جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات اپل در کرج

مرکز تعمیرات اپل در کرج، ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت‌افزاری و نر‌م‌افزاری محصولات اپل به هموطنان عزیز ساکن در کرج است. این گروه از کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هر گونه اشکال در عملکرد دستگاه مورد استفاده‌شان، به مرکز تعمیر اپل مراجعه کرده و سرویس‌های مورد نیاز را دریافت نمایند. مراجعان به این مرکز، بسته به نوع و مدل دستگاه و اشکال پیش آمده در آن به یکی از پارت های تعمیر اپل راهنمایی شده و سرویس های مورد نیاز را دریافت می کنند.  مهندسان حاضر در نمایندگی تعمیرات اپل در کرج، عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه‌های اپل را به گونه‌ای رفع می‌سازند که احتمال بازگشت عیب پس از تعمیر به حداقل میزان ممکن برسد. روند تعمیر در نمایندگی تعمیرات اپل بر این قرار است:

  • دریافت دستگاه های معیوب و ثبت اظهارت صاحب دستگاه (مبنی بر نوع اشکال پیش آمده و سطح خرابی دستگاه)
  • بررسی دستگاه و طی فرآیند عیب یابی
  • اعلام نوع اشکال پیش آمده در دستگاه به صاحب دستگاه (طی فرآیند عیب یابی اشکال پیش آمده در دستگاه توسط کارشناسان بخش عیب یابی تشخیص داده شده و به صاحب دستگاه اعلام می گردد)
  • کسب اجازه از صاحب دستگاه جهت انجام تعمیرات مورد نیاز و اعلام تقریبی هزینه تعمیر
  • انجام تعمیرات مورد نیاز بر روی دستگاه
  • تست دستگاه در حضور صاحب دستگاه و اطمینان از عملکرد صحیح آن
  • تحویل دستگاه به مشتری

تعمیرات اپل در کرج و گارانتی خدمات

مدت زمان گارانتی خدمات، در مرکز تعمیرات اپل در کرج، منوط به تشخیص کارشناس تعمیر است. بازه زمانی گارانتی عموماً پس از اتمام تعمیر، به دارنده دستگاه اعلام می گردد. گارانتی تعمیرات اپل، بدان منظور صورت گرفته که دارنده دستگاه دغدغه‌ای در باب هزینه و تعمیرات دستگاه خویش نداشته باشد و اطمینان داشته باشد که در صورت صرف هزینه، دستگاه معیوب وی، تعمیر شده و کیفیت نخستین خود را بازخواهد یافت.

مراجعان به مرکز تعمیرات اپل در کرج اطمینان داشته باشند که در صورت بروز اشکال مجدد در دستگاه، کارشناسان ما در مرکز تعمیرات اپل، پاسخگو خواهند بود و دستگاه را مجدداً جهت تعمیر بررسی و تست خواهند کرد. (سرویس رایگان مجدد، منوط به آن است که کارشناس تعمیر تشخیص دهد که دستگاه توسط کاربر دستکاری نشده و اشکال پیش آمده پیرو تعمیراتی است که پیش از این لحاظ شده است).

خدمات مرکز تعمیرات اپل در کرج

مرکز تعمیرات اپل درکرج در تلاش است تا با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بکارگیری مجموعه‌ای از تجهیزات پیشرفته، به تمامی دستگاه‌های معیوب، تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به کاربرانشان ارزانی دارد. تعمیر اپل در این مرکز دربردارنده تمامی خدمات و تعمیراتی است که ممکن است هر یک از کاربران از دستگاه‌های اپل به آن نیاز داشته باشند. اگر چه محصولات اپل در مدلها و ابعاد متنوعی طراحی و تولید میگردند لیکن کاربران این محصول، صرف نظر از مدل دستگاه خویش، می توانند به مرکز تعمیرات اپل در کرج مراجعه و تمامی خدمات تخصصی مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند. برخی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات اپل در کرج عبارت است از: تعمیرات آیفون، تعمیرات مک بوک، تعمیرات آی مک، تعمیرات آیپد، تعمیرات آیپاد، تعمیرات اپل واچ و تعمیرات اپل تی وی.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیر و فروش به کاربران و علاقمندان این برند باشد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند.

نمایندگی تعمیرات اپل

نمایندگی تعمیرات اپل ارائه دهنده کلیه سرویس های تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات به کاربران تمامی دستگاه های اپل اعم از آیپد، آیفون، آی‌مک و … است. کاربران هر یک از محصولات اپل می توانند در صورت بروز هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه مورد استفاده‌شان به نمایندگی رسمی تعمیرات اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی دستگاه خویش را دریافت نمایند. دستگاه های تعمیر شده در نمایندگی تعمیرات اپل  نه تنها کیفیت اولیه خویش را باز می یابد بلکه به دلیل انجام برخی گردگیری ها و عملیات تخصصی توسط کارشناسان، امکان خرابی مجدد آنها به صفر می رسد. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی شده است.

برای پیگیری آخرین اخبار مربوط به فعالیت های کمپانی اپل، به این بخش مراجعه نمایید.

مرکز تعمیرات لپ تاپ  / نمایندگی تعمیر لپ تاپ  / تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیرات لپ تاپ ایسر / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / تعمیرات لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک / تعمیرات لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ ال جی / مرکز تعمیرات نوت بوک / تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ / تعمیرات لپ تاپ