جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

قیمت موبایل اپل

اگرچه قیمت موبایل اپل در قیاس با سایر دستگاه‌های هم‌رده، همیشه بیشتر و گران‌تر بوده است اما این محصول همچنان طرفداران خاص خود را دارد و همواره یکی از اولویت‌های خریداران بوده است. قیمت این محصول گاه تا بدان جا پیش رفته که برای برخی بدل به اصلی ترین دلیل در خرید یا عدم خرید گشته است. به طور کلی قیمت موبایل اپل به ویژه در طول یکی دو ماه اخیر (خرداد و تیرماه ۱۳۹۷) به دلیل نوسانات ارزی بازار، افزیش بسیاری داشته است و همین موضوع سبب شده تا بسیاری از متقاضیان، خریدِ این دستگاه را به تأخیر بیندازند. با توجه به افزایش بیش از اندازه قیمت موبایل اپل در طول یکی دو ماه اخیر، توصیه می‌شود اگر قصد خرید این محصول را دارید، حتی‌الامکان آنرا به تأخیر بیندازید. مگر آنکه هزینه‌ای که قرار است برای آن پرداخت شود، برای شما مهم نباشد.

بررسی قیمت موبایل اپل

در بخش زیر لیستی از قیمت موبایل اپل در تیرماه ۱۳۹۷ ارائه می‌گردد. تلاش شده تا در این قیمت، تنوع مدلهای موبایل اپل لحاظ گردد. با توجه به نوسانات قیمت ارز در این یکی دو ماه اخیر، با توجه داشت که قیمت های ارائه شده چندان ثابت نیستند و احتمال افزایش و یا کاهش آنها وجود دارد. به عبارتی دیگر در صورت مغایرت مبالغ درج شده در بخش زیر با قیمت های واقعی موجود در بازار، احتمالاً این مغایرت به دلیل افزایش و یا کاهش نرخ ارز بوده است.

  • قیمت آیفون ۸ پلاس (۲۵۶ گیگابایت): هشت میلیون و سیصد هزار تومان
  • قیمت آیفون ۱۰ (۶۴ گیگابایت): هشت میلیون و نهصد هزار تومان
  • قیمت آیفون ۱۰ (۲۵۶ گیگابایتی): ده میلیون و دویست هزار تومان
  • قیمت آیفون اپل ۸ پلاس (۶۴ گیگابایت): هفت میلیون و پنجاه هزار تومان
  • قیمت آیفون ۷: چهار میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان
  • قیمت آیفون ۷ (۳۲ گیگابایت): چهار میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان

ارائه مشاوره درباره خرید و قیمت موبایل اپل

فروش آیفون یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل است که با همکاری تیمی از زبده ترین کارشناسان و مشاوران این حوزه انجام می پذیرد. در حالی که همه‌جا صحبت از خدمات پس از فروش است مدیریت این مجموعه خود را ملزم به ارائه «خدمات پیش از فروش» نیز ساخته‌ است. اما خدمات پیش از فروش به چه معناست؟ خدمات پیش از فروش دربردارنده تمامی اطلاعاتی است که ممکن است خریدار پیش از اقدام به خرید به آن‌ها نیاز داشته باشد. شما می‌توانید با حضور در این مرکز تمامی اطلاعات مورد نیاز خود نظیر قیمت موبایل اپل و…. را از کارشناسان فروش حاضر در نمایندگی فروش آیفون کسب نمایید. بد نیست بدانید که قیمت موبایل اپل، -بنابر تجربه کسب شده از معرفی و عرضه آیفون های سری پیش- در ماه های ابتدایی عرضه بسیار بالاتر از قیمت واقعی خواهد بود. بعلاوه جهت محاسبه قیمت آیفون می بایست ۵ درصد تعرفه واردات تلفن همراه به کشور به همراه ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده نیز به قیمت ابتدایی افزوده شود. بنابراین در صورتی که می خواهید قیمت آیفون را با نرخی نزدیک به قیمت واقعی خریداری کنید بهتر است چندین ماه صبر نمایید (چندین ماه از عرضه مدل جدید آیفون) تا به اصطلاح آب ها از آسیاب بیفتد و قیمت موبایل اپل به نرخ واقعی نزدیک تر شود.

تعمیرات آیفون

تعمیرات آیفون یکی از خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل می باشد که در راستایِ عرضه هر چه تخصصی تر سرویس هایِ نرم افزاری و سخت افزاری، پارت مجزایی را به خود اختصاص داده است. مرکز تعمیرات آیفون با همکاری کادری مجرب و کاردان و با بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات، تعمیرات آیفون را با رعایت تمامی استانداردهای طرح شده از سوی شرکت سازنده انجام می دهد. سرعت، دقت، تعهد، مسئولیت پذیری و مشتری مداری برخی از ویژگی های بارزکارشناسان تعمیرات آیفون می باشد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش، تخصصی ترین خدمات مورد نیاز از جمله خدمات مرتبط با مشاوره در باره قیمت موبایل اپل را دریافت نمایید.

لینک مفید

تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ایسوس / تعمیرات موبایل ایسر / تعمیرات موبایل فوجیتسو / تعمیرات موبایل لنوو / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل پاناسونیک / تعمیرات موبایل شارپ / تعمیرات موبایل ال جی /نمایندگی تعمیر گوشی / تعمیرات گوشی / تعمیر گوشی

تعمیرات اپل

نمایندگی اپل از زمان راه اندازی تاکنون محور فعالیت های خویش را مشتری مداری و احترام به حقوق مشتریان گرامی نهاده است و با تمامی امکانات و تجهیزات خویش در تلاش است تا رضایت مشتریان و لبخند همیشگی آنها را کسب نماید. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل توسط واحد CRM (ارتباط با مشتریان)، به صورت دقیق مورد بررسی قرار می گیرد. نمایندگی اپل با جذب تیمی از برترین متخصصان کشور و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات عرضه شده از سوی کمپانی اپل توانسته است به به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه تعمیرات اپل بپردازد و دغدغه همیشگی نبود یک نمایندگی مجاز در کشور را برای کاربران دستگاه های اپل رفع نماید. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیر و فروش به کاربران و علاقمندان این برند باشد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.