جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر دیگر محصولات اپل

نمایندگی اپل علاوه بر تعمیر محصولات اصلی اپل نظیر ، آیفون ، آیپد ، مک بوک ، اپل تی وی و اپل واچ ، خدمات تعمیر دیگر محصولات از جمله محصولات و قطعات جانبی محصولات را نیز به کاربران ارائه می نماید.  Apple-Services.ir ، تخصصی ترین مرجع ارائه دهنده خدمات اپل در ایران است و در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و رفع نیازهای همکاران گرامی، واحد تعمیرات تخصصی محصولات اپل را با تیمی از باتجربه ترین متخصصین تعمیرات محصولات اپل راه اندازی نموده است. این مرکز با بهره گیری از سال ها تجربه  در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری محصولات اپل را با قطعات اورجینال و مناسب ترین قیمت به مشتریان و همکاران محترم  ارائه می دهد.

ازین رو می توانید در صورت بروز مشکل در هریک از محصولات اپل با خاطری آسوده به این مرکز مراجعه نمایید و  از حرفه ای ترین خدمات تعمیر و ترمیم دستگاه ها بهره مند شوید.

واحد تعمیر دیگر محصولات اپل

در صورتی که کاربر هریک از محصولات اپل هستید ، بدون هیچ گونه تردید و دودلی می توانید تعمیرات دستگاه خود را به تعمیرگاه مجاز اپل بسپارید. واحد تعمیر دیگر محصولات اپل ارائه دهنده ی خدماتی است که سایر مراکز تعمیرات ممکن است از انجام آن سر باز زده و مشکل را ناشناخته اعلام نمایند.

ما با جذب برترین متخصصین کشور و استفاده از متد نوین در تعمیرات ، این امکان را فراهم نموده ایم که مشکلات ایجادشده در محصولات اپل با بهترین راه حل فنی و مطابق با استانداردهای کمپانی اپل انجام گیرد. سرعت و دقت در ارائه ی خدمات ، گارانتی با توجه به نوع تعمیر دیگر محصولات اپل ، اخذ هزینه ی مناسب از مشتری ، احترام به حقوق مشتریان و… برخی از ویژگی های مرکز تعمیر محصولات اپل می باشد که آن را از سایر مراکز متمایز نموده است .

خدمات تعمیر دیگر محصولات اپل

خدمات تعمیر دیگر محصولات اپل شامل محصولاتی همچون کارت صدا ، محصولات گروه بازی و سرگرمی ، محصولات صوتی ، درابورهای ذخیره سازی و اپتیکال و…. می باشد. در بخش ذیل به ذکر عنوان برخی از دیگر  محصولات اپل می پردازیم.

کارت صدا یکی از عناصر سخت افزاری رایانه‌است که باعث پخش و ضبط صدا می‌گردد. قبل از گسترش ‏کارتهای صدا، صدا در رایانه توسط بلند گوهای داخلی ایجاد میشد. این بلند گوها توان خود را از برد اصلی ‏می گرفتند. استفاده از کارت صدا از اواخر سال ۱۹۸۰ شروع شد.کارت صوتی همانند کارت گرافیکی بر روی ‏برد اصلی نصب می‌شود و در پشت آن چند فیش برای میکروفن و بلند گو قرار دارد. وظیفه کارت صدا آماده ‏سازی سیگنالها جهت پخش و دریافت سیگنال های ورودی از میکروفن و آماده کردن آنها برای ذخیره در ‏رایانه‌است.

کارت صدا، کارت صوتی نیز نامیده می‌شود و در بسیاری موارد می‌تواند اصواتی با کیفیت ‏بسیار عالی تولید کند. ‏ صوت، یک سیگنال آنالوگ است که به صورت موج پیوسته انتشار می‌یابد. رایانه همواره در حال پردازش ‏سیگنال های آنالوگ است، زیرا این سیگنالها دائما در حال تغییرند. در واقع لازم است که سیگنال های ‏آنالوگ به بیت های رقمی (دیجیتال) تبدیل شوند. ‏ صوت، یک سیگنال آنالوگ است که به صورت موج پیوسته انتشار می‌یابد. رایانه همواره در حال پردازش ‏سیگنال های آنالوگ است، زیرا این سیگنال ها دائما در حال تغییرند. در واقع لازم است که سیگنالهای ‏آنالوگ به بیتهای رقمی (دیجیتال) تبدیل شوند. ‏ سیگنالهای دیجیتالی تولید شده مجددا باید به سیگنال های آنالوگ تبدیل شوند تا بتوانند به وسیله بلند گو پخش ‏شوند. ‏در صورت بروز مشکل در این قطعه متخصصین تعمیر دیگر محصولات اپل ، مشکل به وجود آمده را به سرعت رفع خواهند نمود.

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

متخصصین نمایندگی اپل پس از طی مراحل عیب یابی تعمیر دیگر محصولات اپل را در واحدهای تخصصی این مرکز انجام می دهند.  کارشناسان زبده و متخصص حاضر در این مرکز به دلیل بهره‌مندی از آرشیوی جامع از تجهیزات و قطعات جانبی، می‌توانند محصولات اپل را به بهترین نحو ممکن تعمیر کرده و سطح کیفی آن را به همان سطح کیفی نخستین و کارخانه‌ای ارتقاء دهند. مرکز تعمیرات اپل با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان و مشترکان اپل عرضه دارد.

مدیریت این مرکز جهت ارائه ی خدماتی با کیفیت کارگاه های مجزا جهت تعمیرات در نظر گرفته است. تمامی امکانات جهت ارائه ی تعمیراتی بدون بازگشت در این مرکز فراهم گشته است. جهت معرفی خدمات هر محصول صفحه ای مجزا اختصاص داده و به شرح خدمات پرداخته ایم در صورت تمایل به آشنایی با خدمات واحدهای تعمیرات اپل روی لینک مورد نظر خود کلیک نمایید.