جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

شخصی‌سازی اکولایزر صدا در آیفون

اگر از کاربران اپل باشید شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از قابلیت های موجود در این دستگاه شخصی‌سازی اکولایزر صدا در آیفون است. تنظیم صدای پخش شده از اپل موزیک در سیستم عامل آی او اس به صورت پیش‌فرض به گونه ای انجام شده است که برای گوش کردن به موسیقی‌ها از طریق هدفون‌های عادی و اسپیکر موبایل بسیار مناسب باشد. 

با این وجود، برخی از کاربران، ترجیح می‌دهند اکولایزر موسیقی آیفون را که در حال پخش است بنا به سلیقه خود تغییر دهند. اِعمال چنین تغییراتی سبب می‌گردد تا صدای زیر و بم پخش شده از تنظیمات پیش‌فرض متفاوت باشد و صدای خروجی بسته به اسپیکر یا هدفون در حال استفاده کیفیت بهتری داشته باشد.

شخصی‌سازی اکولایزر صدا در آیفون

امکانات اپل برای ‌ شخصی‌سازی اکولایزر صدا در آیفون

کمپانی اپل در توسعه اپل موزیک ارائه شده در آی او اس، این امکان را فراهم ساخته تا کاربر بر اساس سبک موسیقی مورد نظرش جهت شخصی‌سازی اکولایزر صدا اقدام کند. وجود چنین قابلیتی در دستگاه‌های اپل –یعنی قابلیت شخصی‌سازی اکولایزر صدا- سبب می‌گردد تا  گوش دادن مداوم به یک سبک خاص از موسیقی برای کاربر لذت‌بخش‌تر باشد.

برای مثال شرایطی را در نظر بگیرید که کاربر بخواهد آیفون خود را به ضبط اتومبیل وصل کرده و آهنگ های موجود در آن را پخش کند. در این وضعیت کاربر می‌تواند با استفاده از قابلیت شخصی‌سازی اکولایزر صدا در آیفون، کیفیت آهنگ‌های در حال پخش را به طرز قابل توجهی افزایش دهد و آنها را دلنشین‌تر سازد.

معرفی محصولات اپل: هدفون بی‌ سیم اپل AirPods

آموزش شخصی‌سازی اکولایزر صدا در آیفون

اگر شما نیز علاقمند به استفاده از قابلیت شخصی‌سازی اکولایزر صدا در آیفون شده‌اید کافی است تا مراحل درج شده در بخش زیر را دنبال نمایید. در صورت مواجهه با هر گونه اشکال در روند شخصی‌سازی اکولایزر موسیقی آیفون می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس گرفته و راهنمایی‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایید. کارشناسان ما با صبر و شکیبایی پاسخگوی کلیه اشکالات و ابهامات شما خواهند بود.

  • به تنظیمات اصلی آی او اس یا همان Settings بروید.
  • به بخش پایین اسکرول کنید و زیر شاخه Music را بیابید و وارد آن شوید.
  • در این مرحله از شخصی‌سازی اکولایزر صدا می‌بایست زیر شاخه EQ را بیابید و وارد آن شوید.
  • در نهایت شما می‌توانید از طریق این زیر شاخه، اکولایزر اپل موزیک را بر اساس سبک موسیقی مورد نظر خود تنظیم کنید.
  • با طی مراحل فوق شخصی‌سازی اکولایزر صدا در آیفون به پایان می‌رسد و شما خواهید توانست آهنگ مورد علاقه‌تان را با اکولایزر دلنشین‌تری گوش دهید.
آموزش شخصی‌سازی اکولایزر صدا در آیفون

نمایندگی تعمیر موبایل اپل

اگر از کاربران گوشی‌های اپل هستید و به دلیل بروز اشکال در دستگاه مورد استفاده‌تان، در پی مکانی معتبر جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیر هستید، می‌توانید به نمایندگی تعمیر گوشی اپل مراجعه نمایید. در این مرکز تیمی از خبره‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان تعمیر در دو حوزه سخت افزار و نرم افزار حضور دارند تا تخصصی‌ترین سرویس‌های مورد نیاز را به مراجعان ارائه دهند.

مراجعان محترم، پس از حضور در مرکز تعمیر آیفون، بسته به نوع اشکال پیش آمده در دستگاه‌شان، به یکی از دو پارت مذکور راهنمایی می شوند تا سرویس های تخصصی مورد نیاز بر موبایل معیوب‌شان اِعمال گردد. نقطه اشتراک هر دو پارت، حضور مهندسانی زبده و مجرب است که توانایی رفع پیچیده ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه را دارا هستند. سرویس‌های ارائه شده در مرکز تعمیرات آیفون اپل منحصر به مدلی خاص از این دستگاه نیست و کلیه آیفون‌های اپل اعم از آیفون ایکس، آیفون 8، آیفون 7، آیفون 6 اس، آیفون اس ای و… را شامل می‌گردد.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیر و فروش به کاربران و علاقمندان این برند باشد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواست های کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید