جستجو کردن
Close this search box.

قوانین و مقررات تعمیرگاه اپل

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز اپل ، با توجه به گسترش فعالیت های این کمپانی و نیاز ضروری این مجموعه به تدوین قوانین و مقررات برنامه ریزی و تدوین شده است. علاوه بر کادر فنی تمامی پرسنل ملزم به رعایت این قوانین هستند.  همچنین آگاهی از این مقررات برای مشتریانی که خواهان بهره مندی از خدمات این مجموعه هستند ضروری می باشد. اطلاع از چگونگی روند تعمیرات در زمان مراجعه به نمایندگی اپل موجب خواهد گشت ، کاربران از روند تعمیرات ، چگونگی روند اداری و …. مطلع باشند.

پیروی از قوانین موجب خواهد گشت روند تعمیرات به درستی طی شده و دستگاه ها در فواصل زمانی منظم به مشتریان تحویل داده شوند. مدیریت نمایندگی apple نظم و قانون جزء لاینفک این مجموعه می داند. مقررات موجب خواهد گشت ، اعتماد مشتریان به تعمیرگاه مجاز اپل افزایش یافته و این شرکت همچنان سردمدار سایر رقبای خود باشد.

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجازاپل

  • امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد .
  • تعمیرگاه مجاز اپل مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.
  • دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان دهند .
  • لذا بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و نمایندگی اپلتعهدی در قبال آن نمی پذیرد .
  • توجه نمایید لوازم جانبی مانند : کیف ، گارد ، مموری کارت ، سیم کارت و… در هنگام تحویل دستگاه همراه با آن نباشد.
  • اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد ، در صورت تعمیر در این مرکز گارانتی از آن ساقط خواهد شدو باید هزینه را بپردازید.
  • مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز اپل۴۸ ساعت می باشد .
  • پس از تعمیر دستگاه ، کارشناسان تعمیرگاه مجاز اپل آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند.
  • مراجعه به بخش پذیرش و اعلام خرابی دستگاه
  • دریافت قبض جهت تعمیرات و اعلام عیوب توسط مشتری.
  • عیب یابی دستگاه و اعلام هزینه ی تقریبی به مشتری .
  • آغاز روند تعمیرات در صورت رضایت مشتری .
  • در صورتی که هزینه تعمیر دستگاه کمتر از 3000000 ریال باشد ، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد.
  • باتوجه به مورد تعمیراتی دستگاه ، حداقل زمان لازم جهت تعمیرات یک هفته خواهد بود.
  • در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی تعمیرات ، روند تعمیرات متوقف خواهد شد.
  • در صورت به پایان رسیدن تعمیرات و عدم مراجعه ی مشتری دستگاه تا یک ماه نگه داری خواهد شد.
  • کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمی پذیرند .

لازم به ذکر است ، اگر در طی یک ماه مشتری جهت تحویل دستگاه اقدامی نکند ، نمایندگی اپل مسئولیتی در قبال دستگاه نمی پذیرد.

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

در این صفحه بخشی از قوانین تعمیرگاه مجاز اپل ، که رعایت آن برای کاربران و همچنین پرسنل این مرکز ضروری می باشد ، مورد بررسی قرار گرفت. در این قسمت به بخش لازم می دانیم به شرح مختصری از ویژگی های نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات apple بپردازیم. کادری از برترین و حرفه ای ترین متخصصین را جهت تعمیر و فروش محصولات  اپل استخدام نموده است. امروزه شاهدعرضه‌ی گسترده‌ی محصولات  اپل در بازار داخلی کشور و استقبال گسترده هموطنان از محصولات این کمپانی بزرگ هستیم.

از همین رو، نمایندگی اپل، با تلاش های شبانه روزی خود درصدد ارائه ی بهترین خدمات در زمینه ی خدمات فروش و پس از فروش از جمله در زمینه تعمیر و اصلاح محصولات این شرکت به مشتریان خود می باشد. همچنین واحد آموزش تعمیرات اپل خدمات آموزشی را به کاربران گرامی ارائه می نماید.  اگر مایل هستید خدمات ما را در واحدهای تعمیرات apple  مطالعه نمایید وارد صفحه ی مربوط شوید.

مطالعه ی اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول اپل در سایر صفحات سایت امکان پذیر می باشد.

قوانین نمایندگی رسمی ایسوس / قوانین نمایندگی رسمی ایسر / قوانین نمایندگی رسمی اپل / قوانین نمایندگی رسمی کانن / قوانین نمایندگی رسمی دل / قوانین نمایندگی رسمی فوجیتسو / قوانین نمایندگی رسمی اچ پی / قوانین نمایندگی رسمی هواوی / قوانین نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا / قوانین نمایندگی رسمی لنوو / قوانین نمایندگی رسمی ال جی / قوانین نمایندگی رسمی ریکو / قوانین نمایندگی رسمی سامسونگ / قوانین نمایندگی رسمی شارپ / قوانین نمایندگی رسمی سونی / قوانین نمایندگی رسمی توشیبا / قوانین نمایندگی رسمی پاناسونیک / قوانین نمایندگی رسمی کپی / قوانین نمایندگی رسمی کیوسرا / قوانین نمایندگی رسمی زیراکس /