جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات مک بوک پرو

این مقاله برای شما کاربردی است اگر دنبال مجموعه ای مطمئن برای تعمیرات مک بوک پرو هستید. در این مقاله با کمک تکنسین های تعمیر لپ تاپ در نمایندگی اپل مرکز سخت افزار ایران، نکات کاربردی را در خصوص تعمیرات مک بوک پرو و مشکلات رایج این دستگاه به شما ارائه می دهیم. در نهایت می دانید که چطور و چه موقع باید برای ترمیم مک بوک اقدام کنید و قطعات و بخش های مختلف این دستگاه، چگونه ترمیم می شوند. تیم تعمیرات لپ تاپ apple، با تفاوت های نرم افزاری و سخت افزاری مک بوک آشنایی کامل دارند و با استفاده از توان فنی و تخصصی خویش و استفاده از تجهیزات و دستگاه های فراهم آمده، انواع مشکلات و ایرادات لپ تاپ های این برند را به نحو احسن برطرف می کنند.

هزینه تعمیرات مک بوک پرو چقدر است؟

هزینه تعمیرات مک بوک پرو و دیگر مدل ها با توجه به نوع و شدت خرابی این دستگاه، متغیر است. ممکن است مسئله نرم افزاری باشد و با یک ریست یا نصب و آپدیت سیستم عامل و اقداماتی از این دست برطرف شود. در این صورت هزینه تعمیر مک بوک پرو چندان بالا نیست. البته اگر بحث بازیابی اطلاعات باشد، احتمالا باید مبلغ بالایی پرداخت کنید. در صورتی که مشکل سخت افزاری باشد، قیمت تعمیر لپ تاپ اپل بیشتر خواهد بود. هزینه تعمیرات مک بوک ایر و پرو در شرایطی که نیاز به تعویض قطعاتی همچون ال سی دی، باتری و … باشد، بالاست و بخشی اصلی آن، قیمت قطعه جدید است.

خدمات تخصصی تعمیر مک بوک پرو

به عنوان بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر مک بوک پرو در نمایندگی مجاز اپل می توان به تعمیرات سخت افزاری، تعمیر نرم افزاری، نصب و ارتقا سیستم عامل، نصب و آپدیت آنتی ویروس، بازیابی اطلاعات هارد، تعمیرات رم، تعمیر تخصصی هارد، تعمیر مک بوک آبخورده، ترمیم و رفع نواقص مادربرد، تعمیرات تخصصی کارت گرافیک، بررسی و ترمیم cpu ، ترمیم تاچ پد، تعمیر و تعویض صفحه نمایش، رفع مشکلات برنامه ها، تعویض قطعات معیوب با نمونه های اصل و اورجینال، تعمیر اسپیکر، تعمیر و تعویض کیبورد، تعویض فن، تمیز کردن بخش هایی همچون فن و کیبورد، تعمیر قاب و بدنه، تعمیر و تعویض لولا، ترمیم شارژر، تعویض باتری، تعویض آی سی ها و خازن های آسیب دیده و … اشاره کرد. این خدمات دارای گارانتی معتبر مرکز سخت افزار ایران هستند و اگر مشکلی در روند تعمیرات مک بوک پرو مشاهده کردید، می توانید مسئله را رسما پیگیری نمایید.

تعمیر مادربرد مک بوک

اگر مادربرد یک لپ تاپ (ویندوز یا مک) آسیب ببیند، عملکرد کل سیستم مختل می شود. به این دلیل که مادربرد با تمامی اجزای لپ تاپ در ارتباط است و خرابی آن، دیگر اجزای سیستم را دچار مشکل می کند. سوختن چیپ ها، خرابی شیارهای گسترش، آسیب دیدگی خازن ها و سوختن خود مادربرد، مشکلاتی هستند که این قطعه را درگیر کرده و آن را نیازمند ترمیم یا تعویض می نمایند. تعمیر مادربرد مک بوک یک کار تخصصی است و به هیچ عنوان نباید خودتان اقدام به انجام آن کنید. بهتر است برای عیب یابی، ترمیم و در صورت نیاز، تعویض این قطعه، از کارشناسان مجرب تعمیرات مک بوک پرو کمک بگیرید.

تعمیر گرافیک مک بوک پرو

گاهی باید برای تعمیر مک بوک پرو، کارت یا چیپ گرافیک را ترمیم کرد. در بیشتر مواردی که تصویر به درستی نمایش داده نمی شود یا رنگها به هم می ریزند، پای گرافیک در میان است. گاهی کارت یا چیپ گرافیک تعمیر می شود و گاهی هم شدت خرابی به اندازه ای است که عملا امکان ترمیم این قطعه وجود ندارد. تشخیص این مسئله به عهده تکنسین های تعمیرات مک بوک پرو است. البته تلاش و اولویت همکاران ما این است که گرافیک را ترمیم کنند. اما در صورت نیاز به تعویض این بخش هم تنها از نمونه اورجینال استفاده می شود تا قطعه جدید، بهترین عملکرد را در دستگاه داشته باشد.

تعمیر اسپیکر MacBook Pro

تعمیر اسپیکر مک بوک پرو و دیگر مدل های لپ تاپ اپل، زمانی انجام می شود که صدای سیستم قطع شده و هیچ علت نرم افزاری برای آن پیدا نمی شود. در این شرایط ممکن است اسپیکر آسیب دیده باشد و یا گرد و خاک و آلودگی های محیطی، آن را مسدود کرده باشند. کارشناسان تعمیرات مک بوک پرو، پیش از ترمیم اسپیکر، اول روش های نرم افزاری را امتحان می کنند. اگر تعمیرکار مطمئن شد که هیچ مشکلی در بخش های نرم افزاری یا تنظیمات وجود ندارد، اسپیکر و اتصالات آن را عیب یابی می کند. سپس در صورت امکان، این بخش ترمیم می شود. به ندرت پیش می آید که اسپیکر نیاز به تعویض داشته باشد اما در صورت نیاز، کارشناسان تعمیرات لپ تاپ apple این قطعه را با نمونه اصل، جایگزین می کنند.

نمایندگی اپل و واحدهای ارائه دهنده خدمات

نمایندگی اپل سرویس با همکاری خبره ترین کارشناسان حوزه فروش و خدمات پس از آن، در پی کسب بالاترین سطح رضایت مشتریان خویش است. در همین راستا نمایندگی اپل با کادری منسجم و متخصص در تلاش است تا تمامی نیازهای مشتریان خود را در زمینه آموزش کاربران، عرضه مواد مصرفی، آموزش‌‏های فنی- تخصصی، تعمیرات و نگهداری محصولات تأمین ‌نماید و کمبود نبود نمایندگی های مجاز اپل در آن را رفع کند. کارشناسان ما در تمامی زمینه های سخت افزاری، نرم افزاری، تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم محصولات اپل تخصص داشته و -در هر زمینه ای- تا زمان رفع نیاز و حل قطعی مشکلات در کنار مشتری خواهند بود. کیفیت خدمات رسانی به مشتریان اپل و پیگیری مشکلات و نواقص احتمالی در این راه توسط مدیریت این مجموعه به شدت مورد نظارت و کنترل قرار میگیرد و کاربران گرامی می توانند در صورت مشاهده هر گونه خطا و اشتباه در روند خدمات آن را با مدیریت این مرکز یا سیستم نظارت بر خدمات نمایندگی اپل در میان بگذارند. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر با پارت های تعمیرت اپل در نمایندگی اپل سرویس آشنا گردید.

تعمیرات مک بوک پرو و اخبار این حوزه

تعمیرات مک بوک پرو در واحد تعمیرات و سرویس مک بوک پرو، توسط متخصصان و کارشناسان تعمیرات این محصول به صورت حرفه ای انجام می گردد. این مدل که در بالاترین رده از خانواده مک‌ بوک قرار دارد، از رایانه‌های مکینتاش و قابل حمل شرکت اپل است. مک بوک پرو همچون س محصولات اپل دارای ویژگی های منحصر به فرد است. لذا جهت تعمیرات مک بوک پرو، آشنایی با ویژگی های این محصول ضروری می باشد. مک بوک پرو ۱۳اینچی  نسخه ۲۰۱۳ با ۸ گیگابایت رم ، به همراه حافظه فلش پر سرعت ۲۵۶ گیگابایتی نسبت به لپ تاپ های هم رده خود سریع تر بوده و عملکرد بهتری دارد. اما سرعت Boot آن کمی از لپ تاپ های رقیب بالاتر است. حافطه فلش این دستگاه ۳۰۰ مگابایت در ثانیه می باشد. این مقدار سرعت فوق العاده بوده و ۵ گیگابایت اطلاعات مولتی مدیا را تنها در ۱۷ ثانیه کپی می کند.

مک بوک پرو با این ویژگی ها توانسته است از لپ تاپ های رقیب پیشی گیرد و یکه تاز میدان باشد. علاوه بر این ها، مک بوک پرو  به یک پردازنده گرافیکی جدید Iris اینتل مجهز شده است که قرار است نسبت به پردازنده های قدیمی تر حداقل ۲ برابر افزایش کارایی داشته باشد. از همین روست که کارشناسان این حوزه تأکید و پافشاری ویژه ای بر انجام تعمیرات مک بوک پرو در مراکز مجا و مجهز دارند. شما کاربران گرامی می توانید بخشی از اخبار و مطالب مرتبط با این حوزه را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایید.

محصولات اپل

اپل در حال حاضر توانسته است خود را به عنوان یکی از ارزشمندترین برندهای جهان مطرح سازد و محصولات گوناگونی را به بازارهای جهانی عرضه کند؛ نام اپل برای ما تداعی کننده‌ تکنولوژی برتر و لوگویِ سیبِ گاز زده‌ای است که بر پشت محصولات این کمپانی حک گشته است. این کمپانی تاریخ پر و فراز نشیبی را جهت تبدیل شدن به یکی از پیشروترین کمپانی های عرصه تکنولوژی پشت سر گذاشته است. استیو جابز، خالق این برند، در سال ۲۰۱۱ به علت بیماری سرطان لوز المعده در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۱ در گذشت.

اگرچه اپل، اصلی‌ترین مهره خود را از دست داد اما این شرکت همچنان قدرتمندتر از گذشته به کار خود ادامه می دهد و محصولات نوینی را به بازارهای جهانی عرضه می کند. محصولاتی که به نحوی زندگی امروزی را در دنیای تکنولوژی تغییر داده است. مدیریت فعلی کمپانی اپل برعهدۀ شخصی به نام «تیم کوک» است. برخی از محصولات عرضه شده توسط این شرکت عبارتند از: آی‌مک، مک بوک و آی‌فون، آیپد، اپل‌واچ و… . جهت آشنایی هر چه بیشتر با محصولات اپل به بخش زیر مراجعه نمایید.

نمایندگی اپل و پاسخگویی به پرسش های کاربران

نمایندگی اپل سرویس ‌بهترین مکان برای آن دسته از کاربرانی است که دارنده یکی از محصولات اپل هستند اما در حال حاضر دستگاه مورد استفاده آنها به هر دلیل دچار خرابی و اختلال شده است. حتما شما نیز می دانید که کمپانی اپل تاکنون اجازه راه اندازی یک نمایندگی رسمی در کشور ما را صادر نکرده است از این رو هیچ مرکزی نمی تواند مدعی نمایندگی مجاز اپل را داشته باشد. نمایندگی اپل سرویس جهت رفع این نقصان درصدد برآمده است تا کلیه خدمات مورد نیاز کاربران اپل را در زمینه تعمیر و ترمیم دستگاه هایشان به آنها ارائه نماید.

به عبارتی دیگر نمایندگی تعمیرات اپل به منظور تأمین نیازها و درخواست های آندسته از کاربرانی راه اندازی شده است که دارنده یکی از محصولات اپل هستند و دستگاه آنها در حال حاضر دچار خرابی و نقص گشته است. چنین کاربرانی می توانند با مراجعه به نمایندگی اپل سرویس تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز خویش را دریافت دارند. در صورت وجود هر گونه ابهام و اشکال در ارتباط با خدمات ارائه شده در این مرکز می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و تخصصی ترین پاسخ ها و راهنمایی های مورد نیاز را دریافت نمایید.

تعمیرات مک بوک پرو و مقالات مرتبط

تعمیرات مک بوک پرو در این مرکز به دست مجموعه‌ای از کارشناسان مجرب و زبدۀ تعمیر و با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات انجام می‌پذیرد. تعمیرات مک بوک پرو به دلیل قیمت نسبتاً بالای این محصول و نرم‌افزارهایِ ویژه‌ای که از آن بهره‌مند هستند نیازمند متخصصانی است که بر کانفینگ آن تسلط داشته و بتوانند در بررسی‌های اولیه ضمن عیب‌ یابی صحیح، عملیات مورد نیاز جهت تعمیر و سرویس مک بوک پرو را تشخیص دهند. مرکز تعمیرات مک بوک پرو با علم به پرچمداری و سردمداری کمپانی اپل در دنیای فناوری، فعالیت‌های خود را در زمینه تعمیر و خدمات پس از فروش تولیدات اپل راه‌اندازی کرده است.

در این مرکز تمامی تجهیزات روز دنیا در اختیار متخصصان حوزه‌ی تعمیر گذاشته شده‌ تا بتوانند به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان دستگاه‌های اپل را تعمیر و بازسازی کنند. کارشناسان این مرکز ملزم به حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر، بازسازی و سرویس مک بوک پرو اپل می‌باشند که هر شش ماه به منظور به‌روز رسانی اطلاعات و ارتقاء دانش فنی آنان برگزار می‌گردد. این امر سبب به‌روز رسانی دانشِ تعمیرات کارشناسان این مجموعه و ارتقاء سطح کیفی تعمیرات اپل گشته است به صورتی که میزان خرابی مجدد دستگاه پس از تعمیر -در قیاس با تعمیرات انجام شده در دیگر مراکز- به پایین‌ترین میزان ممکن رسیده است. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر س مقالات و مطالب مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.

تعمیرات لپ تاپ اپلتعمیر لپ تاپ ایسوس /تعمیر لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ دل/تعمیر لپ تاپ فوجیتسو / نمایندگی پاناسونیک / نمایندگی ریکو/تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ ال جی /تعمیرات لپ تاپ سامسونگ / نمایندگی برادر/ نمایندگی اچ پی /نمایندگی زیراکس  /تعمیر لپ تاپ لنوو /نمایندگی اچ تی سی / تعمیرات لپ تاپتعمیرات مک بوک اپل / تعمیر لپ تاپ ایسوستعمیرات لپ تاپ توشیبا/تعمیرات لپ تاپ شارپ /تعمیرات لپ تاپ دل /تعمیر لپ تاپ فوجیتسو /نمایندگی رسمی پاناسونیک /نمایندگی رسمی ریکوتعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیر لپ تاپ ایسر/تعمیرات لپ تاپ ال جی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ /نمایندگی رسمی برادر /نمایندگی رسمی کانن / نمایندگی رسمی زیراکس/تعمیر لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / سرویس لپ تاپ دل/ سرویس لپ تاپ سامسونگ / سرویس مک بوک اپل / سرویس لپ تاپ ایسر / سرویس لپ تاپ msi / سروس لپ تاپ لنوو / سرویس لپ تاپ ایسوس / سرویس لپ تاپ توشیبا / سرویس لپ تاپ فوجیتسو