جستجو کردن
Close this search box.

اپل واچ ۳

5/5
  • کاربری روزمره و ورزشی
  • صفحه نمایش رنگی
  • صفحه نمایش 1/65 اینچی
  • سازگار با ios نسخه 11 به بعد
  • قالیت اتصال به اینترنت
  • امکان نصب حافظه ندارد
  • 8 مگابایت حافظه داخلی

در طول یک دهه اخیر استفاده از گجت‌های پوشیدنی و هوشمند مورد استقبال برخی از کاربران واقع شده و این مسئله سبب گشته تا تنوع این محصولات به ویژه ساعت های هوشمند به شدت افزایش یابد. کمپانی‌های متعددی در حال حاضر در تلاشند تا با توجه به خواست و سلیقه کاربران گجت‌های هوشمندی را ساخته و روانه بازارهای جهانی کنند. در میان ساعت های هوشمندی که تاکنون عرضه شده، اپل واچ (Apple Watch) یکی از پرطرفدارترین گجت‌هاست. کیفیت ساخت و کارایی اپل واچ (Apple Watch) سبب شده که این گجت به شدت در بین کاربران محبوب شود. اپل واچ ۳ مدل ۴۲mm Space Gray Aluminum Case with Black Sport Band یکی از پرفروش‌ترین گجت‌های این کمپانی تابحال بوده است که به دلیل برخورداری از ویژگی‌های فنی و ظاهری منحصربفرد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. 

اپل واچ ۳ مدل ۴۲mm Space Gray Aluminum Case with Black Sport Band مجهز به GPS و GLONASS است و قابلیت استفاده از Siri را نیز دارد. طراحان این محصول آن را به شکلی ساخته اند که توانایی مقاومت در برابر آب (تا فشار ۵۰ متر) را دارد. ویژگی کارامد و مفید این دستگاه بهره‌مندی از سنسورهایی نظیر سنسور ضربان قلب است که بسیار مورد توجه واقع شده است. اپل واچ ۳ مدل ۴۲mm Space Gray Aluminum Case with Black Sport Band ، پردازنده‌ای قدرتمند و حسگرهایی با دقت بالا دارد که این امر سبب شده بدل به محصولی بی‌رقیب گرددد.

مشخصات فنی اپل واچ ۳
مشخصات ظاهریمناسب برای :آقایان و خانم‌ها نوع کاربری : ورزشی، روزمره ابعاد قاب : ۱۱٫۴ × ۳۶٫۴ × ۴۲٫۵ میلی‌متر عرض قاب : ۳۶٫۴ میلی متر فرم صفحه : مستطیل جنس شیشه : Ion-X Glass جنس بدنه : آلومینیوم جنس بند : لاستیکی رنگ بند : مشکی نوع قفل بند : سگکی
مشخصات صفحه نمایشصفحه نمایش رنگی : دارد صفحه نمایش لمسی : دارد نوع صفحه نمایش اصلی : OLED Retina display with Force Touch (2x Brighter: 1000 nits) اندازه صفحه نمایش : ۱٫۶۵ اینچ رزولوشن صفحه نمایش : ۳۱۲ × ۳۹۰ تراکم پیکسلی صفحه نمایش : ۳۰۳ پیکسل بر اینچ
مشخصات فنیقابلیت نصب سیم کارت : ندارد GPS : دارد سیستم عامل : WatchOS توضیحات سازگاری : سازگار با iOS ورژن ۱۱ به بالا و گوشی‌های:iPhone 5c, iPhone 5s, iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPhone 6s, iPhone 6s Plus, iPhone SE, iPhone 7, iPhone 7 Plus , iPhone 8 , iPhone 8 Plus پردازنده :S3 Dual-Core سایر مشخصات سخت افزاری : – بلوتوث نسخه ۴٫۰– Wi-Fi 802.11b/g/n حافظه داخلی : ۸ مگابایت قابلیت نصب کارت حافظه : ندارد کنترل موسیقی (Music Player): دارد اتصالات: NFC، Bluetooth، Wi-Fi حسگرها : شتاب سنج، ژیروسکوپ، گام شمار، شمارش ضربان قلب قابلیت مکالمه : دارد نوع باتری :لیتیوم یونی ظرفیت باتری : ۳۰۰ میلی‌آمپرساعت قابلیت های ویژه : – صفحه‌ی پشتی کامپوزیت– قابلیت نگه‌داری شارژ باتری تا ۱۸ ساعت

تعمیرات اپل واچ

مرکز تعمیرات اپل واچ یکی از مجموعه های فعال در کشور است که توانسته است با ارائه تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیرات اپل واچ و سایر مدلهای این دستگاه، نیاز غالب کاربران اپل واچ را تأمین و برطرف سازد. برخی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات اپل واچ عبارت است از: تعمیرات اپل واچ و تعمیر باتری اپل واچ، تعمیر صفحه نمایش اپل واچ، تعمیرات مربوط به آنتن NFC اپل واچ، تعمیرات صفحه OLED، تعمیرات بخش adhesive، تعمیرات بخش دیجیتالیزر هم‌جوش اپل واچ، تعمیرات دیگر بخش‌های اپل واچ.

معرفی اپل واچ ۳

فروش اپل واچ ۳

نمایندگی فروش اپل، از جامع‌ترین فروشگاه‌های محصولات اپل در کشور است که با برخورداری از مجهزترین امکانات و حضور خبره‌ترین کارشناسان فروش، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات فروش به متقاضیان گشته است. متقاضیان خرید محصولات اپل –اعم از مک بوک، آیپد، آیفون، اپل واچ و … – می توانند با حضور در نمایندگی فروش اپل و کسب اطلاعات و مشاوره های ضروری، نسبت به خرید کالای مورد نیاز خویش –نظیر اپل واچ ۳ – اقدام نمایند. صبر و شکیبایی کارشناسان ما در حین کار و ارائه‌ راهنمایی ‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل موفقیت این مرکز در حیطه خدمات ‌رسانی بوده‌ اند.

تعمیرات اپل واچ ۳

تعمیرات اپل واچ ۳ مدل ۴۲mm Space Gray Aluminum Case with Black Sport Band و سرویس های مرتبط با این دستگاه، از آن دست خدماتی است که صرفاً می بایست توسط تعمیرکاران مجرب و البته مجهز به تجهیزات روز دنیا انجام پذیرد. در غیر اینصورت، نه تنها اشکالات پیش آمده در دستگاه مرتفع نمی شوند، بلکه ممکن است به دلیل اِعمال برخی دستکاری های ناشیانه، اختلالات دستگاه دوچندان شده و امکان بهسازی و تعمیرات اپل واچ ۳ مدل ۴۲mm Space Gray Aluminum Case with Black Sport Band برای همیشه از میان برود. از هیمن رو، توصیه می شود، دارندگان این دستگاه، جهت سرویس و تعمیر آن، صرفاً به مراکز تعمیرات مجاز این محصول مراجعه نمایند.

نمایندگی تعمیرات اپل

اگرچه تعمیرگاه‌های بسیاری مدعی انجام تعمیرات اپل می‌باشند اما به خاطر داشته باشید که بازیابی و تعمیر محصولات کمپانی اپل –از جمله تعمیر اپل واچ ۳ – نیازمند تجهیزات و امکانات خاص خود است. نکته قابل ذکر دیگر در باب تعمیرات اپل، توجه به چگونگی تعویض و جایگزینی قطعات در حین عملیات تعمیر می‌باشد. بدیهی است تعویض قطعات اصلی یک دستگاه با قطعات تقلبی زمینه‌ساز استهلاک هر چه بیشتر دستگاه می‌گردد. مرکز تعمیرات اپل، به منظور پیشگیری از وقوع چنین اتفاقاتی در مرکز خود، آرشیوی جامع از محصولات اورجینال و شرکتی فراهم آورده است. با این ترفند علاوه بر در اختیار داشتن محصولات اورجینال شرکت اپل، از سردرگمی مشتریان مرکز تعمیرات اپل جهت خرید قطعات جانبی مورد نیاز دستگاه‌ها پیشگیری شده است. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات اپل در بخش زیرمعرفی گشته است.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیر و فروش به کاربران و علاقمندان این برند باشد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند.