جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

گوشی های ارزان قیمت آیفون

به هنگامی که کمپانی محبوب و قدرتمند اپل، گوشی های بسیار شگفت انگیز iPhone X خود را رونمایی می کرد با واکنش های ضد و نقیض فراوانی روبرو شد. چرا که از یک سو، دسته ای از طرفداران آیفون معتقد بودند این گوشی ها، نمونه هایی عالی و فوق العاده هستند ولی از سویی دیگر، گروهی از افراد اذعان داشتند که قیمت ۱۰۰ دلاری برای این سری از محصولات بسیار گران می باشد. به هر حال با وجود آنکه این گوشی، فروش بسیار چشم گیری در تمام طول فصل تعطیلات داشته، به نظر می رسد که اپل به دنبال ایجاد توازن قابل قبول تری در بازار شده و تصمیم گرفته است گوشی های مقرون به صرفه تری به نسبت قبل وارد بازار کند. از این رو اپل به دنبال ایده ای جدید برای ارائه گوشی های ارزان قیمت آیفون بوده و راه کار مناسبی نیز برای آن یافته است.

گوشی های ارزان قیمت آیفون

گوشی های ارزان قیمت آیفون مجهز به نمایشگر ال سی دی

گزارش وال استریت

نشریه وال استریت ژورنال (Wall Street Journal) در این ارتباط گزارش داده است که اپل به دنبال تهیه ال سی دی های بیشتری است و قصد دارد با استفاده از آنها گوشی های ارزان قیمت آیفون بیشتری را به بازار عرضه کند. با تمام تفاسیر، این کمپانی قدر و پیشگام در صنعت گوشی هنوز هیچ کدام از استراتژی ها و برنامه های آینده خود را فاش نکرده است و ادعا می کند گوشی  iPhone X در سه ماه اول سال ۲۰۱۸ فروش فوق العاده و بسیار قابل توجهی داشته است.

تحلیل کارشناسان

تحلیلگران اقتصادی در ارتباط با بازارهای فروش آیفون اظهار می کنند، اکثریت فروش اپل به خاطر گوشی های مبتنی به نمایشگر ال سی دی می باشد. این خبر نشانگر رقبت بیشر کاربران به گوشی های ارزان قیمت آیفون می باشد. اما این موضوع به معنای آن نیست که اپل تولید گوشی های مجهز به اولد خود را که در نمونه iPhone X یافت می شود، متوقف خواهد کرد.

زیرا، در سال جاری آیفون تصمیم دارد سه گوشی جذاب را به طرفداران پرو پا قرص خود معرفی کند که دو تا از آنها مبتنی بر نمایشگر اولد و یکی از آنها مجهز به صفحه نمایش ال سی دی خواهند بود. به هر حال، این اقدام می تواند دست کاربران را برای انتخاب باز گذاشته و فرصت بیشتری را برای کسانی که به دنبال گوشی های ارزان قیمت آیفون هستند، فراهم کند.

طراحی جدید

اگر به واقع اپل بخواهد از طراحی پایه ای آیفون ایکس در نمونه های جدیدش استفاده کند باید انتظار پایان تولید گوشی هایی با طراحی های آیفون iPhone 6 تا  iPhone 8  را داشته باشیم. همان طور که می دانید، تشخیص iPhone 8 به نسبت هم نوعان خود یعنی۷ iPhone  و ۶ iPhone کار نسبتأ دشواری است زیرا تمام این گوشی ها از طراحی های شبیه به هم برخوردار هستند. بنابراین، تصمیم جدید اپل در فرایند طراحی می تواند بسیار مورد توجه و استقبال کاربران واقع شود.

iPhone X نماد قدرت

شایان ذکر است، صرف نظر از ترجیحات کاربران در ارتباط با استفاده از سیتم عامل های اندروید و آی او اس ، گوشی های فوق پیشرفته iPhone X نه تنها بسیار کاربرپسند و دوست داشتنی هستند بلکه همچنان به عنوان نمونه هایی استثنایی در بازار بوده و در میان مصرف کنان به عنوان برترین گوشی شناخته می شوند. ازاین رو، حضور گوشی های ارزان قیمت آیفون مبتنی بر طراحی آیفون ایکس می تواند، سهم گسترده تری از فروش را در بازارها بدست آورده و دستگاهی قابل توجه برای کاربران عمومی و حرفه ای محسوب شود.

تولید بیشتر گوشی های ارزان قیمت آیفون مجهز به ال سی دی

اخبار منتشر شده در ارتباط با کمپانی اپل، نشان می دهد این کمپانی به دنبال تهیه ال سی دی های بیشتری نسبت به نمایشگرهای اولد می باشد. زیرا اپل پیش بینی می کند که بیشتر کاربران به دنبال گزینه های ارزان تری باشند و بر اساس این احتمال بازار فروش گوشی های مبتنی بر ال سی دی نیز فروش بیشتری خواهد داشت.

علت گرانی  iPhone X

آنچه که مسلم است دلیل گران بودن گوشی پرچم دار iPhone X، بهره گیری از نمایشگرهای اولد آنها می باشد. تحلیلگران بازار می گویند، گوشی های بی رقیب iPhone X در حدود ۱۰۰ دلار تمام می شوند در حالیکه گوشی های iPhone 8 مجهز به صفحه نمایش ال سی دی فقط ۴۰ دلار هستند. بنابراین، اختلاف قیمت بسیار چشم گیر بوده و اگر گوشی های ارزان قیمت آیفون در بازارهای بیشتری دسترسی داشته باشند قطعا فروش بیشتری را به دنبال خواهند داشت.

اما بدون توجه به این موضوع که کاربران اپل کدام گزینه را برای خرید ترجیح می دهند، آنها بیشتر به دنبال نمونه ای هستند که شباهت بسیار زیادتری به iPhone X داشته باشد. بر همین اساس، کمپانی اپل نیز قصد دارد تا گوشی های جدید خود را بر اساس آخرین پرچم دار خود طراحی کند. این بدان معنی است که کاربران باید در انتظار رونمایی از گوشی هایی باشند که از طراحی پایه ای آیفون ایکس بهره برده اند.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل ، ارائه دهنده ی کلیه ی خدمات مربوط به فروش، تعمیر و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت به کاربران محترم می باشد. این واحد، به واسطه بهره مندی از کارد فنی آشنا به دانش روز در کلیه بخش ها و همچنین وجود تجهیزات پیشرفته و مدرن همواره توانسته است سرویس های بسیار سطح بالایی را در بخش های متفاوت ارائه نماید. فروش و ارائه ی خدمات پس از فروش انواع مدل های آی پد، آی مک، مک بوک، آیفون ،….و نیز تعمیرات تخصصی هر یک از این محصولات، عمده ترین فعالیت های این حوزه محسوب می شود. شایان ذکر است، دراین مرکز تمهیداتی به کارگرفته شده تا کاربران محترم بتوانند برای رفع مشکلات و  ابهامات خود با کارشناسان ما در ارتباط مستقیم باشند.

واحدهای تعمیرات اپل

نکته قابل توجهی که در مورد تعمیرات آیفون و سایر محصولات اپل در این نمایندگی وجود دارد، لزوم تعمیر این محصولات توسط افراد دوره دیده و حرفه ای می باشد. از آنجا که ساختار محصولات این شرکت با سایر نمونه های موجود تفاوت بسیار زیادی دارد، قطعا تعمیرات آن ها نیز بسیار حساس بوده و هر تعمیرگاهی قادر به ارائه خدمات اصولی و دقیق نمی باشد. لذا واحدهای تعمیرات اپل ، به گونه ای کاملا تخصصی اقدام به بررسی و رفع ایرادات و نقص های ایجادشده در تولیدات این شرکت می نماید.

از سویی دیگر، در این واحدها کارشناسانی مشغول به کار می باشند که دوره های فوق تخصصی تعمیرات محصولات اپل را گذرانده اند و ضمن تسلط کامل بر بخش ها و قطعات متفاوت این محصولات، می توانند به بهترین حالت ممکن آنها را ترمیم نمایند. همچنین برای ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده، تمام واحدها به پیشرفته ترین تجهیزات مدرن دنیا مجهزشده اند.