جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

لوازم جانبی مک بوک

لوازم جانبی مک بوک آن دسته از لوازمی است که کمک می کند از این دستگاه بتوانید بهتر و بهینه تر استفاده کنید. در مرکز تعمیر مک بوک صفر تا صد این لوازمات با رعایت استاندارد های کامل تهیه می شود و در اختیار کاربران قرار می گیرد. استفاده از لوازم جانبی مک بوک در حفظ سلامتی دستگاه تاثیر بسیار زیادی دارد.

اگر از همان ابتدایی که مک بوک را تهیه می کنید، لوازم جانبی آن را نیز تهیه و استفاده کنید، میزان و شدت آسیب های احتمالی که ممکن است به هر دلیلی به دستگاه وارد شود، بسیار کاهش می یابد. برای مثال محافظ کیبورد مک بود یا قاب مک بوک و … هر کدام در حفظ سلامتی دستگاه و بی نیازی آن به خدمات مرکز تعمیرات مک بوک بسیار مفید و موثر خواهد بود. در ادامه به تعدادی از لوازم جانبی مک بوک اشاره می کنیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد.

لوازم جانبی مک بوک

کاربرد دو نمونه از لوازم جانبی مک بوک

Apple USB-C to USB Adapter

یکی از ضروری ‌ترین لوازم جانبی مک بوک، تبدیل‌ های مک‌بوک و مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ به بالا تبدیل USB-C به درگاه USB تایپ A اپل است. این تبدیل از طراحی ساده و کیفیت ساخت بالای اپل بهره می‌برد و از استانداردهای Thunderbolt 3/USB 3.1 Gen 2 تا سرعت ۲۰ گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می‌کند.

Apple USB-C to Digital AV

تبدیل USB-C to Digital AV اپل یکی دیگر از لوازم جانبی مک بوک است که ممکن است به دلیل نام متفاوتی که دارد، در ابتدا کمی نا آشنا به نظر برسد. مسئولیت این تبدیل خروجی تصویر از طریق درگاه HDMI است. بدین ترتیب با استفاده از این تبدیل می‌توان به صورت همزمان مک‌بوک پرو را شارژ و از درگاه‌های HDMI و USB-A 3.1 استفاده کرد تا کاربرانی محدودیت تعداد درگاه (Thunderbolt 3 (USB-C دارند، مشکلی نداشته باشند. البته اپل برای سهولت استفاده کاربر در کنار درگاه HDMI، یک درگاه USB-A 3.1 و یک درگاه (Thunderbolt 3 (USB-C نیز قرار داده است.

سایر لوازم جانبی مک بوک

بسیاری از تکنسین ها و تعمیرکاران مرکز تعمیر مک بوک معتقدند که باید بر اساس نیازی که دارید از لوازم جانبی مک بوک استفاده کنید. با این حال خرید آن دسته از لوازمی که مربوط به حفظ سلامت دستگاه است، می تواند از بسیاری از مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری کند. در ادامه به تعدادی از لوازم جانبی مک بوک اشاره می کنیم که می توانید آنها را برای دستگاه خود تهیه کنید.

  • شارژر USB-C مک بوک
  • قاب محافظ مک بوک
  • موس قابل حمل
  • کیف محافظ مک بوک
  • محافظ کیبورد فارسی مک
  • مبدل HDMIبه VGA
  • مبدل USB-C اپل
  • درایو DVD اکسترنال
  • آداپتور برق
  • کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ
  • کابل تبدیل Thunderbolt به FireWire
  • انواع استند، پایه و شارژر
  • محافظ صفحه نمایش

نمایندگی رسمی اپل

نمایندگی رسمی اپل درگاهی امن و ایمن است که خدمات و تسهیلاتی مفید و کاربردی در اختیار کاربران قرار می دهد. کمپانی اپل، تاسیس سال 1976 واقع در شهر کوپرتینو ایالت کالیفورنیا است که در ابتدا کار خود را با نام تجاری Apple Computer Inc در حوزه تولید بردهای کامپیوتری شروع کرد. کم کم پیشرفت کرد و به اعتباری که امروز دارد، رسید. این کمپانی به واسطه محصولات خاص و انحصاری خود شهرت دارد. محصولاتی که نه تنها در سخت افزار متفاوت هستند، که در نرم افزار نیز تفاوت های فاحشی با سایر برند ها دارند.

در نمایندگی رسمی اپل که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است، صفر تا صد محصولات اپل حمایت و پشتیبانی می شود. خدمات حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات اپل در نمایندگی رسمی اپل به صورت تخصصی و حرفه است. تمامی سرویس ها و خدمات همراه با ارائه ضمانت نامه های کتبی است. در بخش تعمیرات، واحد های جداگانه برای تعمیر هر محصول در نظر گرفته شده است. برای مثال تعمیرات مک بوک Apple  به صورت کاملا تخصصی در واحدی مستقل و جداگانه و با استفاده از ابزارآلات مدرن و پیشرفته انجام می شود. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی رسمی اپل تماس بگیرید.