جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

ناکامی اپل در عرضه مک بوک های باکیفیت

متاسفانه کمپانی اپل در عرضه جدیدترین مک بوک های خود، در دو مرحله، دچار ناکامی شده است. مرحله نخست این ناکامی مربوط به شکایت خریداران عرضه مک بوک پروهای اپل از داغی بیش از اندازه این دستگاه و پاسخگو نبودن فن موجود در آنهاست. مرحله دوم اما مربوط به اسپیکرهای مک بوک پروهای اپل است که کاربران آنها عنوان کرده‌اند صدای خروجی آنها دچار شکست صوتی می‌شود. این شکست صدا حتی زمانی که میزان صدا (والیوم) پایین است نیز قابل لمس است. این در حالیست که کمپانی اپل در تبلیغات مرتبط با این محصول مانور زیادی بر روی کیفیت و قدرت اسپیکرهای موجود در آن داده است. اپل مدعی شده بود که اسپیکرهای بکار رفته در جدیدترین عرضه مک بوک پرو از بهترین نوع خود هستند و می‌توانند از طریق ارتباط مستقیم با منبع تامین برق، حداکثر صدای تقویت شده را به گوش کاربرها برسانند.

ناکامی اپل در عرضه مک بوک های باکیفیت

راهکار اپل برای عرضه مک بوک پرو های دردسرساز

اپل در واکنش به شکایت کاربران و خریداران جدیدترین مک بوک پرو های خود، نرم افزاری را جهت بروزرسانی ارائه کرده است. این نرم افزار بروزرسان زودهنگام، در واقع تلاش کمپانی اپل جهت فرونشاندن سروصداهای پیش آمده و رفع مشکلات موجود در سیستم فن خنک کننده این دستگاه‌ها بوده است.

اما به نظر می‌رسد دردسر عرضه مک بوک پرو های اپل تمام شدنی نیست و هم اکنون هر دو نسخه ۱۳ و ۱۵ اینچی عرضه مک بوک پرو اپل دچار مشکل و نقص فنی دیگری شده‌اند. همانگونه که ذکر شد این مشکل مربوط به اسپیکر مک بوک پروهای اپل و شکست صدایی است که در حین خروج صدا از این دستگاه‌ها پیش می‌آید. اگر چه علت اشکال پیش آمده در اسپیکر جدیدترین مک بوک های اپل هنوز دقیقاً مشخص نشده است اما اپل اعلام کرده است که درصدد پیدا کردن راه حلی برای برطرف کردن این نقص فنی است. تمام اشکالات دیگر را می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات مک بوک، به راحتی حل کنید.

عرضه مک بوک پرو ۲۰۱۸ اپل

اپل ادعا کرده که عرضه مک بوک پرو ۲۰۱۸ می‌تواند با سرعت ۳.۲ گیگابایت‌برثانیه به خواندن فایل‌ها بپردازد و نوشتن را با نرخ ۲.۲ گیگابایت‌برثانیه، انجام دهد. از این حیث، وب‌سایت لپ‌تاپ مگ دستگاه‌های جدید اپل را سریع‌ترین نمونه در کلاس خود عنوان می‌کند. در آزمایشی که به‌وسیله Black Magic Speed صورت گرفت، میانگین سرعت نوشتن ۲٬۶۸۲ مگابایت‌برثانیه اعلام شد که با بالارفتنِ ظرفیت حافظه‌ در نسخه‌های گران‌تر، امکان دارد نتیجه از اعداد یادشده نیز فراتر رود. در تستی که برای تبدیل ویدیو ۴K به کیفیت ۱۰۸۰ گرفته شد، بازهم این دستگاه توانست با زمان ۱۶ دقیقه و ۵۷ ثانیه، رکوردی از خود ثبت کند و بالاتر از رایانه‌های رقیب قرار گیرد. تنها بخشی که عرضه مک بوک پرو های اپل با اختلافی فاحش پشتِ سرِ رقبای ویندوزی قرار گرفتند، حوزه گرافیک و اجرای بازی‌های ویدیویی بود. 

نمایندگی تعمیرات اپل

نمایندگی تعمیرات اپل ارائه دهنده کلیه سرویس های تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات به کاربران تمامی دستگاه های اپل اعم از آیپد، آیفون، آی‌مک و …. است. کاربران هر یک از محصولات اپل می توانند در صورت بروز هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه مورد استفاده‌شان به نمایندگی رسمی تعمیرات اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی دستگاه خویش را دریافت نمایند. تعمیرات ارائه شده در این مرکز به دلیل پیاده‌سازی‌شان توسط مجرب‌ترین کارشناسان و استفاده از جدیدترین روشها و تجهیزات تعمیر، به شیوه ای انجام می پذیرد که درصد بازگشت عیوب ایجاد شده در دستگاه را به کمترین میزان ممکن می‌رساند. دستگاه های تعمیر شده در نمایندگی تعمیرات اپل نه تنها کیفیت اولیه خویش را باز می یابد بلکه به دلیل انجام برخی گردگیری ها و عملیات تخصصی توسط کارشناسان، امکان خرابی مجدد آنها به صفر می رسد. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی اپل در تهران

نمایندگی اپل در تهران ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های بهسازی، فروش، ترمیم و تعمیر محصولات اپل به متقاضیان است. این مجموعه در طول سالهای اخیر تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد و متخصصِ دو حوزه تعمیر و فروش گماشته تا موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خود گردد. مدت‌هاست که نام محصولات اپل با نمایندگی اپل در تهران گره‌ خورده است و کاربران محصولات این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان نمایندگی تعمیرات اپل است. همکاری با تیمی از برترین مهندسان ارشد کشور، بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، حضور نیروی انسانی مجرب و متخصص، تصمیم گیری های تیمی و تخصصی، پیاده سازی اصول مشتری مدارانه و قدم برداشتن در جهت رفاه حال مشتریان گرامی برخی از پارامترهای جاری در نمایندگی مجاز اپل است که نقش بسزایی در موفقیت و پیشروی این مرکز ایفا کرده اند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید