جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

عرضه آیفون ۸ با بدنه تیتانیوم

در سال های اخیر استفاده از قاب‌های فلزی و آلومینیومی در میان افراد جوامع رواج پیدا کرده است . درواقع این قاب ها طرفداران خاص خود را دارند . اما به تازگی قاب‌های تیتانیومی وارد بازار شده اند و گوی سبقت را از سایر قاب های گوشی ربوده اند . کمپانی نام آشنای اپل با ارائه ، آیفون ۸ با بدنه تیتانیوم توانسته رضایت کاربران را از این طریق نیز به دست آورد .

یکی از ویژگی های قاب‌های تیتانیومی این است که ، نسبت به قاب‌‎های آلومینومی استحکام بیشتری دارند و در کل مقاوم ‌تر هستند . دلیل محکم بودن این قاب ها این است که ، در قاب پشتی آن‌ها به جای شیشه از سرامیک استفاده شده است . به دلیل قیمت بالای این قاب ها ، مشخص است که تنها در گوشی های با قیمت بالا استفاده خواهند شد . کمپانی اپل با عرضه آیفون ۸ با بدنه تیتانیوم ، توانسته جایگاه خود را در بین رقبا محکمتر کند .

در حال حاضر عرضه آیفون ۸ با بدنه تیتانیوم فقط توسط یک شرکت انجام می شود  . علاقه مندان می توانند با پرداخت ۷۰۰ دلار یک قاب تیتانیومی برای تلفن همراه خود سفارش دهند و از زیبایی و استحکام آن لذت ببرند . البته باید به این موضوع اشاره نماییم که ، زمان ساخت و تحویل آن هنوز مشخص نیست.

عرضه آیفون ۸ با بدنه تیتانیوم

عرضه آیفون ۸ با بدنه تیتانیوم – هزینه

کمپانی اپل برای راضی نگه داشتن کاربران خود ، در تولید دستگاه های مختلف از مواد اولیه خوب استفاده می نماید . این شرکت بزرگ و مشهور در سال ، تقریبا برای حدود ۵۰ میلیون گوشی قاب تولید می‌ کند . درواقع این قاب‌های تیتانیومی به دلیل خاص بودن ، تنها برای تعداد محدودی از گوشی‌ها تولید خواهد شد از جمله آیفون ۸ با بدنه تیتانیوم.

به دلیل هزینه های زیاد ، سایر کمپانی ها با وجود علاقه به تولید قاب های زیبا و با استحکام ضرورتی برای این لوازم نمی بینند . قیمت این قاب ها ۷۰۰ دلار می باشد که البته قیمت نسبتا بالایی است . از این رو تنها برخی افراد توانایی خرید آیفون ۸ با بدنه تیتانیوم را دارند .

در توضیح قیمت بالای این قاب ، یکی از مدیران کمپانی اپل می گوید در ساخت و طراحی آیفون ۸ با بدنه تیتانیوم از تکنولوژی و روش های نوین استفاده کرده ایم . در نهایت باید به این مطلب اشاره نماییم که تمامی افراد قادر به خریداری این قاب نخواهند بود به دلیل قیمت بالای آن . این گوشی‌ها برای افراد خاص و لوکس مناسب است.

عرضه آیفون ۸ با بدنه تیتانیوم – استحکام

آیفون ۸ با بدنه تیتانیوم طرفداران بسیاری پیدا خواهد کرد . دلیل این موضوع هم این است که ، گوشی‌های دارای قاب‌های تیتانیومی بسیار محکم و بادوام هستند.

برای ساخت قاب‌های محکم تنها از تیتانیوم استفاده نمی شود . برای این امر( تولید قاب های محکم )  می توان هر ماده مستحکمی را به کار برد . در حال حاضر تنها یک شرکت به تولید آیفون ۸ با بدنه تیتانیوم مشغول است . شرکت مذکور جهت تشخیص و استفاده از بهترین ماده برای تولید این قاب ها بررسی و تحقیقات زیادی انجام داده است . شرکت سازنده این قاب های تیتانیومی فروشگاهی را در کشور صنعتی آلمان پیدا کردند  که جهت استحام بیشتر قاب های تلفن همراه از تیتانیوم استفاده می کردند .

کمپانی اپل جهت سرآمد ماندن در عرصه تولید دستگاه های الکترونیکی و ارتباطی ، عرضه آیفون ۸ با بدنه تیتانیوم را در دستور کار خود قرر داده است . البته این امر تاحدودی غیر ممکن به نظر می رسد اما بعید نیست .در واقع امکان تولید و  عرضه آیفون ۸ با بدنه تیتانیوم به میزان محدود وجود دارد .

این مقاله کاربردی را از دست ندهید: دلیل گرم شدن بیش از حد iPhone

عرضه آیفون ۸ با بدنه تیتانیوم – معرفی واحدهای تعمیرات اپل

کارشناسان مرکز تعمیرات اپل در پارت های تعمیر مجزا به رفع ایراد پیش آمده در دستگاه کاربران مبادرت می ورزند . از این رو مشتریان گرامی برای تعمیر دستگاه خود باید به واحد مرتبط با همان محصول مراجعه نمایند . این واحدها به لوازم و ابزارآلات درجه یک مجهز شده است . لازم به ذکر است ، مهندسین مجرب این مرکز نسبت به خریداری و تجهیز این کارگاه های فنی مبادرت ورزیده اند . کیفیت خدمات تعمیر در این مرکز کاربران را از مراجعه به سایر نمایندگی ها بی نیاز می نماید. تیم تعمیراتی ما درصورت عرضه آیفون ۸ با بدنه تیتانیوم ، در کارگاه های فنی مجهز تمامی خدمات تعمیر این محصول را ارائه می نمایند .

تعمیر آیفون

نمایندگی اپل و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز اپل

نمایندگی اپل علاوه بر تعمیر به معرفی جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز اپل نیز می پردازد . این دستگاه ها عبارتند از : مک بوک ، آی مک ، آیفون ، آیپد ، آیپاد ، اپل واچ و اپل تی وی . تعمیرات محصولات اپل در مجهزترین و تخصصی ترین کارگاه های تعمیر با ارائه گارانتی انجام می شود . لازم به ذکر است ، کیفیت کار پرسنل این مرکز موجب می گردد ، مشتری پس از دریافت دستگاه شاهد افزایش کارکرد آن باشد . درصورت عرضه آیفون ۸ با بدنه تیتانیوم ، نمیندگی مجاز اپل به معرفی و تعمیر این دستگاه نیز میبادرت می ورزد .

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل، با بهره گیری از ذکاوت ، دانش ، خلاقیت و مهارت پرسنل متخصص خود توانسته به جایگاه مطلوبی دست پیدا کند . به کارگیری تجهیزات مدرن و پیشرفته موجب شده است این مرکز در عرصه فعالیتی خود ، کاملا بی رقیب به شمار آید . پرسنل این مرکز کلیه خدمات مربوط به تعمیر و فروش را انجام می دهند . لازم به ذکر است ، این نمایندگی به تعمیر و فروش دستگاه های دارای برند معتبراقدام می نماید .

به یقین به این مطلب اشاره می کنیم که با گرفتن خدمات از نمایندگی اپل نیازی برای مراجعه به سایر مراکز باقی نمی ماند . جهت کسب رضایت هرچه بیشتر شما کاربرن گرامی مدیریت این مرکز پرسنل خود را به گذراندن دوره های آموزشی در داخل و خارج از کشور موظف می نماید . از این رو کادرفنی این مرکز از دانش به روزی برخوردارند . خاطر نشان می سازیم ، رسیدن این نمایندگی به موفقیت های پی در پی ، مرهون احترام به حقوق مشتریان عزیز مجموعه می باشد .

در دیگر صفحات سایت به مطالعه مقالات ، سوالات متداول ، محصولات و اخبار بپردازید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید