جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر قاب لپ تاپ اپل

تعمیر قاب لپ تاپ اپل یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل است که توسط برترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و لوازم جانبی انجام می پذیرد. در صورتی که شما کاربران گرامی از دارندگان لپ تاپ های اپل هستید و در حال حاضر به هر دلیل قاب لپ تاپ شما دچار شکستگی و اشکالات ظاهری گشته است می توانید به مرکز تعمیر قاب لپ تاپ اپل مراجعه کرده و نسبت به ترمیم و تعویض آن اقدام نمایید.

قاب های معیوب در این مرکز مورد بررسی های کارشناسی قرار گرفته تا پس از تعیین سطح خرابی شان، در صورت امکان تعمیر و یا تعویض گردند. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در این نمایندگی اپل اعم از سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری مشمول گارانتی و ضمانت است و سرویس های ارائه شده تا بهبود و بازیابی کامل کیفیت دستگاه ادامه خواهد داشت.

تعمیر قاب لپ تاپ اپل

تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ اپل

تشخیص این موضوع که قاب دستگاه، قابل ترمیم است یا خیر، نیاز به بررسی کامل دستگاه و تعیین سطح خرابی قاب دارد. در صورتی که مشکل پیش آمده در قاب لپ تاپ، شکستگی و یا ترک باشد، این اشکال عموماً قابل رفع است. برای ترمیم قاب شکسته، تعمیرکاران مرکز تعمیر قاب لپ تاپ اپل با چسب های مخصوصی محل شکستگی را می چسبانند، سپس اقداماتی انجام می دهند که تا حد امکان محل چسب کاری دیده نشود.

اگر امکان ترمیم  وجود نداشته باشد، قاب شکسته تعویض می شود. در تعویض قاب شکسته، وجود یک قاب جانبی و سالم  (که عموماً از اوراق کردن دستگاه های از کار افتاده و معیوب دیگر به دست می آید) ضروری است. گاه اشکالاتی نیز در درب لپ تاپ ایجاد می شود که عموماً به دلیل خرابی لولا یا قاب یا شاسی است.

نکات مهم در نگهداری از قاب لپ تاپ اپل

جهت پیشگیری از بروز اشکال و خرابی در قاب لپ تاپ اپل، می توان از طلق های محافظ قاب استفاده کرد. توجه داشته باشید که نباید طلق استفاده شده تمامی قاب را بپوشاند زیرا این کار از تهویۀ هوا جلوگیری میکند. قبل از اقدام به این کار از نحوه ی تهویه ی هوا در لپ تاپ مطلع شوید. نکته آخر آنکه برای تمیز کردن قاب لپ تاپ بهتر است از پارچه کتانی نم دار استفاده کرد. نکته دیگر آنکه هرگز از دستمال کاغذی برای پاک کردن صفحه نمایشگر و قاب استفاده نکنید.

استفاده از محلول های تمیز کننده که پایه آمونیاکی دارند نیز برای تمیز کردن صفحه نمایشگر ممنوع است. در صورت نیاز به محلول پاک کننده می توانید از مخلوط ایزوپروپیل الکل و آب استفاده نمایید. توجه داشته باشید که همیشه محلول را بر روی پارچه اسپری کنید و از اسپری کردن مستقیم بر روی صفحه نمایشگر پرهیز کنید. جهت کشیدن پارچه بر روی صفحه نمایشگر از چپ به راست و از بالا به پایین است. درهر حال شما کاربران گرامی در صورت مواجه با هر گونه اشکال و ناکارآمدی در این بخش از دستگاه خویش می توانید به مرکز تعمیر قاب لپ تاپ اپل مراجعه نمایید و تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط را دریافت کنید.

نمایندگی اپل و دیگر واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل به دلیل همکاری تیمی دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری قادر به رفع پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های اپل است. شما کاربران ارجمند صرف نظر از نوع اختلال ایجاد شده در دستگاه می توانید به نمایندگی اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش –نظیر خدمات مرتبط با تعمیر قاب لپ تاپ اپل- را دریافت نمایید. خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و به دست تیمی از مجرب ترین و متعهدترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد.

نمایندگی اپل در تلاش است تا روز به روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدماتی شایسته نام اپل به کاربران ارائه دهد. برخی از ویژگی های نمایندگی اپل عبارتند از: روحیه بالای همکاری، تصمیمات تیمی و گروهی، بکارگیری به روزترین ابزار جهت تعمیر و ترمیم، استفاده از پیشرفته ترین متدها جهت عیب یابی صحیح دستگاه، تعهد به کیفیت خدمات و …. . در بخش زیر واحدهای تخصصی تعمیرات اپل  در نمایندگی اپل معرفی گشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید