جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

آیفون ۷ جت وایت

گوشی های های جدید آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اپل، نخستین گوشی های رده بالای کمپانی اپل بودند که بسیار مورد توجه مصرف کنندگان آن گوشی قرار گرفتند. با توجه به اینکه این گوشی در پنج رنگ متفاوت شامل طلایی، نقره‌ای، رزگلد، مشکی  و مشکی براق ( جت بلک ) و با متریالی خاص وارد بازار جهانی شد، اکنون در گزارشی جدید در وب سایت ژاپنی   Mac Otakara ، کمپانی اپل ادعا کرده است که برای معرفی یک رنگ جدید با نام آیفون ۷ جت وایت در حال برنامه ریزی می باشد.

هنگامی که اپل به صورت رسمی از  آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در ماه سپتامبر رونمایی کرد و مورد استقبال مشتریان این کمپانی قرار گرفت، انتظار می رود که عرضه آیفون ۷ جت وایت نیز محبوب واقع شده و توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کند. البته هنوز مشخص نیست که این شرکت چه زمانی گوشی آیفون ۷ جت وایت را عرضه خواهد کرد که احتمالا با رنگ منحصر به فرد خود، منجر به افزایش فروش نیز خواهد شد.

همان گونه که آیفون  ۷ جت بلک  دارای سطحی صیقلی می باشد، می توان پیش بینی کرد که به احتمال زیاد آیفون ۷ جت وایت نیز دارای سطحی صیقلی خواهد بود. تصویری که مشاهده می کنید توسط کامپیوتر شبیه سازی شده است؛ اما به احتمال زیاد آنچه در آینده  توسط کمپانی اپل تولید خواهد شد، کمابیش مانند تصویر  زیر باشد.

آیفون ۷ جت وایت ، نقطه متقابل آیفون ۷ جت بلک قرار خواهد گرفت.

تجربه نشان داده است که تقریبا بیشتر شایعاتی که در رابطه با دستگاهی جدید پخش می شوند، درست است.  تنها باید صبر کنیم و منتظر باشیم که این خبر صحت پیدا می کند یا خیر. با این حال، اگر کمپانی اپل این رنگ را وارد بازار جهانی نماید،از زیبایی و ویژگی منحصر به فردی برخوردار خواهد بود و ایده ی خوبیست اگر به واقعیت تبدیل شود. در نتیجه آیفون ۷ جت وایت ، نقطه متقابل جت بلک قرار خواهد گرفت.

لینک های مفید : نمایندگی لنوو ، نمایندگی اپل ، نمایندگی دل ، نمایندگی ایسوس ، نمایندگی ایسر ، نمایندگی سامسونگ ، نمایندگی شارپ ، نمایندگی فوجیتسو ، نمایندگی کونیکا مینولتا ، نمایندگی زیراکس ، نمایندگی ریکو ، نمایندگی ال جی ، نمایندگی اچ پی ، نمایندگی توشیبا ، نمایندگی کانن