جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

ریست شدن گوشی اپل

یکی از مشکلات مشاهده شده در گوشی های اپل، مشکل ریست شدن آن است. ریست شدن گوشی اپل هم می‌تواند به دلیل وجود اشکالات سخت افزاری و هم می‌تواند به دلیل وجود مشکلات نرم افزاری در دستگاه اتفاق بیفتد. تشخیص این مسئله که اشکال پیش آمده به چه دلیل اتفاق افتاده، نیاز به بررسی دستگاه و تست عملکرد آن دارد.

در صورتی که آیفون شما نیز با مشکل ریست شدن های مکرر مواجه شده است می‌توانید با دنبال کردن روش های ارائه شده در بخش های زیر این مشکل را برطرف نمایید. (نکته مهم: پیش از تست و اِعمال روش های درج شده در بخش زیر جهت رفع مشکل ریست شدن گوشی اپل، از دستگاه خود بکاپ بگیرید و یک نسخه پشتیبان تهیه نمایید.)

ریست شدن گوشی اپل

راهکارهای رفع مشکل ریست شدن گوشی اپل

آپدیت سیستم عامل:

نخستین راهکار پیشنهادی جهت رفع مشکل ریست شدن گوشی اپل، آپدیت و بروز رسانی سیستم عامل آن است. برای آپدیت کردن آیفون خود وارد تنظیمات شده و از بخش General، گزینه Software Update را انتخاب کنید. اگر برای دستگاه شما بروزرسانی منتشر شده باشد، آنرا دانلود کنید و درغیر این صورت، به مرحله بعدی بروید.

بررسی وجود یا عدم وجود نرم افزار ناسازگار با دستگاه:

در صورت ریست شدن گوشی اپل وجود یا عدم وجود نرم افزار ناسازگار با دستگاه را بررسی کنید. در برخی موارد البته بسیار نادر- نصب یک نرم افزار سبب ریست شدن های مکرر گوشی اپل می‌گردد. اگر حدس می‌زنید که برنامه ای را نصب کرده‌اید و پس از آن این مشکل رخ داده است، از هوم اسکرین خود برنامه را حذف کنید.

همچنین برای تشخیص بهتر، وارد تنظیمات شده و Privacy را انتخاب کنید. سپس وارد بخش Diagnostics & Usage شده و Diagnostic & Usage Data را انتخاب کنید. از این بخش می‌توانید عملکرد برنامه‌ها را تشخیص دهید.

بررسی وجود یا عدم وجود نرم افزار ناسازگار با دستگاه

ریست کلی آیفون:

اقدام دیگر قابل انجام جهت رفع مشکل ریست شدن گوشی اپل، ریست کلی و تام و تمام گوشی است. توجه داشته باشید که با ریست کردن، تمام اطلاعات آیفون شما حذف شده و آیفون شما به تنظیمات روز اول برمی‌گردد. برای ریست کردن آیفون، برنامه تنظیمات را اجرا کنید، وارد بخش General شده و از بخش Reset، گزینه Reset All Settings را انتخاب کنید.

راه حل‌ ریستارت خودکار گوشی‌ آیفون

خارج کردن سیمکارت گوشی:

موضوع دیگری که ممکن است سبب ریست شدن گوشی اپل شود، سیمکارت گوشی و اپراتور ارائه دهنده خدمات است. از همین رو یکی از راهکارهای پیشنهادی جهت رفع این اشکال، خارج کردن سیمکارت است. . برای خارج کردن سیم کارت از درون آیفون خود، از پین مخصوص استفاده کرده و با فشردن آن درون حفره سیم کارت، درگاه سیم را باز کرده و آن را خارج کنید.

ریست سخت افزاری آیفون:

ریست سخت افزاری آیفون معمولاً به دلیل دشواری‌های خاص خود کمتر پیشنهاد می‌شود. اما در صورت تداوم مشکل ریست شدن گوشی اپل، یکی از راهکارهای پیشنهادی ریست سخت افزاری آیفون است. برای ریست کردن سخت افزاری، دکمه پاور و دکمه هوم دستگاه را بصورت همزمان فشار داده و آن‌ها را نگه دارید تا صفحه نمایش به صورت کامل سیاه شده و لوگوی اپل روی صفحه ظاهر شود.

ریستور آیفون:

با ریستور کردن آیفون، حذف تمامی اطلاعات و سیستم عامل به طور کامل اتفاق می‌افتد. از همین رو ریستور کردن هم می‌‌تواند در رفع مشکل ریست شدن گوشی اپل مؤثر باشد. جهت ریستور کردن آیفون می‌توانید به یکی از مراکز مجاز و استاندارد در حوزه تعمیر گوشی اپل مراجعه نمایید.

بررسی سخت افزاری و رفع مشکل ریستارت شدن آیفون

 در صورتی که تمامی اقدامات درج شده در بخش فوق کارساز نبود، جهت رفع مشکل ریست شدن گوشی اپل، به یکی از مراکز تخصصی تعمیر آیفون مراجعه نمایید تا دستگاه از نظر سخت افزاری بررسی گردد. این احتمال وجود دارد که آیفون شما ضربه‌ای خورده باشد و یا اتفاق دیگری برای آن افتاده باشد که سبب ریست شدن های مکرر آن شده است.

کارشناسان سخت افزار آیفون گوشی شما را بررسی کرده و با تست عملکرد کلیه قطعات آن، علت ریست شدن های مکرر آن را شناسایی می‌کنند. در صورت عدم آشنایی با مراکز استاندارد این حوزه، می‌توانید به مرکز تخصصی تعمیر گوشی اپل مراجعه نمایید.

تعمیرات گوشی در تهران

بهره‌مندی مرکز تخصصی تعمیرات گوشی در تهران از یک آرشیو جامع که دربردارنده کلیه قطعات اورجینال سخت‌افزاری موبایل است- سبب گشته تا کاربران و مراجعان گرامی با یک بار حضور در این مرکز و صرف مدت زمانی اندک، بتوانند اشکالات پیش آمده در دستگاه خویش را مرتفع سازند. مهندسان ما در نمایندگی تعمیر موبایل پس از ارائه‌ی مشاوره‌های اولیه، در کمترین زمان ممکن، بدون نقص و به بهترین شکل ممکن، نسبت به تعمیر و بازسازی دستگاه های معیوب اقدام می نمایند.

مجهز بودن به مرکز تخصصی تعمیرات گوشی در تهران به پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، تست، کالیبراسیون و کنترل کیفیت تلفن همراه، مسئولیت‌پذیری بالای کارشناسان و کارمندان در قبال نگهداری صحیح قطعات گوشی و در نهایت حفظ و امانتداری اطلاعات مشتریان سبب گشته تا این مجموعه در طول سالهای اخیر بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردد که به هر روی نیاز به دریافت خدمات مرتبط با تعمیرات گوشی در تهران گشته اند.

تعمیرات اپل

به‌یقین شما نیز بر این باور صحه می گذارید که حضور کارشناسان متخصص تعمیر در یک مرکز به تنهایی نمیتواند ضامن ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گردد؛ آنچه که در این میان تکمیل‌کنندۀ حضور کارشناسان خواهد بود دسترسی به ابزارآلات تخصصی است؛

ابزاری که برای کارشناسان، امکان پیشبرد عملیات تعمیر و حصول بهترین نتیجه ممکن را فراهم سازد. مدیریت نمایندگی تعمیرات اپل با علم به تمامی موارد مذکور، مجموعه‌ ای از تخصصی ترین ابزارآلات تعمیر را در اختیار کارشناسان خود نهاده و با تلفیق این دو –یعنی «کارشناسان متخصص» و «ابزارآلات پیشرفته»- موفق به رفع تمامی عیوب سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه های اپل در نمایندگی تعمیرات اپل گشته است.