جستجو کردن
Close this search box.

گوشی اپل iPhone 6s

0.5/5
  • تک سیمکارته
  • وزن 143 گرم
  • پردازنده 1/8 گیگاهرتزی
  • حافظه داخلی 64 گیگ
  • رم 2 گیگ
  • رزولوشن دوربین 12 مگاپیکسل
  • ابعاد 4/7 اینچ

گوشی اپل iPhone 6s در قیاس با گوشی‌های پیشین خود یک نمونه بازسازی شده به شمار می‌آید. این محصول در چهار رنگ  رزگلد، خاکستری، طلایی و نقره‌ای به بازارها عرضه شده و از نظر ابعاد و وزن، بزرگ‌تر و سنگین‌تر از نسل قبل بوده است. قابلیت «لمس فشاری» (Force Touch) که در گوشی اپل iPhone 6s مورد استفاده قرار گرفت، پیش‌تر از آن، در مک‌بوک و اپل واچ استفاده شده بود. این فناوری که با نام جدید «لمس سه بعدی» (۳D Touch) معرفی شد، قادر است میزان فشار وارده روی نمایشگر را تشخیص دهد و مطابق با آن عملکرد‌های مختلفی انجام دهد.

نمایشگر بکاررفته در گوشی اپل iPhone 6s از نوع LCD با فناوری IPS است. استفاده از دوربینی با سنسور ۱۲ مگاپیکسل برای دوربین اصلی و سنسوری ۵ مگاپیکسلی در دوربین سلفی از تغییرات بزرگ این نسل از آیفون هستند. دوربین جدید در مقایسه با دوربین قبلی، می‌تواند تا ۵۰ درصد پیکسل بیشتری ثبت کند. همچنین استفاده از فناوری جدیدی که اپل آن ‌را «جداسازی عمیق پیکسلی» (Deep Trench Isolation) نامیده‌است، کمک می‌‌کند رنگ‌های هر پیکسل تصویر به پیکسل‌های مجاورش سرایت نکند. این فناوری جدید از آشفتگی رنگ‌ها در تصاویر جلوگیری می‌کند.

در این محصول نیز همان سایز ۴٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۳۳۴ در ۷۵۰ و تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسلی که در آیفون ۶ بود، دوباره تکرار شده‌ است. اپل برای محافظت این نمایشگر، از لایه‌ای مقاوم در برابر خط و خش و همچنین لایه‌ای محافظ در مقابل عرق و جذب اثرانگشت استفاده کرده است. استفاده از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ باعث شده تا آیفون ۶s در مقایسه با نسل قبلی‌اش بسیار مقاوم‌تر شود. دراین سری، برای مقاوم‌سازی آلومینیوم از زینک استفاده شده است. گوشی اپل iPhone 6s 7.1 میلی‌متر ضخامت و وزنی نزدیک به ۱۴۳ گرم دارد.

مشخصات گوشی اپل iPhone 6s
مشخصات کلیتعداد سیم کارت : تک ابعاد : ۷٫۱ × ۶۷٫۱ × ۱۳۸٫۳ میلی‌متر وزن : ۱۴۳ گرم ساختار بدنه : قاب پشتی کاملا فلزی از جنس آلومینیوم ، مجهز به حس‌گر اثر انگشت (Fingerprint Sensor) ویژگی‌های خاص : مجهز به حس‌گر اثرانگشت , مناسب بازی , مناسب عکاسی , مناسب عکاسی سلفی توضیحات سیم کارت : سایز نانو (۸٫۸ × ۱۲٫۳ میلی‌متر)
پردازنده مرکزی پردازنده مرکزی : Dual-Core CPU فرکانس پردازنده‌ی مرکزی : ۱٫۸ گیگاهرتز پردازنده‌ی گرافیکی : PowerVR GT7600 تراشه : Apple A9 Chipset نوع پردازنده : ۶۴ بیت
حافظهپشتیبانی از کارت حافظه جانبی : ندارد / حافظه داخلی : ۶۴ گیگابایت / مقدار RAM : ۲ گیگابایت
صفحه نمایشصفحه نمایش لمسی : بله / صفحه نمایش رنگی : بله / بازه‌ی سایز صفحه نمایش : ۴٫۵ تا ۵٫۰ اینچ / رزولوشن : ۱۳۳۴ × ۷۵۰ | Retina / سایر قابلیت‌ها : قابلیت دریافت تا ۱۰ لمس / همزمان – مجهز به فن آوری سنجش فشار لمس / (۳D Touch) – مجهز به پوششی مقاوم در برابر جذب عرق و اثر انگشت (Oleophobic Coating) / اندازه : ۴٫۷ / فناوری : IPS / تراکم پیکسلی : ۳۲۶ پیکسل بر هر اینچ / تعداد رنگ : ۱۶ میلیون رنگ / نوع : LCD / محافظت : Ion-Strengthened Glass
دوربیندوربین : بله / رزولوشن عکس : ۱۲٫۰ مگاپیکسل / فناوری فوکوس : AutoFocus / قابلیت‌های دوربین : قابلیت عکاسی با رزولوشن ۸ مگاپیکسل و فیلمبرداری ۴K به‌صورت همزمان (Simultaneous 4K video and image recording) – قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging) – قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus) –قابلیت تشخیص چهره و لبخند (Face and Smile Detection)- قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)-قابلیت عکاسی HDR / فیلمبرداری : رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه / (۲۱۶۰p@30FPS) – رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه /(۱۰۸۰p@60FPS) – رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@120FPS) – رزولوشن ۷۲۰ × ۱۲۸۰ و سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه (۷۲۰p@240FPS) فلش : Dual Tone LED دوربین سلفی : دارای سنسور با رزولوشن ۵ مگاپیکسل – فیلمبرداری با رزولوشن ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@30FPS) –فیلمبرداری با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۷۲۰ و سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه (۷۲۰p@24FPS) –قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) –قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) –قابلیت عکاسی HDR
صداخروجی صدا : جک ۳٫۵ میلی‌متری / بلندگو : دارد
سایر مشخصاتمیزان شارژ آماده به کار : ۲۴۰ ساعت میزان شارژ مکالمه : ۱۴ ساعت سایر قابلیت‌ها : قابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم (Active Noise Cancellation With Dedicated Mic) –مجهز به دستیار صوتی اپل Siri –مجهز به سرویس‌های ابری iCloud –پشتیبانی از سیستم یکپارچه ذخیره‌سازی رمز عبور (iCloud Keychain) –دارای خروجی TV-out از طریق پورت Lightning حس‌گرها –شتاب‌سنج (Accelerometer) , فشارسنج (Barometer) , قطب‌نما (Compass) , ژیروسکوپ (Gyro) , روشنایی (Light) , مجاورت (Proximity) باتری قابل تعویض : خیر مشخصات باتری : باتری از نوع لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۱۷۱۵ میلی‌آمپر ساعت اقلام همراه گوشی : شارژر , هندزفری , کابل Lightning , دفترچه‌ راهنما

تعمیرات آیفون s6

اگر از کاربران آیفون s6 هستید و در طول روزهای اخیر متوجه وجود اشکال در این دستگاه شده‌اید، می‌توانید جهت دریافت تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری آیفون s6 به نمایندگی تعمیرات آیفون اپل مراجعه نمایید. در این مرکز تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر حضور دارند تا سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را به مراجعان ارائه نمایند. عیب‌یابی آیفون s6، تعمیر و تعویض قطعات آیفون s6 نظیر تعمیر و تعویض صفحه نمایش، تعمیر دکمه روشن کردن،  تعمیر و تعویض دکمه هوم آیفون s6، تعمیر دوربین آیفون s6، تعمیرات اسپیکر و ورودی های آیفون s6، تعمیر و تعویض باتری آیفون s6، تعمیر و تعویض فلت آیفون s6 و …،

رفع عیوب نرم افزاری آیفون s6، بازیابی اطلاعات آیفون (اعم از مخاطبین، تصاویر، پیام ها و ….)، نصب، حذف و راه‌اندازی برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های سازگار با آیفون s6 و … برخی از سرویس‌های ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیرات آیفون s6 است. کلیه این سرویس‌ها، جهت آسودگی خیال مراجعان، همراه با گارانتی و ضمانت عرضه می‌گردد.

تعمیرات گوشی اپل

تعمیرات گوشی اپل iPhone 6s و سایر گوشی‌های این برند بخشی از خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات اپل است که با بهره‌گیری از سازگارترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرد.از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد، کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را -در حوزه بهسازی و بازیابی کیفیت محصولات این برند- با بالاترین کیفیت ارائه نمایند. حضور کارشناسان با سابقه و زبده در این مرکز، سببِ دوچندان شدن کیفیت تعمیراتِ صورت‌گرفته و ارتقاء سطح کیفی خدمات گشته است. بد نیست بدانید که مدیریت این مجموعه به دلیل اطمینان از تعهد و تخصص کارشناسان فعال در این مجموعه تمامی تعمیرات آیفون اپل انجام شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی نموده است.

تعمیر گوشی اپل iPhone 6s

نمایندگی تعمیر گوشی اپل iPhone 6s با تجهیز فضای خویش به پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر در تلاش است تا تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با این دستگاه را به کاربران ارائه کرده و از این راهرو، نبودِ نمایندگی های مجاز اپل در کشور را جبران نماید. نمایندگی تعمیرات آیفون اپل تمام تلاش خود را بکار بسته تا دغدغه نبود نمایندگی های رسمی اپل را برای این دسته از کاربران مرتفع سازد و تخصصی ترین خدمات را به کاربران آیفون عرضه دارد. کاربران آیفون می توانند پس از مراجعه به نمایندگی اپل و حضور در پارت تعمیرات، تخصصی ترین خدمات و سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایند.

فروش گوشی اپل iPhone 6s

نمایندگی فروش اپل، از جامع‌ترین فروشگاه‌های محصولات اپل در کشور است که با برخورداری از مجهزترین امکانات و حضور خبره‌ترین کارشناسان فروش، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات فروش به متقاضیان گشته است. متقاضیان خرید محصولات اپل –اعم از مک بوک، آیپد، آیفون، اپل واچ و … – می توانند با حضور در نمایندگی فروش اپل و کسب اطلاعات و مشاوره های ضروری، نسبت به خرید کالای مورد نیاز خویش از جمله گوشی اپل iPhone 6s اقدام نمایند. کاربران گرامی با مراجعه به نمایندگی فروش اپل می ‌توانند ضمن بهره‌‌مندی از خدمات ارائه شده در حوزه فروش، با به‌کارگیری مشاوره‌‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان و متخصصانِ حاضر در این مجموعه، بهترین تصمیمات را در زمینه خرید محصولات اپل اتخاذ کنند.

تحویل در محل گوشی اپل iPhone 6s

تحویل در محل گوشی اپل iPhone 6s و سایر گوشی‌های این برند، اقدامی است که نمایندگی این شرکت، در راستای عمل به ارکان مشتری‌مداری به کاربران محترم خود ارائه می دهد. به واسطه ی این خدمت ویژه، دیگر نیازی به مراجعه کاربران به مراکز تعمیراتی نبوده و گوشی مورد نظر، توسط پیک شرکت به تعمیرگاه انتقال داده شده و پس از تعمیر به صاحب آن تحویل داده می‌شود. خدمات ارائه شده در سرویس در محل اپل منحصر به مدلی خاص از این دستگاه نیست و کلیه محصولات این شرکت را شامل می‌شود.

گوشی اپل iPhone 6s

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیر و فروش به کاربران و علاقمندان این برند باشد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل، با سرلوحه قرار دادن شعار مشتری مداری به عنوان خط مشی اصلی خود، خدمات و سرویس های متنوعی را به کاربران ارائه می دهد. علاوه بر فروش و تعمیرات انواع لپ‌تاپ، موبایل، تبلت و لوازم جانبی اپل، خدماتی همچون: مشاوره های تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی معتبر، خدمات مجازی و … نیز در این نمایندگی ارائه می گردد. کارکنان کلیه ی بخش های نمایندگی مجاز اپل، نیروهای جوان و در عین حال مجربی هستند که تمام تلاش و تمرکز خود را معطوف تحقق اصول مشتری مداری و تکریم مراجعین نموده اند. در صورت برقراری تماس و یا مراجعه به سایت نمایندگی رسمی اپل، می توانید اطلاعات جامعی در مورد خدمات این مرکز به دست آورید.