جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

ویبره خاص در آیفون برای مخاطب خاص

یکی از قابلیت‌های جالب موجود در گوشی‌های هوشمند امروزی، تنظیم یک آهنگ و صدای زنگ مشخص برای کاربری خاص است. فعال کردن و استفاده از این ویژگی سبب می‌گردد هنگام تماس یکی از مخاطبین ذخیره شده، رینگتونی خاص که توسط کاربر تنظیم شده است، پخش شود. گوشی‌های آیفون، علاوه بر این قابلیت، امکان دیگری دارند که می‌تواند برای کاربران جذاب باشد. کاربران آیفون می‌توانند علاوه بر صدای زنگ، ویبره و لرزش خاصی را نیز برای مخاطب مدنظر خود مشخص سازند. با فعال کردن ویبره خاص در آیفون برای مخاطب خاص، حتی در زمانی که دستگاه در حالت سکوت یا همان سایلنت است، آیفون ویبره اختصاصی فعال شده برای مخاطب را پخش می‌کند. فعال کردن ویبره خاص در آیفون برای مخاطب خاص کمک می‌کند تا کاربر بدون نگاه کردن به نمایشگر تلفن هوشمند خود از کسی که در حال زنگ زدن است، آگاه شوید.

ویبره خاص در آیفون برای مخاطب خاص

آموزش تنظیم ویبره خاص در آیفون برای مخاطب خاص

تنظیم ویبره خاص در آیفون برای مخاطب خاص کار چندان پیچیده‌ای نیست و همانطور که می‌دانید با اندک تغییرات نرم افزاری قابل انجام است. تنظیمات مرتبط با این بخش در همان بخش انتخاب ringtone قرار دارد با این تفاوت که می‌بایست به بخش ویبره رفت. اگر شما نیز قصد دارید تنظیم ویبره خاص در آیفون برای مخاطب خاص را انجام دهید می‌توانید با طی مراحل درج شده در بخش زیر این کار را انجام دهید.

1.برای تنظیم ویبره خاص در آیفون برای مخاطب خاص به بخش مخاطبین یا همان Contacts بروید.

2.نام شخص مورد نظر را در لیست مخاطبی پیدا کنید.

3.در سمت راست بالا، به بخش Edit رفته تا مخاطب مورد نظر خود را ویرایش کنید.

4.در بخش ویرایش مخاطب، اسکرول کرده تا به بخش Ringtone برسید؛ آن را انتخاب کنید.

5.در این مرحله از تنظیم ویبره خاص در آیفون برای مخاطب خاص ، گزینه Vibration را بزنید

6.در این بخش لیستی از ویبره‌های اختصاصی و مختلف در اختیار شما قرار داده شده است.

7.هر کدام از ویبره ها را بررسی کنید تا ویبره مورد علاقه خود را بیابید.

8.پس از انتخاب ویبره مورد علاقه گزینه Done را زده و از لیست مخاطبین خارج شوید.

9.با طی مراحل فوق تنظیم ویبره خاص در آیفون برای مخاطب خاص به پایان می‌رسد.

آموزش تنظیم ویبره خاص در آیفون

این مطلب کاربردی را از دست ندهید: آموزش نحوه انجام تنظیمات تماس آیفون

تنظیم ویبره خاص در آیفون برای پیام ها

تنظیم ویبره خاص در آیفون علاوه بر مخاطبین برای پیام ها نیز امکان‌پذیر است. در صورت علاقه به این ویژگی، کافی است تا همچون مرحله 3 –که در بخش فوق وجود دارد- به بخش Edit هر مخاطب بروید. در ادامه به جای رفتن به بخش Ringtone، به بخش Text Tone بروید و تنظیمات پیام‌های دریافتی را همانند آنچه گفته شد، انجام دهید. (نکته:  در بخش Create New Vibration  می‌توانید ویبره خاص در آیفون را برای فرد مورد نظرتان انتخاب کنید).

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه فروش و تعمیرات اپل به کاربران و علاقمندان این برند باشد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد اما کارشناسان ما در نمایندگی اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات وبسایت قابل پیگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید