جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعویض ال سی دی آیفون

تعویض ال سی دی آیفون از این جهت دارای اهمیت است که ساختار محصولات اپل تا حد زیادی منحصر به فرد بوده و متفاوت با سایر محصولات موجود در بازار می باشند. لذا تعمیرات آنها نیز باید در شرایط خاصی انجام گردد. همچنین تعویض هریک از قطعات این تولیدات نیز باید حتما با نمونه های اورجینال صورت گیرد. گوشی های اپل نسبت به قطعات فیک و بی کیفیت حساسیت نشان داده و دچار مشکلات جدی می شوند. به همین منظور در این مطلب به ارائه ی نکاتی در مورد معایب احتمالی و تعویض ال سی دی آیفون پرداخته ایم.

تعویض ال سی دی آیفون با گارانتی

نکات کلیدی در تعویض ال سی دی آیفون

تعویض ال سی دی آیفون، نیازمند رعایت نکاتی است که موجب انجام هرچه بهتر این کار می گردند. این نکات، شامل موارد زیر می باشند:

قطعه ی اورجینال

برای تعویض ال سی دی آیفون، باید حتما از قطعه ی اورجینال استفاده شود. همانطور که گفته شد، قطعات مورد استفاده در محصولات اپل دارای تفاوت های بسیاری با تولیدات دیگر برندها هستند. در صورت استفاده از ال سی دی های غیر اصل و بی کیفیت در گوشی آیفون، نه تنها عملکرد مناسبی از دستگاه مشاهده نمی شود، این امکان وجود دارد که در زمان کوتاهی این قطعه مجددا دچار مشکل شود. توصیه می کنیم برای جلوگیری از بروز این اتفاق و نیز عدم تحمیل هزینه های اضافی، حتما به مراکز معتبر و رسمی جهت تعویض ال سی دی آیفون خود مراجعه نمایید.

مهارت و تجربه

از جمله مواردی که در تعویض ال سی دی آیفون از اهمیت بالایی برخوردار است، انجام این کار توسط فرد متخصص و با تجربه است. چنانچه تعویض قطعه ی مورد بحث توسط افراد کم تجربه انجام شود، ممکن است مشکلات متعددی برای گوشی شما به وجود بیاید. متخصصین این حوزه، به واسطه ی شناخت دقیقی که از بخش های مختلف قطعه ی مورد نظر دارند، قادرند تعویض آن را با دقت و به درستی انجام دهند.

خرابی های ال سی دی

به طور کلی آسیب ها و خرابی های آیفون را می توان در چند مورد خلاصه کرد. نکته ی ویژه اینجاست که در اغلب این موارد، تعمیر قطعه ی مورد نظر امکان پذیر نبوده و نیاز به تعویض ال سی دی آیفون می باشد. این خرابی ها، موجب ایجاد اختلال در عملکرد نمایشگر شده و یا به طور کلی آن را از کار می اندازند. بدیهی است که با توجه به این که ال سی دی، اصلی ترین بخش دستگاه برای دسترسی کاربر به کاربری های مختلف می باشد، خرابی آن مشکلات بسیاری را در پی خواهد داشت. در زیر، به برخی از موارد خرابی این قطعه اشاره شده است؛ در صورت بروز هریک از این موارد، تعویض ال سی دی آیفون اجتناب ناپذیر است.

شکستن ال سی دی

شکستن ال سی دی ممکن است در اثر افتادن آن و یا ایجاد ضربه های شدید به وقوع اتفاق بیفتد. در این صورت، تنها راه پیش روی تعمیرکاران تعویض این قطعه می باشد. نکته ی مهم این است که نصب ال سی دی جدید باید با دقت بالا و به شکل کاملا صحیح انجام پذیرد. در غیر این صورت، ایجاد آسیب های بعدی در دستگاه امری محتمل می باشد.

سوختن مدارها

یکی دیگر از عواملی که می تواند منجر به تعویض ال سی دی آیفون شود، سوختن بردهای این قطعه است. این اتفاق معمولا در اثر برخورد مدارها با آب و سایر مایعات می افتد. چنانچه دستگاه شما در معرض ورود آب و یا سایر مایعات قرار گرفت، این امکان وجود دارد که مدارها و بردهای به کار رفته در ال سی دی آسیب دیده و دچار سوختگی گردند. معمولا تعمیر این بردها مدت زیادی جوابگو نبوده و تعویض ال سی دی، بهترین راه برای رفع مشکل است.

واحد تعمیر آیفون

واحد تعمیر گوشی اپل ، ضمن برخورداری از پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات حوزه ی ترمیم  گوشی های کمپانی اپل، امکان تعویض ال سی دی آیفون را در این مرکز فراهم نموده است. وجود یک آرشیو کامل از قطعات یدکی اورجینال در این مرکز، به تکنسین ها این امکان را می دهد که قطعه ی از کار افتاده را با نمونه ی اصل و کیفیت تعویض نمایند.

لازم به ذکر است چنانچه ال سی دی مدل مورد نظر در این آرشیو موجود نباشد، نسبت به سفارش و تهیه ی آن از شرکت در اسرع وقت اقدام می گردد. برخورداری متخصصین این مجموعه از دانش تخصصی و تجربه ی بالا، ضامن تعویض ال سی دی آیفون در بهترین سطح کیفی می باشد.

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل در طول سالها فعالیتش، به فروش و تعمیر محصولات اپل پرداخته است. در صورتی که تمایل به خرید هریک از محصولات apple دارید، می تواید از طریق فروشگاه های رسمی این نمایندگی اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید. اطمینان از اصل بودن کالا، تنها یکی از مزایای این مرکز به شمار می رود.

این مرکز با در اختیار داشتن انواع تجهیزات پیشرفته ی حوزه ی تعمیر، اقدام به تعمیر تخصصی محصولات اپل در واحدهای مجزا می کند. کارشناسان ما در این مرکز با برخورداری از دانش و تجربه ی بالا، تعمیرات اپل را در واحدهای تخصصی انجام می دهند.