جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

عینک هوشند اپل

بر اساس گزارشات خبرگزاری های متعدد شرکت اپل در حال کار برای تولید نوعی عینک هوشمند می باشد که بر پایه واقعیت افزوده طراحی شده است. زمان احتمالی رونمایی از عینک هوشمند اپل در دسامبر سال 2021 خواهد بود. بر اساس گزارشات ترس از حریم خصوصی موجب شده که ساخت این محصول به تعویق بیافتد.

دلیل این نگرانی را می توان در عینک های هوشمند گوگل که در سال های 2015 و 2014 روانه بازار شد ولی جامعه هنوز آماده پذیرش این نوع دوربین ها را نداشتند و استقبال زیادی به عمل نیامد جستجو کرد. اما با گذشت اندکی زمان و تغییر سبک نگرش و زندگی، تحلیل گران بر این باور می باشند که در آینده نه چندان دور بدون گجت های الکترونیکی پوشیدنی قادر به ادامه زندگی نخواهیم بود. در این حالت می باشد که اپل محصول جذاب عینک هوشمند خود را روانه بازار کرده و به ما می فروشد.

عینک هوشمند اپل

طرح های احتمالی عینک هوشمند اپل

عینک هوشمند اپل که در چند سال آینده روانه بازار خواهد شد، گفته می شود به عنوان پیشرفته ترین و شگفت آور ترین گجت در تاریخ به شمار خواهد آمد. اما موردی که همواره برای همگان مورد سوال می باشد این است که طرح احتمالی عینک هوشمند و پیشرفته چگونه خواهد بود زیرا ارائه این محصول تا چند سال آینده غیر ممکن می باشد به همین دلیل به طرح های مفهومی که تا کنون ارائه شده اتکا می کنیم. 23 طرح بدست آمده که از  بین  طرح های ارائه شده در مسابقه برای طرح احتمالی عینک هوشمند آنها به معرفی چهار طرح برتر می پردازیم:

  • اولین برنده طرح مفهومی عینک هوشمند اپل فرد 31 ساله از برزیل می باشد که طبق طراحی او یک تجربه متفاوت گیمینگ در اختیار کارمندان قرار می دهد.
  • برنده دوم طرح مفهومی عینک هوشمند اپل جوان اهل فیلییپین می باشد که در طراحی خود به طور واضح و قابل لمس از ماوس مجیک اپل الهام گرفته است.
  • سومین برنده اهل کلمبیا می باشد که طرح خود را به صورت هدست واقعیت افزوده طراحی کرده که علاوه بر جلوه بصری زیبا ویژگی پخش صوت را به همراه درد.
  • چهارمین برنده نیز به طراحی مفهومی عینک هوشمند بر پایه یکسان بودن طراحی آن با طرح آیفون ایکس و ناچ استایل می باشد.

مشخصات عینک هوشمند اپل

عینک هوشمند اپل محصول سخت افزاری می باشد که بر اساس واقعیت افزوده طراحی خواهد شد. برای افرادی ک با واقعیت افزود آشنایی ندارند باید عنوان کرد که این فناوری تا حدودی شباهت زیادی به واقعیت مجازی دارد و بوسیله یک شبیه ساز دنیای واقعی را شبیه سازی و بخشی از اطلاعاتی که در دنیای واقعی و بخش توسط کامپیوتر ساخته می شود و عناصر بی درنگ و هوشمند در ارتباط با عناصر محیط نگاشته می شود.

بر اساس گزارشات منتشر شده گفته می شود که عینک هوشمند اپل را به تنهای نمی توان مورد استفاده قرار داد و باید حتما با یک گوشی آیفون به آن دسترسی پیدا کرد. البته باید اشاره کرد که اپل برای میان بر زدن این موضوع استارتاپ هایی نظیر PrimeSense و Metaio و Flyby را به زیر مجموعه خود اضافه کرده که بر اساس فناوری مبتنی بر ارزش افزوده و مجازی فعالیت دارند. اما انتظار می رود که عینک هوشمند اپل با استفاده از فرامین صوتی و محتوایی مانند اطلاعات آب و هوایی یا مسیر راه، را به کاربران ارائه نماید.

این خبر را از دست ندهید: ویژن پرو | اولین کامپیوتر فضایی اپل

قیمت عینک هوشمند اپل

بر اساس پیش بینی های صورت گرفته از طرف بنیاد اقتصادی Venture Capital قیمت عینک هوشمند اپل در حدود 1300 دلار خواهد بود. بر اساس همین پیش بینی ها با عرضه شدن عینک هوشمند اپل در بازار حدود 13 میلیارد دلار در یک سال عاید اپل خواهد شد، که حدود سه درصد بر درآمد اپل در سال بعد از ارائه عینک هوشمند افزوده می گردد. با پیشرفت در تولید عینک هوشمند واقعیت افزوده و اپل واچ در سالهای 2023 شرکت اپل حدود 70 دلار کسب درآمد می کند که نسبت به درآمد کنونی آن رشد چشم گیری محسوب می شود.

تعمیرات اپل در تهران

پس از مطالعه ی خبر عینک هوشمند اپل می خواهیم شما را با خدمات مرکزی مطمئن آشنا سازیم . مرکز تعمیرات اپل در تهران پیشگام در تعمیرات تخصصی انواع محصولات اپل ، برترین تعمیر کاران و مهندسین تعمیرات را به همکاری فراخوانده است . این مرکز همواره با شعار سرعت و کیفیت در خدمات رسانی همگام با نیاز های کاربران گرامی گام برداشته است.

لذا در صورت بروز هر گونه مشکل در محصولات اپل می توانید به نمایندگی اپل در تهران اعتماد کنید. لازم به ذکر است خدمات ما به تهران خلاصه نمی شود و آماده خدمات رسانی به هم وطنان گرامی در سراسر کشور هستیم. لازم به ذکر است،  تمامی قطعات مصرفی در این نمایندگی اصل بوده و در صورت نیاز به تعویض قطعه از قطعات اورجینال استفاده خواهیم نمود.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات وبسایت قابل پیگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید