جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعویض و تعمیر پردازنده آی مک

کمپانی اپل معمولا محصولات خود را به گونه ای طراحی می کند که امکان ارتقاء آنها وجود نداشته باشد. اما این ویژگی –یعنی عدم امکان ارتقا و تعویض پردازنده آی مک- ظاهرا در تولیدات جدید اپل منتفی شده است. در کمال تعجب، اپل، آی مک های جدید خود را به گونه ای طراحی کرده است که امکان تعویض، ارتقاء و تعمیر پردازنده آنها وجود دارد.

شفاف سازی درباره این موضوع –یعنی امکان تعویض و تعمیر پردازنده آی مک – نخستین بار از سوی سایت آی فیکس صورت پذیرفت. وب‌سایت iFixit، در ماه های گذشته iMac جدید اپل را با نمایشگر ۲۱٫۵ اینچی ۴K کالبدشکافی کرده است و نشان داده است که امکان تعویض و تعمیر پردازنده آی مک و رم آن در نسخه های جدید این محصول وجود دارد.

تعمیر پردازنده آی مک

مرکز تخصصی تعویض و تعمیر پردازنده آی مک

مرکز تخصصی تعویض و تعمیر پردازنده آی مک ارائه دهندۀ تمامیِ سرویس هایِ تعمیر، ترمیم و تعویضی است که ممکن است کاربران دستگاه های آی مک به آنها نیاز پیدا کنند. مرکز تخصصی تعویض و تعمیر پردازنده آی مک با تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش و التزام به اجرای تمامی استانداردهای این حوزه، در تلاش است تا رضایت کاربران این برند را کسب نماید. متدهای به کار رفته در این مرکز با آنالیز آی مک های بی‌شماری جمع‌آوری و تدوین گشته ‌اند از این‌رو مجموعه‌ای از بهترین شیوه‌های تعمیر هستند.

نکات مهم در تعویض و تعمیر پردازنده آی مک

کارشناسان ما در واحد تعمیرات آی مک، برخی از نکات مهم در تعویض و تعمیر پردازنده آی مک را در زیر با شما به اشتراک گذاشته اند. آشنایی با این موارد سبب می گردد تا شما کاربران گرامی، انتخاب بهتری جهت تعویض و تعمیر پردازنده آی مک داشته باشید و بتوانید با این کار، ضمن صرفه جویی در هزینه، کیفیت ای مک مورد استفاده تان را ارتقاء بخشید. در این بخش تلاش شده تا شما را با سایر بخش های قابل ارتقاء و قابل تعویض آی مک نیز آشنا سازیم.

هارد درایو :

یکی دیگر از اجزای قابل ارتقاء و تعویض آی مک، هارد درایو ساتا است. هارد درایو SATA و ۲٫۵ اینچی نیز، ارتقاپذیر است؛ البته امکان اضافه نمودن حافظه SSD به iMac جدید اپل وجود ندارد. (بررسی این قطعه و امکان یا عدم امکان تعویض ان توسط کارشناسان مرکز تعویض و تعمیر پردازنده آی مک انجام می پذیرد).

پردازنده :

تعویض و تعمیر پردازنده آی مک و رم آن در نسخه های جدید این دستگاه امکان پذیر شده است. رم و پردازنده از اجزای سخت‎افزاری به کار گرفته شده در iMac جدید اپل به شمار می‌رود که قابل ارتقا است و می‎توانید آن‎ها را با یک نمونه قدرت‎مندتر، جایگزین کرد.

صفحه نمایش :

در ارتباط با صفحه‎نمایش این محصول بد نیست بدانید که صفحه نمایش رتینا و لایه شیشه‎ای روی آن به یک‌دیگر جوش خورده است. از همین رو در صورت خرابی یکی از آن دو، باید دیگری را نیز تعویض نمود. این موضوع هزینه کاربران در صورت خرابی صفحه‌نمایش یا شکستن لایه شیشه‎ای روی آن، افزایش می‎دهد.

تعویض اجزا سخت افزاری :

تعویض پذیر‌ترین اجزای سخت‎ افزاری iMac جدید اپل (مانند حافظه رم) در پشت برد اصلیLogic Board قرار دارد و این موضوع بدین معنی خواهد بود که باید تمامی اجزای مانیتور را به منظور دسترسی به آن‎ها از یک‎دیگر جدا نمایید. در هر حال تمامی موارد فوق بهتر است توسط کارشناسان یکی از مراکز مجاز و استاندارد در حوزه تعمیرات آی مک انجام پذیرد. لزوم این امر به ویژه در صورتی که قصد تعویض و یا تعمیر پردازنده آی مک را داشته باشید دو چندان خواهد بود. زیرا پردازنده یکی از قطعات اصلی و حیاتی است که دستکاری های نابجا و ناشیانه در آن تبعات جبران ناپذیری خواهد داشت.

تعمیرات آی مک

تعمیرات آل این وان اپل در این مرکز به دست مجموعه‌ای از اساتید تعمیر و با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات این حوزه انجام می‌پذیرد از این رو سرویس های انجام شده در این مرکز از بالاترین سطح کیفی برخوردارند. کاربران گرامی این محصول به خاطر داشته باشند تعمیرات آی مک اپل به دلیل قیمت بالای این تولیدات تولیدات و نرم‌افزارهایِ ویژۀ آنها، نیازمند متخصصانی است که به تمامی ویژگی ‌های سخت ‌افزاری و نرم ‌افزاری محصولات اپل تسلط و آشنایی داشته باشند و بتوانند در بررسی‌ های اولیه ضمن عیب‌یابی صحیح، عملیات مورد نیاز جهت تعمیر دستگاه را تشخیص دهند.

مرکز تعمیرات آی مک اپل به دلیل همکاری با اساتید تعمیر اپل و بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلاتِ تعمیر آمادگی آن را دارد تا تمامی سرویس ها و خدمات مرتبط با این حوزه از جمله خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر پردازنده آی مک را با بالاترین سطح کیفی به هموطنان گرامی ارائه نماید.

تعمیرات اپل

تعمیرات اپل در قیاس با تعمیرات سایر برندها از یک ویژگی منحصر به فرد برخوردار است؛ این ویژگی همانا نبود یک نمایندگی رسمی از این برند در درون کشور است. این امر سبب گشته تا تعمیرگاه های بیشماری به ناروا خود را مرکز رسمی اپل معرفی کرده و ارائه دهنده خدمات ریز و درشت مرتبط با تولیدات آن باشند. در هر حال کاربران و دراندگان محصولات اپل در صورت بروز خرابی ناچار به مراجعه به یکی از این مراکز هستند پس بهتر آن است که پیش از مراجعه به چنین مجموعه هایی از وجود تخصص و تجهیزات در آنها مطمئن شوند.

مرکز تعمیرات اپل یکی از تخصصی ترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات مرتبط با تولیدات این برند است که کار خود را همزمان با ورود محصولات اپل به داخل کشور آغاز کرده و تمامی تجهیزات خویش را همزمان با تکنولوژی های این حوزه گام به گام بروز رسانی ساخته است. واحدهای ارائه دهنده خدمات مرتبط با تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی می شوند.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل به دلیل همکاری تیمی دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری قادر به رفع پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های اپل است. شما کاربران ارجمند صرف نظر از نوع اختلال ایجاد شده در دستگاه می توانید به نمایندگی اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید. خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و به دست تیمی از مجرب ترین و متعهدترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد. نمایندگی اپل در تلاش است تا روز به روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدماتی شایسته نام اپل به کاربران ارائه دهد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید