جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

آموزش تعمیر آل این وان اپل

آموزش تعمیر آل این وان اپل یکی از آموزش هایی است که در واحد آموزش نمایندگی اپل به کاربران علاقه مند ارائه می شود. در این آموزش تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آل این وان اپل به صورت تئوریک و عملی مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. کاربر با ساختار کلی دستگاه آشنا خواهد شد و پله پله به سمت یک تعمیرکار حرفه ای شدن پیش می رود. کارشناسان واحد تعمیرات آی مک اپل معتقدند که داوطلبان آموزش باید بدانند که آل این وان اپل چه مشکلاتی دارد و کدام یک از این مشکلات نیاز به بررسی و تعمیر دارند.

بدیهی است که مشکلات این دستگاه یا نرم افزاری هستند یا اینکه در حوزه سخت افزار اتفاق می افتند، اما شناخت و ریشه یابی مشکلات و اختلالات بسیار مهم است. برای مثال توضیح می دهیم که ایراداتی نظیر بوت نشدن، ویروسی شدن، اجرا نشدن برنامه ها، پاک شدن ناگهانی اطلاعات، عدم نصب برنامه ها در دسته مشکلات نرم افزاری و ایراداتی همچون خرابی مادربرد، خرابی هارد، صدای زیاد فن یا از کار افتادن آن، خرابی صفحه نمایش، مشکلات دیسک سخت، مشکلات تاچ، مشکلات بخش صدا و … در دسته سخت افزاری هستند. در دوره آموزش تعمیر آل این وان اپل کاربران با راه حل هایی برای رفع چنین مشکلاتی آشنا می شوند.

آموزش تعمیر آل این وان اپل

دوره مقدماتی آموزش تعمیر آل این وان اپل

دوره های مقدماتی آموزش تعمیرات آی مک، بیشتر به مباحث تئوری و شناخت قطعات اختصاص دارد. شرکت کنندگان در دوره های عمومی، نام قطعات و کارکرد کلی هریک از آنها را یاد می گیرند. اگر قصد دارید با ساختار کلی آل این وان های اپل و کلیاتی راجع به تعمیرات آنها آشنا شوید، دوره های مقدماتی برای شما مناسب هستند. به عنوان مثال در این دوره ها یاد می گیرید که کارت گرافیک چیست و چگونه کار می کند. همچنین با ماهیت عملکردی و ساختاری مادربرد، پردازنده، نمایشگر و … آشنا می شوید. همچنین ویژگی های نرم افزاری AIO اپل را می شناسید تا با مشکلات این بخش نیز آشنایی داشته باشید.

دوره پیشرفته آموزش تعمیر آی مک

در دوره تخصصی آموزش تعمیر آل این وان اپل، به صورت عملی با روند ترمیم و تعویض قطعات این دستگاه و تعمیرات نرم افزاری آن آشنا می شوید. در این سطح می توانید با استفاده از جدیدترین ابزار و تجهیزات موجود در کارگاه های آموزشی، نحوه تعمیر و تعویض هریک از قطعات را به شکل عملی فرا بگیرید. نظارت تکنسین ها و اساتید مجرب بر روند آموزش، کمک می کند که شرکت کنندگان، نکات و مراحل تعمیرات آی مک apple را به تخصصی ترین شکل ممکن آموزش ببینند. در دوره های پیشرفته آموزش تعمیر آی مک، نحوه تعمیر و تعویض قطعات مختلف را آموزش می بینید و در پایان می توانید انواع مدل های این دستگاه را عیب یابی و ترمیم کنید.

چه کسانی می توانند در دوره های آموزش تعمیرات آی مک شرکت کنند؟

دوره های آموزش تعمیر آل این وان اپل در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار می شوند تا کاربران با هر سطحی از مهارت و آگاهی بتوانند از آنها بهره مند شوند. دوره مقدماتی برای کاربرانی مناسب است که می خواهند اطلاعات عمومی خود را در این زمینه افزایش دهند. در این دوره مباحث به صورت تئوری آموزش داده می شوند و با قطعات آی مک و کلیات تعمیر این دستگاه آشنا می شوید تا مشکلات سطحی را برطرف کنید. این در حالی است که دوره های پیشرفته برای تعمیرکاران آل این وان و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند مناسب هستند. تکنسین ها با شرکت در این دوره ها می توانند دانش فنی خود را بروز کرده و روش های نوین تعمیرات I mac را فرا بگیرند.

مباحث آموزشی در دوره تعمیر آل این وان اپل

  • آموزش تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA ) آل این وان اپل
  • آشنایی با روش های رفع مشکلات مدار SOUND انواع آی مک
  • آشنایی با روش های رفع مشکلات مدار RTC آل این وان اپل
  • آموزش روش رفع مشکلات مدار POWERING آی مک
  • آموزش تعمیر گرافیک آل این وان اپل
  • آشنایی با مراحل رفع بدسکتور در آموزش تعمیر آل این وان اپل
  • آموزش بازیابی اطلاعات انواع آل این وان اپل
  • آموزش تعویض و تعمیر پورت شارژر و دیگر اتصالات و درگاه های ارتباطی آل این وان اپل
  • آموزش تعویض و تعمیر چیپست آی مک
  • آموزش تعویض و ارتقاء سی پی یو و رم آل این وان اپل
  • آموزش تعویض هارد دیسک و پارتیشن بندی آی مک
  • آموزش تعویض قاب صفحه نمایش آی مک
  • آموزش فلش بایوس در آموزش تعمیر آل این وان اپل
  • آشنایی با سیستم تهویه و خنک کننده، فن و تیوب های هیت پایپ آی مک

دوره های آموزش تعمیر آل این وان اپل

آموزش تعمیر آل این وان اپل در دو بخش نرم افزار و سخت افزار برگزار می شود. در هر بخش تمام مشکلات و ایراداتی که از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری ممکن است در این دستگاه ظهور کند، توضیح داده می شود و شفاف سازی هایی برای چگونگی رفع و حل آنها انجام خواهد شد. تمام این دوره ها با حضور کارشناسان و اساتید برتر در این حوزه از آموزش برگزار خواهد شد. هر کاربر و دواطلب پس از طی دوره آموزش تعمیر آل این وان اپل این شانس را دارد که با آزمون و خطاهای بیشتر به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شود.

در هر جلسه از این دوره آموزشی هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی مباحث آموزش اجرا خواهد شد. به همین دلیل است که داوطلب پله پله پیشرفت می کند و به سمت تعمیرکار حرفه ای شدن پیش می رود. تمام مباحث آموزشی بر اساس استاندارد های روز کمپانی اپل است و تمام فضای آموزشی مجهز به ابزار و تجهیزات برتر تعمیرات است.

نمایندگی اپل در تهران

نمایندگی اپل در تهران درگاهی امن و مطمئن است که خدمات بسیار مفید و کاربردی را از یک مسیر معتبر و قانونی ارائه می دهد. این نمایندگی با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و انبوهی از خدمات را در زمینه فروش و پس از فروش و تعمیرات تخصصی apple ارائه می دهد.

امکانات و تسهیلات نمایندگی اپل در تهران بسیار گسترده و وسیع است. هر سطحی از نیاز را برطرف می سازد و به طور کلی در خدمت کاربران است تا بتواند صفر تا صد رضایت آنها را در هر زمینه ای جلب نماید. تمام سرویس ها و خدمات نمایندگی اپل در تهران همراه با تضمین های معتبر و کتبی کیفیت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید