جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

معرفی گوشی اپل iPhone SE

گوشی اپل iPhone SE، یک دستگاه قدرتمند ۴ اینچی می باشد. شرکت محبوب اپل، برای ایجاد یک طراحی دوست داشتنی در این گوشی شگفت انگیز از تراشه A9، یعنی همان تراشه پیشرفته ای که در گوشی iPhone 6s کارگذاشته شده بود، استفاده کرده است.

دوربین ۱۲ مگاپیلکسلی این گوشی جادویی، عکس ها و تصاویر ویدئویی با رزولوشن ۴K، را ثبت و ضبط می کند. علاوه برآن، استفاده از ویژگی تصاویر زنده نیز به این محصول اضافه شده است. گفتنی است، با تماشای این گونه تصاویر ثبت شده، خاطرات شما زنده تر و پویا تر خواهد بود. با تمام این مشخصات منحصربه فرد، می توان ادعا داشت، اگر چه این گوشی کوچک است اما دارای قابلیت های گسترده ای می باشد.

معرفی گوشی اپل iPhone SE

طراحی دوست داشتنی و فوق العاده

گوشی اپل iPhone SE، از طراحی شگفت انگیز و محبوبی بهره برده است. طراحی این گوشی زیبا، پیشرفته تر از نمونه های پیشین خود می باشد. گوشی اپل iPhone SE، ازفلز آلومینیوم فراوری شده با ظاهری ابریشم مانند ساخته شده است. طراحی جمع وجور و سبک این گوشی ، منجر به خوش دست بودن آن شده و زیبایی دوچندانی به آن بخشیده است. اکنون با داشتن یکی از آنها در دست احساس راحتی بیشتری نیز خواهید کرد.

همچنین این گوشی از صفحه نمایش ۴ در۱ اینچی، Retina، بهره برده است. این ویژگی، پویایی و وضوح بیشتری به تصاویر شما می دهد. ضمنا ثبت، لوگوی فولادی ضد زنگ متناسب با رنگ گوشی نیز از مشخصه های دیگر آن می باشد.

دوربین

دورین گوشی اپل iPhone SE، تمام خواسته های شما را تحقق می بخشد. با کمک این دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، می توانید از ثبت تصاویر زنده و واضح کاملا مطمئن باشید. علاوه برآن، جزئیات ثبت شده در این تصاویر به مانند همان چیزی است که در دوربین های گوشی iPhone 6s، یافت می شود.

دوربین پیشرفته این گوشی قدرتمند، تصاویر ویدئوی برجسته با رزولوشن ۴K  را ثبت و حتی ویرایش می کند. به هر حال این نکته گفتنی است که وضوح تصاویرویدئویی با کمک این دوربین، ۴ برابرویدئوهای  ۱۰۸۰P HD، می باشد.

فن آوری

یکی از قوی ترین گوشی های ۴ اینچی که تاکنون دیده اید، گوشی اپل iPhone SE، است. در هسته این دستگاه از تراشه A9، استفاده شده است. لازم به ذکر است این تراشه، همان تراشه مورد استفاده در iPhone 6s می باشد. شایان ذکر است، این تراشه دسکتاپی از سرعت فوق العاده و قدرت پاسخگویی چشمگیری برخورداراست.

همچنین این دستگاه از عملکرد گرافیکی console-class، بهره برده  و این ویژگی باعث شده تا بازی ها و برنامه های خورد را به شیوه ای قوی و همه جانبه در دسترس داشته باشید. به هر حال، این تراشه به شیوه ای قدرتمند برای حداکثرکارایی ساخته شده است.

تصاویر زنده

اکنون می توانید با بهره گیری از دوربین گوشی اپل iPhone SE، تصاویری بیش از یک لحظه را ثبت کنید. تصاویر زنده (Live Photos)، دو ویژگی صدا و حرکت را به عکس اضافه کرده است. اکنون می توانید با کمک این دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در هر جایی که هستید لحظات قبل و بعد لحظه ثبت تصویر را نیز با عکس خود همراه کنید. با این ویژگی، تصاویر ثبتی شما، خاطرات بیشتری را برای تان زنده خواهد کرد.

شناسه لمسی

ویژگی شناسه لمسی بسیار جالب توجه می باشد.حال می توانید با استفاده از نوک انگشتان خود، امنیتی فوق العاده در گوشی خود ایجاد کنید. با بهره گیری از قابلیت Touch ID، گوشی اپل iPhone SE، شما به راحتی قفل گشایی شده و امنیت دستگاه شما نیز تضمین می شود. علاوه بر همه اینها، نوک انگشتان شما بهترین و موثرترین، پسورد انتخابی بوده و همیشه به همراه شما است.

تماس های تصویری با کیفیت HD و سلفی های زیباتر

نمایشگر Retina، استفاده شده در گوشی اپل iPhone SE، تنها مکانی برای دیدن محتوای گوشی نیست، درواقع این محصول از فلش Retina، برای روشنایی و درخشندگی بیشتر تصاویرنیز استفاده کرده است. این فلش با کمک تراشه سفارشی صفحه نمایشگر، به صفحه نمایش امکان روشنایی سه برابری نسبت به انواع معمول را داده است. فلش Retina، به شما کمک می کند تا عکسهای سلفی نورانی و درخشنده تری از خود ثبت کنید.

بی سیم ( سرعت بیشتر با  Wi-Fi  و LTE )

اکنون با بهره گیری از۸۰۲٫۱۱ac Wi-Fi  و LTE، می توانید با سرعت بیشتری  به وبگردی، دانلود برنامه های پرکاربرد، بازی و تماشای فیلم های آنلاین ، بپردازید. لازم به ذکر است باندهای LTE، کارکرد گوشی اپل iPhone SE، را برای رومینگ جهانی بهتر می کند.

سیستم عامل IOS

یکی از عواملی که باعث شده است تا گوشی های اپل، بسیار متمایزتر و برجسته تراز گوشی های دیگر باشد، بهره گیری آن از سیستم عامل IOS می باشد. با وجود رابط کاربری آسان، ویژگی های شگفت انگیز و امنیت ، متوجه خواهید شدکه، IOS، پیشرفته ترین سیستم عامل تلفن همراه بوده است. گفتنی است، که بی تردید گوشی اپل iPhone SE، نیز از این سیستم عامل بهره برده است. وجود این طراحی زیبا و منحصربه فرد، چه از نظر ظاهری و چه کاربردی بروی آیفون ها، باعث شده است که حتی ساده ترین کارها به شیوه ای سرگرم کننده تر انجام شود.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل ، نه تنها با به کارگیری متخصصان و کارشناسان خبره و حرفه ای، بلکه با بهره گیری از پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات، توانسته خدمات بسیار با کیفیتی در هر دو بخش فروش و تعمیرات را به کاربران محترم ارائه نماید. گفتنی است، مدیریت این مرکز همواره اهتمام ویژه ای برای رعایت حقوق مشتریان و کسب رضایت آنها قائل بوده است. در این راستا، کارکنان این مجموعه از آموزشهای فوق تخصصی و حرفه ای در زمینه ارائه خدمات ومشاورات و تعمیرات دستگاه های محصولات اپل، بهره برده اند. شایان ذکر است، خدماتی همچون فروش محصولات اپل وتعمیرات تخصصی این محصولات در سطح گسترده به کاربران ارائه می شود. کاربران گرامی، در صورت بروز هر گونه نواقص و مشکلاتی می توانند به این مرکز مراجعه کرده و از خدمات با کیفیت آن بهره مند شوند.

واحدهای تعمیرات اپل

بررسی و ترمیم تخصصی انواع محصولات اپل از جمله انواع آیفون، مک بوک، آی مک، آی پد، اپل واچ و تجهیزات جانبی اپل و .. در این واحد انجام می پذیرد. در این واحد ها از کلیه ی ابزارها و تجهیزات پیشرفته مربوط به تعمیر استفاده می شود. به دلیل نظارت بالای کارشناسان و متخصصان حوزه تعمیر، کلیه مشکلات اعم از نرم افزاری و سخت افزاری در واحد تعمیرات اپل به شیوه ای عالی برطرف می گردد. همچنین برای جلب رضایت کاربران گرامی، خدمات سرویس در محل نیز در این واحدها ارائه می گردد . اکنون کاربران عزیز می توانند با برقراری یک تماس تلفنی یا حضور به این واحد ها از خدمات کامل این مرکز بهره مند شوند.

علاقه مندان به دنیای فن آوری، می توانند از طریق این بخش بروزترین مطالب و رویدادهای این حوزه را پیگری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید