جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

عرضه سه آیفون جدید در سپتامبر ۲۰۱۸

خبرها حاکی از آن است که شایعات منتشر شده در طول ماه‌های اخیر مبنی بر عرضه سه آیفون جدید در سپتامبر ۲۰۱۸ چندان هم دور از واقعیت نبوده است. ظاهراً کوپرتینویی‌ها به‌تازگی و به صورت اتفاقی عرضه پرچمداران جدید خود را تأیید کرده‌اند. اطلاعاتی توسط Consomac به دست آمده که بر اساس آنها، اپل در اوراسیا چندین شماره مدل را برای آیفون‌های خود به ثبت رسانده است. همین کافی است تا بپذیریم شایعات موجود مبنی بر عرضه سه آیفون جدید در سپتامبر ۲۰۱۸ چندان هم از حقیقت دور نیست. ظاهراً تمامی آیفون های جدید اپل از سیستم‌عامل iOS 12 پشتیبانی می‌کنند. اگرچه نسخه نهایی این سیستم‌عامل فعلا در مرحله آزمایش به سر می‌برد اما احتمالا در اوایل پاییز منتشر خواهد شد.

عرضه سه آیفون جدید در سپتامبر ۲۰۱۸

ویژگی‌های سه آیفون جدید اپل

برخلاف سالهای پیش، امسال، جزئیات زیادی پیرامون ویژگی های سه آیفون جدید اپل به بیرون درز کرده است. برای مثال می‌دانیم آیفون‌های اپلی که در سال ۲۰۱۸ رونمایی می‌شوند صفحه‌نمایش ۸/۵ اینچی OLED (جانشین آیفون ۱۰)، نمایشگر ۱/۶ اینچی LCD (آیفون ۹) و نمایشگر ۵/۶ اینچی OLED (آیفون ۱۰ پلاس) خواهند داشت.  بعلاوه جانشین آیفون ۱۰ نسبت به مدل پیش از خود، قیمت کمتری خواهد داشت. با توجه به سنت گذشته اپل مبنی بر رونمایی از آیفون‌های جدید در ماه سپتامبر، انتظار می‌رود هر سه مدل از آیفون‌های ۲۰۱۸ این شرکت در ماه سپتامبر معرفی شوند

ظاهرا سه آیفون جدید اپل در سال ۲۰۱۸ همانند نسل پیشین خود یعنی آیفون ۱۰،  در بالای نمایشگر خود بریدگی خواهند داشت؛ ضمن اینکه حاشیه پایین نمایشگر در هر سه گوشی حذف شده است. این تغییرات اپل را مجاب کرده تا دکمه فیزیکی Home و به تبعیت از آن سنسور اثرانگشت Touch ID را از گوشی‌های پرچمدار خود حذف کند. انتظار می‌رود در کلیه آیفون‌های عرضه شده در  سال ۲۰۱۸ دکمه هوم حذف شده و دستگاه‌ها با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی راهی بازار گردند.

قیمت آیفون های جدید اپل

یک برآورد کلی از میان گزارش‌های موجود نشان می‌دهد که آیفون ۱۰ جدید اپل با نمایشگر ۸/ ۵ اینچی احتمالا با قیمت نزدیک به  ۸۰۰ دلار روانه بازار گردد؛ این در حالی است که کوپرتینویی‌ها روی برچسب قیمتی ۱۰۰۰ دلار برای مدل ۵/ ۶اینچی به توافق رسیده‌اند. مدل ۱/ ۶اینچی که احتمالا آی‌فون ۹ خواهد بود نیز احتمالاً با قیمتی بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار عرضه شود.

تعمیر گوشی اپل

تعمیر گوشی اپل با تمرکز بر ساختار ویژه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این محصولات و با بهره‌مندی از نوین‌ترین شیوه‌های تعمیر و ترمیم گوشی‌های اپل در این مرکز انجام می‌پذیرد. با گسترش حضور گوشی‌های هوشمندِ اپل، بازار تعمیرات گوشی اپل نیز افزایش پیدا کرده است. مشکلاتی همچون شکستگی صفحه نمایش یا همان شکستگی Touch، مواجه شدن با قطعی صدا و یا ضعف آنتن وایرلس و یا بسیاری از مشکلات دیگر نیاز شما کاربران را به مرکز تعمیرات گوشی اپل بیشتر ساخته است. مرکز تعمیرات گوشی اپل با علم به پرچمداری و سردمداری کمپانی اپل در دنیای فناوری، فعالیت‌های خود را در زمینه تعمیر و خدمات پس از فروش گوشی‌های هوشمند اپل راه‌اندازی کرده است. در این مرکز تمامی تجهیزات روز دنیا در اختیار متخصصان حوزه‌ی تعمیر گذاشته شده‌ است تا بتوانند به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان گوشی‌های اپل را تعمیر و بازسازی کنند.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل به دلیل همکاری تیمی دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری قادر به رفع پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های اپل است. شما کاربران ارجمند صرف نظر از نوع اختلال ایجاد شده در دستگاه می توانید به نمایندگی اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید. خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و به دست تیمی از مجرب ترین و متعهدترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد. نمایندگی تعمیرات اپل در تلاش است تا روز به روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدماتی شایسته نام اپل به کاربران ارائه دهد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید