اینچی است. اگر به خاطر داشته باشید، چند وقت پیش اپل از پردازنده‌ اختصاصی M1 رونمایی کرد. مدت زمان زیادی از عرضه اولین کامپیوترهای مک مجهز به این تراشه نگذشته است و حالا باید منتظر آی مک 24 اینچی با این پردازنده باشیم. طراحی آی مک جدید قرار است بسیار پیشرفته باشد و به نمایشگری با حاشیه های بسیار باریک مجهز خواهد بود. نمایشگر پرو دیسپلی XDR و زبان طراحی آیپد پرو را می توان مهم ترین ویژگی های رایانه جدید apple در سال جدید میلادی به شمار آورد.

مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی

اگر می خواهید یک طراحی جدید از مک بوک ببینید، تا زمان رونمایی از محصولات جدید اپل در نیمه نخست 2021 و رویداد بزرگ این شرکت صبر کنید. گویا قرار است اپل رسما وارد دنیای لپ تاپ های 16 اینچی شود. البته شایعات در مورد این دستگاه بیشتر نشان می دهند که مک بوک پرو 14 و 16 اینچی در نیمه دوم سال جاری میلادی روانه بازار می شوند. با این حال نمی توان از این محصول غافل شد و مشتاقانه منتظر آن نبود.

خدمات تخصصی نمایندگی اپل » تعمیر مک بوک

آیپد مینی

برویم سراغ یک آیپد کوچک و جمع و جور در لیست محصولات جدید اپل در نیمه نخست 2021. آیپد مینی قرار است به آخرین پردازنده‌ سری A مجهز شود و یک نمایشگر 7.9 اینچی داشته باشد با حاشیه هایی بسیار کم. حتی پیش بینی می شود که این تبلت، به جای پورت لایتینگ به درگاه استاندارد USB-C مجهز شود. نهم آیپد ارزان‌قیمت، به شاسی باریک‌تر و سبک‌تر، مبتنی بر نسل سوم آیپد ایر مجهز شود. همان‌طور که گفته شد، گزارش مذکور با گفته‌های مینگ‌چی کو در تضاد است.

تعمیر آیپد در کوتاه ترین زمان به همراه گرانتی معتبر تنها در نمایندگی اپل

آیپد پرو ۲۰۲۱

آخرین مدل آیپد پرو در مارس 2020 عرضه شد و حالا آیپد پرو 2021 قرار است به پردازنده‌ی A12Z Bionic مجهز شود. اپل از دوربین فوق‌ عریض و حسگر لایدار برای تقویت تکنولوژی واقعیت افزوده و میکروفون‌ های بهبود یافته در این تبلت استفاده کرده است. می توان گفت که آیپد پرو جدید یکی از محصولات جدید اپل در نیمه نخست 2021 است که البته با بروز رسانی های جدیدتر عرضه می شود.

اپل تی‌وی ۵

به عنوان آخرین دستگاه در فهرست محصولات جدید اپل در نیمه نخست 2021 باید به اپل تی وی 5 اشاره کنیم. البته این محصول هم به احتمال زیاد قرار است  آپیت جدیدی از اپل تی وی 2020 باشد. این دستگاه قرار است ریموت کنترلی داشته باشد که به دستیار هوشمند سیری مجهز خواهد بود. همچنین بر اساس شایعات جدید، دستگاه جدید پخش محتوای اپل از پردازنده‌ی بسیار قوی A12X یا A14X بهره می برد تا محتوا و بازی‌های اپل آرکید (سرویس بازی اپل) را با قدرت بیشتری اجرا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید