جستجو کردن
Close this search box.

 

سرویس در محل اپل

سرویس در محل اپل خدمتی ارائه شده از سوی نمایندگی اپل برای آندسته از کاربرانی است که به هر دلیل – مثلاً ضیق وقت، ترافیک بالا، عدم دسترسی به تعمیرگاه، بدی آب و هوا و مواردی از این دست- امکان تحویل دستگاه به مرکز تعمیرات را ندارند. در راستای خدمت گذاری به این کاربران، نمایندگی اپل کارشناسان تعمیر خود را به مکان تعیین شده توسط کاربر اعزام نموده و تمامی خدمات مورد نیاز را بر روی دستگاه معیوب اِعمال می نماید.

با استفاده از این سرویس از مشکلاتی که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد، پیشگیری می‌گردد. (مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی و… ). بعلاوه تمامی مراحل تعمیر و سرویس در محل اپل پس از کسب اجازه و تأیید صاحب دستگاه انجام خواهد شد. کارشناسان تعمیر که به محل اعزام می‌گردند هیچ گونه محدودیتی در انجام تعمیر و سرویس نخواهند داشت زیرا تمامی ابزار و تجهیزات تعمیر و ترمیم را با خود به همراه دارند.

 

مزایای استفاده از سرویس در محل اپل

 

  • با بهره‌مندی از این سیستم نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه مجاز نخواهید داشت بعلاوه به دلیل انجام تمامی خدمات و تعمیرات در محل موردنظرتان (منزل، ادراه، محل کار و… ) نیازی به جابجایی و حمل دستگاه نخواهید داشت.
  • همگی ما این ضرب‌المثل معروف «پیشگیری بهتر از درمان است را شنیده‌ایم»؛ شما می‌توانید با استفاده از سرویس در محل اپل از آسیب‌های احتمالی و بروز مشکلات دوچندان در دستگاه خود پیشگیری کنید. با استفاده سرویس در محل اپل شما مانعی در راه ایجاد مشکلاتی خواهید بود که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد. (مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی و … ).
  • در این روش نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای حمل دستگاه و جابجایی آن نخواهید داشت.
  • آن‌رو که تمامی سرویس های موردنظر در محل انجام می‌گردد، می‌توانید بر مراحل تعمیر نظارت داشته باشید.
  • به دلیل وجود آرشیوی جامع از قطعات و لوازم جانبی به همراه کارشناس اعزام شده، نیازی به خروج از محل برای تهیه‌ی قطعات جانبی مورد نیاز نخواهید داشت و بدین ترتیب با پرداختن به دیگر امور، در وقت و زمان خود صرفه‌جویی نموده‌اید.
  • کارشناسان سرویس در محل اپل که به مکان مورد نظر شما اعزام می‌گردند هیچ گونه محدودیتی در انجام تعمیرات و سرویس در محل نخواهند داشت زیرا تمامی ابزار و تجهیزات تعمیر و ترمیم را با خود به همراه دارند. کارشناسان مجرب و متعهد این مرکز، قطعات اصل را از تقلبی به آسانی تشخیص داده و از کاربرد آن‌ها در حین تعمیر خودداری می‌کنند.
  • با بهره‌مندی از روش سرویس در محل اپل می‌توانید تمامی پرسش‌های خود را با کارشناس اعزامی در میان گذاشته و نسبت به رفع و حل آن‌ها اقدام نمایید. تمامی مراحل تعمیر و سرویس پس از کسب اجازه و تأیید صاحبان دستگاه انجام خواهد شد و کارشناس تعمیر و سرویس در محل اپل پس از اتمام کار، راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه را به شما آموزش خواهد داد. در صورت درخواست شما، مشاوره و راهنمایی‌های در زمینه‌ی خرید دیگر محصولات این شرکت ارائه می‌گردد.
  • مزیت نهایی استفاده از سرویس در محل اپل آن است که پیش از اقدام به تعمیر توسط کارشناسان این مرکز می‌توانید از میزان هزینه و دستمزد عملیات تعمیر و سرویس دستگاه اطلاع یابید.

 

واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل جهت ارائه هرچه بهتر خدمات، به سازماندهی کارگاه های جداگانه، جهت تعمیرات هر یک از محصولات پرداخته و ازکارشناسان زبده و متخصص در تعمیر این محصولات بهره گرفته است. سرویس در محل اپل خدمتی ارائه شده از سوی نمایندگی اپل برای آندسته از کاربرانی است که به هر دلیل –مثلاً ضیق وقت، ترافیک بالا، عدم دسترسی به تعمیرگاه، بدی آب و هوا و مواردی از این دست- امکان تحویل دستگاه به مرکز تعمیرات  APPLE را ندارند.

در راستای خدمت گذاری به این کاربران، نمایندگی اپل کارشناسان تعمیر خود را به مکان تعیین شده توسط کاربر اعزام نموده و تمامی خدمات مورد نیاز را بر روی دستگاه معیوب اِعمال می نماید. مرکز تعمیرات اپل سال‌هاست که فعالیت خود را به منظور ارائه‌ خدمات پس از فروش محصولات اپل آغاز کرده است و در این راه از بروزترین تجهیزات تعمیر، زبده ترین کارشناسان و جدیدترین ترفندهای تعمیر بهره می گیرد. واحدهای تعمیرات اپل عبارتند از:

 

تحویل در محل اپل

 

سرویس دیگری که امکان دریافت آن از طریق یک تماس با کارشناسان نمایندگی اپل امکان پذیر است سرویس در محل اپل برای گوشی های اپل است. نمایندگی اپل در راستای ارائه ی خدماتی متمایز و در جهت رفع نیاز کاربران گرامی امکان تحویل در محل گوشی های آسیب دیده را فراهم نموده است.

بدین شرح که در صورت تمایل مشتری نیرویی جهت تحویل موبایل به محل مورد نظر مشتریان اعزام شده و گوشی را تحویل می گیرد. پس از طی روند تعمیرات گوشی اپل مورد نظر مجدداً در محل مورد نظر مشتری تحویل داده خواهد شد. در صورتی که به هر دلیل امکان مراجعه به نمایندگی را ندارید می توانید از خدمات تحویل در محل بهره مند شوید.

نمایندگی اپل

 

نمایندگی اپل تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیر و فروش به کاربران و علاقمندان این برند باشد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند.

در همین راستا،سرویس در محل اپل خدمتی ارائه شده از سوی نمایندگی APPLE برای آندسته از کاربرانی است که به هر دلیل –مثلاً ضیق وقت، ترافیک بالا، عدم دسترسی به تعمیرگاه، بدی آب و هوا و مواردی از این دست- امکان تحویل دستگاه به مرکز تعمیرات را ندارند. خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و به دست تیمی از مجرب ترین و متعهدترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد. نمایندگی اپل در تلاش است تا روز به روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدماتی شایسته نام اپل به کاربران ارائه دهد.

 

لینک مفید

 

تعمیرات در محل هواوی /  تعمیرات در محل دل / تعمیرات در محل برادر / تعمیرات در محل زیراکس / تعمیرات در محل پاناسونیک / تعمیرات  در محل ریکو / تعمیرات  در محل لنوو / تعمیرات  در محل سامسونگ / تعمیرات در محل اپل / تعمیرات در محل کونیکا مینولتا / تعمیرات در محل کانن