جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

بررسی عملکرد باتری آیفون XS Max

بررسی عملکرد باتری آیفون XS Max و آیفون XS Max اپل در آزمایش‌های کانسومر ریپورتس نشان می دهد که این باتری عملکردی درخشان دارد و در زمینه‌ طول عمر، عملکردی فراتر از حد انتظار از خود نشان می‌دهند. این طور که آزمایش‌های این وب‌سایت نشان می‌دهد، تراشه‌ جدید اپل در کنار کمک به بهبود عملکرد کلی آیفون‌های ۲۰۱۸، تاثیر زیادی روی افزایش عمر باتری داشته است.

به همین دلیل است که اپل در جریان برگزاری رویداد معرفی آیفون‌های جدید مدعی شد که آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس در زمینه‌ عمر باتری به‌ترتیب می‌توانند ، ۳۰ و ۹۰ دقیقه بیشتر از آیفون ۱۰ دوام بیاورند. این در حالی است که بسیاری از کاربران معتقدند که آیفون XS Max و آیفون XS Max اپل تغییرات چشمگیری ندارد و از همین ابتدا آن را یک محصول بازنشسته به حساب می آورند؛ البته این اظهار نظر صرف نظر از نمایشگر غول‌آسای ۶.۵ اینچی و پردازنده‌ قدرتمند A12 Bionic است. با این وجود بررسی ریزبینانه‌ وب‌سایت کانسومر ریپورتس نشان می دهد که تغییرات این پرچمداران بیشتر از آن چیزی است که بتوان تصور کرد.

بررسی عملکرد باتری آیفون XS Max

بررسی عملکرد باتری آیفون XS Max توسط Consumer reports

وبسایت Consumer reports برای بررسی عملکرد باتری آیفون XS Max آزمایشات به خصوص و ویژه ای را انجام داده که نشان دهنده برتری و تغیییرات چشمگیری در پرچمداران 2018 است. این وبسایت اعلام کرده است که برجسته‌ترین تغییر آیفون‌های جدید مربوط به باتری آنها است. آزمایش‌های دقیق کانسومر ریپورتس نشان می‌دهد که عملکرد باتری آیفون ۱۰ اس و ۱۰ اس مکس بسیار بیشتر از حرف و گفتمان است.

این در حالی است که آیفون های سال های قبل کمپانی اپل در زمینه عمر باتری عملکرد چندان جالب و چشمگیری نداشتند یا بهتر است بگوییم که چیزی سرتر از رقبای هم رده شان نداشتند. اما بررسی عملکرد آیفون XS Max توسط Consumer reports نشان می دهد که اپل سنت شکنی کرده است و با ارائه‌ عمر باتری بالا، عملکرد بسیاری بهتری نسبت به گذشته از خود نشان داده است.

نحوه اجرای آزمایشات Consumer reports

این وب‌سایت برای بررسی عمر باتری گوشی‌ها از جمله بررسی عملکرد باتری آیفون XS Max ، آزمایش به‌خصوصی را روی آنها انجام می‌دهد؛ کانسومر ریپورتس از یک انگشت رباتیکِ مخصوص استفاده می‌کند که به‌طور ویژه برای انجام کارهای مختلف در گوشی طراحی شده است و نحوه‌ کارِ کاربران معمولی با گوشی‌ها را به‌خوبی شبیه‌سازی می‌کند.

این انگشت رباتیک، در اینترنت به جستجو می‌پردازد، عکس می‌گیرد، از GPS استفاده و حتی تماس هم برقرار می‌کند و به طور کلی هر کاری که کاربر با گوشی خود انجام می دهد، آنها را اجرا می کند. کارشناسان Consumer reports برای ثبات و دقت بیشتر آزمایش، نور نمایشگر را به بالاترین حد خود می‌برند. این یعنی کاربران می‌توانند با کم کردن میزان نور نمایشگر، نتایج بهتری را از عمر باتری گوشی‌شان به‌دست بیاورند. نتیجه این آزمایشات به شرح زیر است؛

آیفون ۱۰ اس ، ۲۴.۵ ساعت و آیفون ۱۰ اس مکس۲۶ ساعت عمر باتری داشتند؛ بر اساس گزارش این سایت رسمی آیفون ۱۰ پس از هر بار شارژ، می‌توانسته تا ۱۹.۵ ساعت دوام بیاورد و این به معنای بهبود قابل‌توجه باتری پرچمداران اپل است.

با این وجود Consumer reports در بررسی عملکرد باتری آیفون XS Max به سرعت پایین شارژ شدن گوشی‌های جدید اپل نسبت به رقبای موجود در بازار نیز اشاره کرده است. آیفون ۱۰ اس مکس برای شارژ شدن از صفر تا ۱۰۰ درصد، به ۲۱۰ دقیقه و آیفون ۱۰ اس به ۱۹۵ دقیقه زمان نیاز داشته است؛ این در حالی است که گلکسی نوت ۹ سامسونگ برای شارژ کامل تنها به ۱۰۵ دقیقه نیاز دارد.

دیگر یافته های Consumer reports

بررسی عملکرد باتری آیفون XS Max توسط این وب سایت تنها به باتری و قدرت آن محدود نشده است. این وبسایت درباره دوربین های این نمونه از آیفون های 2018 اپل نیز اظهار نظر کرده است. باید بدانید که دوربین به‌کاررفته در آیفون ۱۰ به‌خودیِ خود کیفیت بالایی را در ثبت تصاویر ارائه می‌داد. با این وجود این دوربین در آیفون‌های جدید باز هم بهبود پیدا کرده است و عملکردی بسیار بهتر و جذاب تری دارد.

به طور کلی کوپرتینونشین‌ها عملکرد کلی این دستگاه‌های جدید را با استفاده از تراشه‌ ای ۱۲ بایونیک بهبود بخشیده‌اند. همه این ویژگی های مثبت سبب شد که پرچمداران 2018 اپل از آزمون سخت کانسومر ریپورتس سربلند بیرون بیایند و در رقابت با گوشی‌های هم‌رده، عملکرد درخشانی از خود نشان دهند. اما همچنان این گوشی‌ها نتوانستند جای گلکسی نوت ۹ سامسونگ را در صدر جدول بگیرند؛ با این حال نمی توان عملکرد بسیار خوب آنها را نادیده گرفت.

تعمیرات اپل در تهران

نمایندگی تعمیرات اپل در تهران یک مرکز جامع و کامل است که خدمات مختلفی را در حوزه محصولات اپل ارائه می دهد. این واحد نمونه و برجسته انحصارا متعلق به برند اپل است و تجربه و سابقه طولانی و درخشان در این حوزه از تعمیرات دارد. همان طور که همه ما می دانیم محصولات اپل از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و ساختار نرم افزاری و سخت افزاری متفاوتی دارند. به همین دلیل برای اجرای تعمیرات آنها به تخصص و دانش اختصاصی نیاز است.

در نمایندگی رسمی تعمیرات اپل در تهران که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است، تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع محصولات اپل از جمله آیفون، آی مک، آیپد، مک بوک و … عیب یابی و مرتفع می شود. تعمیرگاه مجاز اپل مجهز به پیشرفته ترین و مدرن ترین ابزار و تجهیزات عیب یابی و تعمیر است و به آرشیوی مجهز از قطعات جانبی نیز دسترسی دارد. امکانات و تسهیلات بیشماری در نمایندگی اپل در تهران فراهم است که تضمین کننده خرید امن و مطمئن کاربر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را از کارشناسان مربوطه جویا شوید.