جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

لوکس ترین اپل واچ در راه است…

بریک که در زمینه ی تولید انواع ساعت های لوکس کار می کند. با توجه به اخباری که ارائه کرده است در تعطیلات فصل جاری لوکس ترین اپل واچ های اپل را در اختیار مشتریان قرار دهد. این سری از اپل واچ ها که در مدل های مختلفی عرضه می شوند هر کدام دارای متریال متفاوتی بوده و قیمت بسیار بالایی دارند. این گروه از اپل واچ ها سری چهارم هستند.

بنا بر ادعای بریک تولید این نسل از اپل واچ ها حاصل 5 سال مطالعه و تحقیقات بوده است. بریک این ساعت ها را در رنگ های قرمز ، زرد ، نقره ای تولید کرده است و جالب است بدانید که در ساخت لوکس ترین اپل واچ ها از طلای 18 عیار استفاده شده است. همچنین این ساعت ها دارای تسمه ای هستند که از پوست تمساح ساخته شده و قیمت این سری از اپل واچ ها از 29000 دلار شروع می شود. در انحنای این ساعت ها از طلای 18 عیار استفاده شده که سبب شده قیمتی حدود 59000 دلار داشته باشند. یکی از لوکس ترین اپل واچ های تولید شده مدل Deluxe است که از دو ردیف الماس و زمرد ساخته شده و قیمتی مابین 44000 تا 74000 دلار خواهد داشت.

لوکس ترین اپل واچ در راه است…

لوکس ترین اپل واچ ها و گران ترین آن ها

گران قیمت ترین اپل واچ در میان مدل های لوکس سری چهارم این ساعت ها و به اسم Omni می باشد. روکش این ساعت نیز از زمرد ، الماس و سایر سنگ های قیمتی می باشد. قیمت اعلام شده برای این اپل واچ 69000 دلار تا 229000 دلار می باشد. بریک این بار سلیقه ی شخصی افراد را نیز در نظر گرفته است. به طوری که کاربران برای اینکه ساعتی منحصر به فرد داشته باشند می توانند در ساعت هایشان به طور شخصی سازی از زمرد قرمز استفاده کنند.

البته توجه داشته باشید که با این کار قیمت کلی اپل واچ در حدود یک میلیون دلار بالاتر خواهد رفت. در حال حاضر بریک فعلا از مشتریان وفادار و قدیمی خود سفارش گرفته و محصولات را در تعطیلات فصل جاری به آن ها عرضه می کند. بنا بر اخباری که از جانب این کمپانی رسیده است مدل های دیگری از این ساعت لوکس در ماه های آینده قرار است تولید شود.

بریک اعلام کرده است که در اواسط آبان ماه سال جاری هفته مجموعه ی دیگر نیز به لوکس ترین اپل واچ ها اضافه خواهد شد. این مجموعه شامل تیتانیوم ، کربن ، سرامیک و طلای 18 عیار است که به ساعت های بریک اضافه خواهد شد. اپل نیز پس از تولید سری اول ساعت های هوشمند در زمینه ی تولید ساعت های هوشمند لوکس فعالیت نخواهد کرد.

تعمیرات اپل در تهران

واحد تعمیرات اپل در تهران با دعوت از متخصصان برتر در تلاش است تا خدمات مورد نیاز کاربران را به بهترین نحو ارائه کند. متخصصان واحد تعمیرات اپل در پارت هایی مجزا فعالیت کرده و خدمات تعمیراتی در این واحد ها شامل تعمیرات آیفون ، تعمیرات اپل واچ ، تعمیرات آی مک ، تعمیرات مک بوک ، تعمیرات آل این وان و … می باشد. بهره مندی از ابزار و قطعات نیز در این واحد سبب شده تا تعمیرات به صورت تخصصی ارائه شود.

متخصصان واحد تعمیرات اپل ابتدا دستگاه را عیب یابی کرده و در صورتی که قطعه ی آسیب دیده را شناسایی کردند برای تعمیر آن اقدام می کنند. همچنین اگر آسیب دیدگی قطعه پیشرفته باشد و امکان تعمیرات آن وجود نداشته باشد مهندسان قطعه ی معیوب را در راستای افزایش کیفیت و کارایی دستگاه با یک نمونه ی اصلی جایگزین می کنند. اصالت قطعه ی مورد استفاده نیز برای کاربران تضمین می شود. مرکز سخت افزار ایران بر تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی اپل و سرویس های واحد تعمیرات اپل نظارت داشته و آن ها را ضمانت می کند.