جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

ذخیره سازی فایل Zip در آیفون

کار با گوشی‌های اپل با وجود لذت‌بخش بودن، دردسرهای خاص خود را دارد. کاربر این گوشی‌ها، در صورت عدم آشنایی با فضای iOS  ممکن است برای هر کار نسبتاً ساده‌ای ناچار به جستجو در فضای اینترنت تا به اصطلاح راه و چاه کار با این دستگاه را بیاموزد. ذخیره سازی فایل Zip در آیفون‌ از آن دست کارهایی است که ممکن است کاربران این دستگاه را با مشکل مواجه سازد. خوشبختانه نسخه‌های جدید ارائه شده از آی او اس، روند دانلود و ذخیره کردن فایل‌های زیپ را تسهیل بخشیده است و کاربران می‌توانند از روش‌های آسان‌تری برای دسترسی به این فایل‌ها استفاده کنند. این در حالی است که کاربران در ای او اس های قدیمی به صورت مستقیم امکان دسترسی و ذخیره سازی فایل Zip در آیفون و فرمت‌های مشابه را نداشتند.

ذخیره سازی فایل Zip در آیفون

آموزش ذخیره سازی فایل Zip در آیفون

اگر شما نیز در پی ذخیره سازی فایل Zip در آیفون هستید و چگونگی این کار را نمی‌دانید می‌توانید با دنبال کردن مراحل زیر، این کار را انجام دهید. ذخیره سازی فایل Zip در آیفون کار نسبتاً آسانی است که با چند مرحله کوتاه قابل انجام است.

  • در نخستین مرحله از ذخیره سازی فایل Zip در آیفون، می‌بایست به سافاری رفته و آن را باز کنید.
  • در مرحله بعد به لینک دانلود فایل Zip مورد نظر خود بروید و آن را دانلود نمایید.
  • پس از کلیک روی لینک دانلود، خواهید دید که سافاری، به شکل خودکار، فایل Zip را تشخیص داده و صفحه‌ای را برای محل ذخیره نشان می‌دهد.
  • در این مرحله، گزینه Open in Files را بزنید تا فایل مورد نظر در Files ذخیره شود و ذخیره سازی فایل Zip در آیفون به پایان برسد.

با طی مراحل فوق شما می‌توانید از طریق حافظه داخلی دستگاه به به فایلی که ذخیره کرده‌اید، دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، می‌توانید از نرم‌افزارهای مختلف برای اکسترکت کردن فایل استفاده کنید.

آموزش ذخیره سازی فایل Zip در آیفون

چند نکته درباره ذخیره سازی فایل Zip در آیفون

خوشبختانه نسخه‌های جدید ارائه شده از آی او اس، روند دانلود و ذخیره کردن فایل‌های زیپ را تسهیل بخشیده است و کاربران می‌توانند از روش‌های آسان‌تری برای دسترسی به این فایل‌ها استفاده کنند. این در حالی است که کاربران در ای او اس های قدیمی به صورت مستقیم امکان دسترسی و ذخیره سازی فایل Zip در آیفون و فرمت‌های مشابه را نداشتند. در این میان ارائه اپلیکیشن Files برای مدیریت فایل‌ها و فولدرها در آی او اس ۱۱ باعث شده تا کاربران با سرعت بیشتری به فایل‌ها با فرمت‌های متفاوت دسترسی داشته باشند. مدیریت فایل‌ها به کاربران این امکان را می‌دهد تا مستقیماً و بدون نیاز به حساب‌های ذخیره سازی ابری، فایل‌های متنوع با فرمت‌های گوناگون را در حافظه داخلی آیفون خود ذخیره کنند. این در حالی است که کاربران در ای او اس های قدیمی ناچار بودند که این کار با حساب ابری آیکلاود خود انجام دهند. اما حالا اپل با توسعه Files علاوه بر ارائه امکان ذخیره سازی فایل‌های Zip در حافظه داخلی، امکان ذخیره تمامی فایل‌ها را در حافظه داخلی داده است. در حال حاضر کاربران گوشی‌های اپل می‌توانند می‌توانند از طریق هر اپلیکیشنی، از مرورگرهای اینترنتی مختلف گرفته تا دانلود منیجرها و پیام رسان‌ها، کار ذخیره سازی فایل Zip در آیفون را انجام دهند و برای اکسترکت کردن آن از اپلیکیشن‌های دیگر استفاده کنند.

تعمیر گوشی اپل

تعمیر گوشی اپل یکی از خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل می باشد که در راستایِ عرضه هر چه تخصصی تر سرویس هایِ نرم افزاری و سخت افزاری، پارت مجزایی را به خود اختصاص داده است. مرکز تعمیرات آیفون با همکاری کادری مجرب و کاردان و با بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات، تعمیرات آیفون را با رعایت تمامی استانداردهای طرح شده از سوی شرکت سازنده انجام می دهد. سرعت، دقت، تعهد، مسئولیت پذیری و مشتری مداری برخی از ویژگی های بارزکارشناسان تعمیر گوشی می باشد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش، تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیر و فروش به کاربران و علاقمندان این برند باشد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند.

نمایندگی تعمیرات اپل

مرکز تعمیرات تخصصی اپل بهترین مکان برای آن دسته از کاربرانی است که دارنده یکی از محصولات اپل هستند اما در حال حاضر دستگاه مورد استفاده آنها به هر دلیل دچار خرابی و اختلال شده است. حتما شما نیز می دانید که کمپانی اپل تاکنون اجازه راه اندازی یک نمایندگی رسمی در کشور ما را صادر نکرده است از این رو هیچ مرکزی نمی تواند مدعی نمایندگی اپل را داشته باشد. مرکز تعمیرات تخصصی اپل جهت رفع این نقصان درصدد برآمده است تا کلیه خدمات مورد نیاز کاربران اپل را در زمینه تعمیر و ترمیم دستگاه هایشان به آنها ارائه نماید. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی شده است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید