جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

عرضه ایرپاور اپل تا چند ماه دیگر

طبق گزارش مک اوتاکارا، ایرپاور اپل در ماه مارس به بازار عرضه می گردد. کاربرانی که به صورت مداوم اخبار کمپانی اپل را پیگیری می کنند، به یاد دارند که این شرکت، سال گذشته و هم زمان با معرفی محصولات آیفون ۸ و آیفون ۱۰، یک شارژر بی سیم نیز به کاربران معرفی کرده بود. حال مک اوتاکار خبر از عرضه ایرپاور اپل در ماه مارس داده است. در این مجال، به تشریح این خبر مهم خواهیم پرداخت.

ایرپاور اپل

ایرپاور چیست؟

به بیانی واضح می توان چنین گفت که AirPower، پد شارژ بی‌سیم اپل است. جالب است بدانید که به دلیل بزرگی سطح بیضی شکل این محصول، امکان شارژ آیفون ۱۰، آیفون ۸ و ۸ پلاس توسط آن فراهم شده است. همچنین این شارژر می تواند اپل واچ را نیز به خوبی شارژ نماید. نکته جالب توجه در مورد این محصول، امکان شارژ سه محصول به صورت همزمان می باشد. وجود این ویژگی ها موجب شده که خبر عرضه ایرپاور اپل در ماه مارس، موجب خوشحالی کاربران محصولات این کمپانی پرطرفدار شود.

برای دریافت خدمات نمایندگی اپل از جمله تعمیر آیفون با شماره های 54114-021 و 62948-021 در تماس باشید.

عرضه ایرپاد همراه با ایرپاور

یکی از ویژگی های بسیار جذاب ایرپاور اپل، کار کردن این محصول با هدفون ایرپاد می باشد. البته این امکان در صورتی فراهم می شود که کاربران، نسبت به خرید جعبه جدید ایرپاد با قابلیت شارژ بی سیم نیز اقدام نمایند. لازم به ذکر است این احتمال وجود دارد که همزمان با عرضه ایرپاور اپل در ماه مارس، جعبه های قابل شارژ ایرپاد نیز به بازار عرضه شود. البته هنوز خبر موثقی در این رابطه از هیچ منبع حقیقی یا حقوقی منتشر نشده است.

پیشنهاد سایت: آیفون ریپک چیست؟

قیمت ایرپاور

علی رغم گزارش های مک اوتاکار در مورد عرضه ایرپاور اپل در ماه مارس، هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت احتمالی این محصول در دست نیست. این در حالی است که یک خرده فروش لهستانی سال گذشته قیمت ایرپاور این شرکت را ۱۹۹ دلار پیش بینی کرده بود. هرچند با توجه به سری بودن اطلاعات محصولات جدید شرکت اپل، صحت پیش بینی این خرده فروش بسیار بعید به نظر می رسد.

نمایندگی اپل

برای بهره مندی از خدمات فروش، تعمیرات و سایر خدمات مربوط به محصولات اپل، می توانید به نمایندگی این شرکت مراجعه نمایید. نمایندگی اپل ، تنها مرکز مجاز برای عرضه ی محصولات این شرکت و نیز ارائه ی خدمات پس از فروش آنها می باشد. در این مرکز، می توانید انواع آیفون، آیپد، آی مک و … اپل را به صورت اورجینال تهیه کرده و در صورت بروز مشکل، نسبت به تعمیر تخصصی آنها اقدام نمایید. لازم به ذکر است که بخش های مختلف نمایندگی apple، توسط کارشناسان با تجربه ای اداره می شود که توانایی ارائه ی خدمات در سطح کیفی متمایزی را به کاربران دارند.

واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی مجاز  اپل، جهت ارائه ی خدمات هرچه تخصصی تر به کاربران خود، اقدام به راه اندازی واحدهای تعمیرات در این مرکز نموده است. کارشناسان و مهندسین مجرب و ماهر حوزه ی تعمیرات در این واحدها مشغول به کار می باشند. هریک از محصولات این شرکت که دچار مشکل شده باشند، در واحدهای تعمیرات اپل به دقت بررسی شده و سپس با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته، به شکل تخصصی تعمیر می گردند. روند تعمیر در این واحدها به گونه های است که کاربران می توانند مجددا شاهد عملکرد مطلوب دستگاه خود باشند.

در این بخش، جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به محصولات اپل در دسترس کاربران گرامی قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید