جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

جدیدترین پتنت اپل

“جدیدترین پتنت اپل” یا اختراع سیستمی که نمایشگر جلو خودرو را به یک واقعیت افزوده تبدیل می کند یکی از اخباری است که به تازگی از جانب کمپانی اپل منتشر شده است. همان طور که می دانید اپل در زمینه ی خلاقیت در تکنولوژی و فناوری همواره پیش قدم بوده و همیشه قبل از این که رقبا برای ساخت سیستم های شگفت انگیز اقدام کنند اپل اولین شرکت و خالق آن ها بوده است. اما این بار پتنت جدید اپل شیشه ی جلوی ماشین را به یک واقعیت مجازی تبدیل می کند. با این قابلیت کاربران می توانند تمامی تماس های تصویری خود را پاسخ داده و به وسیله ی این سیستم مسیر یابی کنند. با استفاده از این پتنت شیشه ی جلوی خودرو به یک نمایشگر سربالا یا HUD تبدیل شده و امکان برقراری تماس و سایر امکانات ذکر شده را برای کاربر فراهم می کند.

جدیدترین پتنت اپل

جدیدترین پتنت اپل چگونه عمل می کند؟

برای اطلاع از چگونگی عملکرد جدیدترین پتنت اپل در حال حاضر تنها می توانیم به گفته های شرکت سازنده استناد کنیم. یکی از امکانات کاربردی که در پتنت جدید اپل به کار گرفته شده مسیر یابی است. مسیر یابی در این سیستم به صورتی است که مسیر راننده به صورت های لایت و متمایز از سایر راه ها به او نمایش داده می شود و به این ترتیب کمک بزرگی برای مسیر یابی راننده به حساب می آید. با توجه به این قابلیت دیگر نیازی به تفکر برای انتخاب مسیر ها نخواهید داشت. جالب است بدانید برای اجرای این فناوری تعداد بسیار زیادی از سنسور های گوناگون مثل دوربین های مادون قرمز، اسکنر های پرتو نورانی ، سنسورهای اولتراسونیک، دوربین‌های عمق و رادار و جی پی اس به کار گرفته شده اند. هماهنگی تمامی سنسور ها با یکدیگر سبب شده تا امکان مسیر یابی در این سیستم فراهم شود.

کنترل سرعت در جدیدترین پتنت اپل

از دیگر قابلیت های این سیستم می توان به کنترل سرعت اشاره کرد. همان طور که پیش تر اشاره کردیم این سیستم می تواند از طریق تغییر حالت نمایشگر به صورت سر بالا امکان کنترل سرعت ماشین توسط رانندگان را فراهم کند.  از دیگر قابلیت های خاص جدید ترین پتنت اپل می توان به  امکان ارتباط رانندگان با سایر خودرو های جاده اشاره کرد.

تماس تصویری در پتنت جدید اپل

از دیگر قابلیت های خاص جدیدترین پتنت اپل می توان به امکان برقراری تماس اشاره کرد. با این سیستم کاربران می توانند در هنگام رانندگی بدون کوچکترین خطر تماس تصویری برقرار کنند. با وجود این سیستم تصادفات تا حد بسیار زیادی کاهش خواهد یافت، زیرا امکان برقراری تماس تصویری به صورت واقعیت مجازی است امکان رانندگی و صحبت با تلفن به صورت هم زمان برای راننده فراهم است.

کنترل استرس رانندگان با جدیدترین پتنت اپل

به عنوان یک نمونه ی دیگر از قابلیت های جدید ترین پتنت اپل می توان به کنترل استرس رانندگان توسط این سیستم اشاره کرد. سنسور های این سیستم با توجه به وضعیت بدنی راننده، حرکات چشم، ضربان قلب ، درجه حرارت بدن و همچنین تعداد باز و بست کردن چشم ها استرس راننده را کنترل کرده و با توجه به این موارد تعیین می کند که چه مواردی در نمایشگر واقعیت مجازی نشان داده شود. نام دیگر قابلیت کنترل استرس Detection Occupant Panicy  می باشد.

نمایندگی اپل در تهران

تعمیرات انواع محصولات اپل و فروش آن ها از خدماتی هستند که در نمایندگی اپل در تهران ارائه می شوند. بهره مندی نمایندگی اپل از کارشناسان و مشاوران  مجرب سبب شده تا کاربران با آگاهی کامل نسبت به خرید انواع محصولات  این شرکت اقدام کنند.  واحد تعمیرات اپل نیز با دسترسی به انواع ابزارآلات و مدرن ترین تجهیزات تعمیر انواع محصولات اپل را در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می کند. تعویض قطعات انواع موبایل ، لپ تاپ و سایر محصولات اپل در واحد تعمیرات اپل توسط متخصصان حرفه ای و مجرب انجام می شود. کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل همراه با تضمین در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد. جلب رضایت مشتریان و تضمین کیفیت خدمات ارائه شده برای کارکنان نمایندگی اپل در اولویت است.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری نمایید.