جستجو کردن
Close this search box.

تعمیرات اپل

تعمیرات اپل نیازمند حضور کارشناسانی است که بر تفاوتهای ساختاری محصولات اپل مسلط باشند و بتوانند راهکارهای مورد نیاز جهت تعمیر هر یک از محصولات اپل را با درنظر داشتن کانفینگ متمایز آن -چه در بخش سخت افزاری و چه در بخش نرم افزاری برگزینند. برای نمونه در حوزه مرتبط با تعمیرات آیفون باید به این ویژگی توجه داشت که دسترسی به منابع سیستم و فایل های سیستمی موجود در این گوشی به راحتی امکان پذیر نیست و کاربر در حالت عادی نمی تواند هیچ کدام از فولدرها و فایل های سیستم عامل iOS  گوشی را ببیند.

به همین دلیل هم هست که بسیاری افراد ترجیح می‌دهند گوشی آیفون خود را جیلبرک (باز کردن قفل سیستم عامل iOS و رفع محدودیت های آن) کنند تا راحت تر به محتوای آن دسترسی داشته باشند. آگاهی از این تفاوت ها در گوشی های آیفون و دیگر محصولات اپل سبب می گردد تا کارشناسان تعمیر راهکارهای متفاوتی جهت تعمیر و حل اشکالات پیش آمده در این دستگاه ها برگزینند و روش های قدیمی و ناکارآمد را کنار بگذارند.

از سویی دیگر به‌یقین شما نیز بر این باور صحه می گذارید که حضور کارشناسان متخصص تعمیر در یک مرکز به تنهایی نمیتواند ضامن ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گردد؛ آنچه که در این میان تکمیل‌کنندۀ حضور کارشناسان خواهد بود، دسترسی به ابزارآلات تخصصی است؛ ابزاری که برای کارشناسان، امکان پیشبرد عملیات تعمیر و حصول بهترین نتیجه ممکن را فراهم سازد. مدیریت نمایندگی اپل با علم به تمامی موارد مذکور، مجموعه‌ ای از تخصصی ترین ابزارآلات تعمیر را در اختیار کارشناسان خود نهاده و با تلفیق این دو یعنی «کارشناسان متخصص» و «ابزارآلات پیشرفته»- موفق به رفع تمامی عیوب سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه های اپل در نمایندگی تعمیرات اپل شده است.

تعمیرات اپل

تعمیر محصولات اپل

نمایندگی تعمیر آیفون

نمایندگی تعمیر آیفون ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این محصول اعم از تعمیر قطعات، تعویض قطعات، بازیابی اطلاعات، تعمیرات نرم افزاری و مواردی از این دست به متقاضیان است. کاربران آیفون‌های اپل می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال سخت افزاری و نرم افزاری در دستگاه خویش به نمایندگی تعمیرات آیفون اپل مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند.

برخی از تخصصی‌ترین تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری آیفون که با حضور در نمایندگی تعمیر موبایل اپل قابل دریافت است عبارتند از: تعمیر آب خوردگی آیفون، تعمیر آسیب‌های ناشی از ضربه و افتادن آیفون، تعویض باطری و  AC Adapter آیفون، تعویضTouch  و  LCD شکسته آیفون، تعمیرات تخصصی برد آیفون، تعمیر مشکلات وای فای آیفون، تعمیر مشکلات مربوط به عدم آنتن‌دهی آیفون، تعمیر سوکت شارژ آیفون در نمایندگی تعمیر آیفون، تعمیر مشکلات مربوط به افت عملکرد یا خرابی کامل دکمه Home، تعمیر سوکت هدفون و … .

نمایندگی تعمیرات مک بوک

هنگ کردن سیستم، خاموش شدن دستگاه، شکستگی صفحه نمایش، شارژ نشدن باتری، سیاه شدن صفحه نمایش، داغ شدن دستگاه و کار نکردن کیبورد از جمله مشکلاتی هستند که هر لپ تاپی امکان مواجه با آن را دارد. در صورتی که از لپ تاپ های اپل یا همان مک بوک استفاده می کنید و با چنین مشکلاتی مواجه شده اید، کافی است به نمایندگی تعمیر مک بوک مراجعه کنید.

کارشناسان در اسرع وقت برای رفع مشکل دستگاه شما اقدام کرده و دستگاه را سالم به شما تحویل می دهند. تعمیر مادربرد، تعمیر رم، تعمیر صفحه نمایش، تعمیر ال سی دی، تعمیر هارد، تعویض کیبورد و تعمیر فلت از جمله خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد.

 تعمیرات آی مک

از واحدهای تخصصی نمایندگی تعمیرات اپل، واحد تعمیرات آی مک می باشد. تکنسین های مستقر در این مرکز از جمله مهندسین برتر کشور تعمیر آی مک می باشند و از دانش بالایی در زمینه تعمیر این نوع دستگاه ها برخوردار هستند. کلیه دارندگان آی مک در تهران، کرج و شهرستان ها می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در این وب سایت برای دریافت خدمات مورد نیاز خود اقدام نمایند.

تعمیرات آی مک شامل تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری بوده و در برگیرنده تمامی مدل های این دستگاه می شود. از جمله مهمترین خدمات این واحد می توان به تعمیر مانیتور آی مک، تعمیر مادربرد، رفع مشکلات بایوس، تعمیر و بازیابی هارد، رفع مشکل خاموش شدن دستگاه، نصب ویندوز و آپدیت درایوها و رفع مشکلات CPU اشاره کرد.

 تعمیر آیپد

تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آیپد با استفاده از تجهیزات پیشرفته و ابزارآلات نوین قابل برطرف شدن می باشد. این مرکز با تهیه جدیدترین دستگاه های تعمیر آیپد، تلاش دارد به تمامی درخواست های کاربران پاسخ داده و تعمیر دستگاه را با بهترین کیفیت و مناسب ترین هزینه انجام دهد. تعمیر تاچ و ال سی دی آیپد، تعویض اسپیکر، تعمیر برد آیپد، رفع مشکل سوکت شارژ، تعمیر مدار تغذیه، تعویض باتری، تعمیر پردازنده و حافظه آیپد و رفع مشکلات نرم افزاری آیپد، برخی از مهمترین خدمات ارائه شده در این مرکز می باشند.

نمایندگی تعمیر اپل تی وی

نمایندگی تعمیرات اپل تی وی، خدمات متنوعی را در این زمینه به کاربران ارائه می دهد. تعمیر مدار تغذیه اپل تی وی، برطرف کردن مشکل تصویر ندادن و خرابی در  انتقال تصویر، تعمیر و تعویض پورت HDMI، تعمیر کارت وایرلس WIFI و رفع مشکل وصل نشدن به شبکه در اپل تی وی، رفع مشکلات مربوط به پورت Optical Audio و برطرف کردن مشکلات مربوط به مدار Ethernet بخش کوچکی از خدمات این مرکز می باشند. متقاضیان خدمات فوق می توانند با مراجعه به هریک از شعب این نمایندگی، آنها را دریافت کرده و دستگاه خود را تعمیر نمایند.

نمایندگی تعمیرات اپل واچ

اگر از دارندگان ساعت های زیبای اپل واچ هستید، خدمات و سرویس های مورد نیاز خود را از تنها مرکز رسمی تعمیرات اپل بخواهید. این نمایندگی با کادری مجرب و متخصص و در اختیار داشتن قطعات فابریک و اورجینال، تخصصی ترین خدمات را به شما ارائه می کند. این نمایندگی با چندین شعبه در تهران و شهرستان ها تلاش دارد تا خلأهای موجود در رابطه با دسترسی هموطنان به خدمات نمایندگی اپل را پر کرده و رضایت مندی آنان را فراهم کند. هموطنان گرامی در هر نقطه از کشور می توانند از طریق تماس تلفنی با این مرکز، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

ویژگی های واحد تعمیرات اپل در نمایندگی اپل سرویس

  • اخلاق مداری و احترام به حقوق مشتریان
  • استفاده از تجهیزات مدرن و کارشناسان متخصص در حوزه ی تعمیرات اپل
  • ارائه ی اطلاعات و راهنمایی های لازم در خصوص تعمیرات اپل به مشتریان گرامی : کارشناسان نمایندگی اپل سرویس پیش از تعمیر هر دستگاه اطلاعات لازم را در خصوص چگونگی تعمیر دستگاه، مدت زمان مورد نیاز، روند تعمیر، برآورد هزینه ی تعمیر، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات و اطلاعاتی از این دست را در اختیار کاربران گرامی قرار می دهند.
  • شروع روند تعمیرات در صورت تایید مشتری : در مرحله بعد در صورت تأیید مشتری، متخصصان تعمیرات اپل اقدام به تعمیر و ترمیم دستگاه خواهند کرد.
  • تعمیرات، عیب‌یابی، تعویض قطعات و جیلبریک تمامی محصولات اپل
  • استفاده از قطعات اورجینال در صورت نیاز به تعمیرات اپل : تمام تلاش کارشناسان اپل سرویس این است که نیازی به تعویض قطعات اورجینال یک دستگاه نباشد و این اطمینان را به کاربران گرامی می دهیم که در صورت نیاز به تعویض، فقط از قطعات فابریک و با کیفیت استفاده خواهیم کرد.
  • بررسی و بازبینی دستگاه توسط کارشناسان فنی تعمیرات اپل : پس از اتمام فرآیند تعمیر و بازسازی، دستگاه برای بررسی‌های نهایی به کارشناسان فنی تعمیرات تحویل داده می‌شود و پس از تایید نهایی کارشناسان فنی به مشتری تحویل داده خواهد شد.
  • تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز دارای گارانتی می‌باشند. لازم به ذکر است مدت گارانتی هریک از محصولات اپل، با توجه به نوع محصول و مورد تعمیراتی آن متفاوت می باشد.

نمایندگی اپل و واحدهای ارائه دهنده خدمات

نمایندگی اپل از زمان راه اندازی تاکنون محور فعالیت های خویش را مشتری مداری و احترام به حقوق مشتریان گرامی نهاده است و با تمامی امکانات و تجهیزات خود در تلاش است تا رضایت مشتریان و لبخند همیشگی آنها را کسب نماید. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل توسط واحد CRM (ارتباط با مشتریان)، به صورت دقیق مورد بررسی قرار می گیرد. نمایندگی اپل با جذب تیمی از برترین متخصصان کشور و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات عرضه شده از سوی کمپانی اپل توانسته است به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه تعمیرات اپل بپردازد و دغدغه همیشگی نبود یک نمایندگی مجاز در کشور را برای کاربران دستگاه های اپل رفع نماید.

تمامی تجهیزات و ابزار به کار گرفته شده در نمایندگی اپل بالاترین سطح سازگاری و انعطاف را با محصولات اپل دارا هستند؛ به عبارتی دیگر، چند جانبه بودن طراحی ابزارآلات نمایندگی اپل، باعث شده تا کارشناسان تعمیر بتوانند ضمن سرعت‌ بخشی به کار خود، بهترین عملکرد را نیز داشته باشند. تجهیزات به کار گرفته شده در نمایندگی اپل با انعطاف در کاربردهای خویش قابلیت انجام عملیات فراوانی را دارند و به دلیل سازگاری با دستگاه‌های اپل بالاترین بازدهی تعمیر را ارائه می‌ کنند. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی اپل در بخش زیر معرفی می گردند.

تعمیرات اپل و اخبار مرتبط

مرکز تعمیرات اپل بهترین مکان برای آن دسته از کاربرانی است که دارنده یکی از محصولات اپل هستند اما در حال حاضر دستگاه مورد استفاده آنها به هر دلیل دچار خرابی و اختلال شده است. حتما شما نیز می دانید که کمپانی اپل تاکنون اجازه راه اندازی یک نمایندگی رسمی در کشور ما را صادر نکرده است؛ از این رو هیچ مرکزی نمی تواند ادعای نمایندگی اپل را داشته باشد. مرکز تعمیرات اپل جهت رفع این نقصان درصدد برآمده است تا کلیه خدمات مورد نیاز کاربران اپل را در زمینه تعمیر و ترمیم دستگاه هایشان به آنها ارائه نماید.

به عبارتی دیگر مرکز تعمیرات اپل به منظور تأمین نیازها و درخواست های آن دسته از کاربرانی راه اندازی شده است که دارنده یکی از محصولات اپل هستند و دستگاه آنها در حال حاضر دچار خرابی و نقص گشته است. چنین کاربرانی می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات اپل تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. کاربران گرامی جهت کسب اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای مرتبط با اپل می توانند به بخش زیر مراجعه نمایند.

تعمیرات اپل و مقالات این حوزه

تعمیرات اپل در این مرکز به دست تیمی انجام می پذیرد که پیشرفته ترین تجهیزات این کار را در اختیار دارند و به دلیل سطح بالای تخصص و دانش، می توانند پیچیده ترین اشکالات و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های اپل را رفع نمایند. مرکز تعمیرات اپل با علم به پرچمداری و سردمداری کمپانی اپل در دنیای فناوری، فعالیت‌ های خود را در زمینه تعمیر و خدمات پس از فروش تولیدات اپل راه‌ اندازی کرده است. همانگونه که ذکر شد در این مرکز تمامی تجهیزات روز دنیا در اختیار متخصصان حوزه تعمیر گذاشته شده‌ تا بتوانند به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان دستگاه های معیوب اپل را تعمیر و بازسازی کنند.

کارشناسان این مرکز ملزم به حضور در دوره های تخصصی تعمیر و بازسازی هستند که هر شش ماه جهت بروز رسانی اطلاعات و دانش فنی آنان برگزار میگردد. این امر سبب بروز رسانی دانشِ تعمیرات کارشناسان این مجموعه و ارتقاء سطح کیفی تعمیرات اپل گشته است به صورتی که میران خرابی مجدد دستگاه پس از تعمیر -در قیاس با تعمیرات انجام شده در دیگر مراکز- به پایین‌ترین حد ممکن رسیده است. کارشناسان ما به دلیل حضور در دوره های تخصصی-آموزشی با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا گشته و آنها را در حین عملیات تعمیر به کار می گیرند. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر و مطالعه مقالات ارائه شده بخشی از اطلاعات و دانش این حوزه را دریافت نمایید.

محصولات اپل

محصولات اپل به دلیل کیفیت بالای ساخت و ویژگی های منحصربه فردشان از پرطرفدارترین محصولات حوزه ارتباطات به شمار می روند. پیش از مراجعه به بخش زیر و مشاهده گزارش های تدوین شده درباره محصولات اپل، نگاهی مختصر به تاریخچه کمپانی اپل خواهیم داشت. حوزه فعالیت شرکت اپل، طراحی و ساخت تجهیزات الکترونیکی و نرم افزار کامپیوتر است. شرکت چند ملیتی امریکایی اپل، نخست با نام شرکت کامپیوتری اپل (Apple Computer Inc) در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفورنیا، واقع در دره سیلیکون کشور آمریکا شروع به کار کرد.

برخی از محصولات سخت‌افزاری این شرکت که در نمایندگی اپل نیز تعمیر و فروش می یابند، عبارتند از: آی‌پاد، آی‌مک، مک بوک و آی‌فون. فعالیت شرکت اپل در زمینه نرم‌افزار نیز منجر به تولید نرم‌افزارهای آی‌تونز، آی‌لایف، آی ورک و سیستم‌ عامل مورد استفاده در رایانه‌های این شرکت گردید. استیو جایز سکان‌دار این شرکت بزرگ بود که در تاریخ چهارشنبه ۵ اکتبر ۲۰۱۱ در سن ۵۶ سالگی درگذشت. مدیریت فعلی کمپانی اپل برعهده‌ی شخصی به نام «تیم کوک» می‌باشد. جهت آشنایی با دیگر ویژگی های آیپد و محصولات این شرکت به پارت زیر مراجعه نمایید.

تعمیرات اپل و پاسخگویی به پرسش های کاربران

کارشناسان مرکز تعمیرات اپل پس از تعمیر دستگاه معیوب توصیه هایی را به شما ارائه خواهند داد. کاربران گرامی توجه داشته باشند که عملی ساختن توصیه های ارائه شده از سوی کارشناسان مرکز تعمیرات اپل سبب می گردد تا استهلاک دستگاه به کمترین میزان ممکن رسیده و دستگاه پس از تعمیر کیفیت اولیه خود را بازیابد. بعلاوه شما می توانید اطلاعاتی را در زمینه شیوه های درست استفاده از دستگاه، نرم افزار و سخت افزار دستگاه و هر آن‌چه که به آن نیاز دارید را از کارشناسان حاضر در نمایندگی اپل کسب نمایید.

نکته قابل ذکر دیگر آن است که در صورت بروز هرگونه نقص و اختلال در محصولات اپل می‌بایست دستگاه مورد نظر جهت تعمیر تنها به یکی از نمایندگی‌های فعال در این حوزه تحویل داده شود. به دلیل سیستم و ساختار متمایز نرم‌افزاری و سخت‌ افزاری تولیدات اپل، تعمیرات اپل توسط افراد نابلد و ناکارآمد نه تنها مشکل اولیه دستگاه را رفع نخواهد کرد بلکه ممکن است به دلیل دستکاری های ناشیانه و غیرمرتبط، افت دائمی و یا از کار افتادگی کامل دستگاه را در پی داشته باشد. شما کاربران گرامی می توانید پرسش های خویش در رابطه با روند تعمیرات اپل و دیگر خدمات ارائه شده در این مرکز را از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان ما در میان بگذارید. کارشناسان ما با صبر و شکیبایی پاسخگو و راهنمای شما عزیزان خواهند بود.