جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات مانیتور اپل

تعمیرات مانیتور اپل در کنار اینکه به تخصص و تجربه فراوان نیاز دارد، به ابزار و تجهیزات سازگار و مدرن نیز نیازمند است. در دپارتمان تخصصی تعمیرات اپل، هر آنچه که برای تعمیر این محصول اپل لازم باشد، فراهم شده است.

ابزار و تجهیزات این واحد تخصصی بالاترین سطح سازگاری با مانیتورهای اپل را دارند و تضمین می کنند که تعمیری با کیفیت و بی نظیر را برای کاربران به ارمغان بیاورند. تمامی اقدامات مورد نیاز جهت بهبود، بازیابی، سرویس و تعمیرات مانیتور اپل در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی سازنده انجام می شود.

تعمیرات مانیتور اپل

روند تعمیرات مانیتور اپل

خرابی مانیتور اپل معمولا مربوط به برد پاور است. منظور از برد پاور همان برد تغذیه است. با این حال مین برد هم در خرابی مانیتور تاثیر گذار است. در کنار همه اینها خرابی برد FTF هم در مانیتور اپل مشکلاتی ایجاد می کند. این برد یک تراشه پردازنده دارد که مربوط به پردازش سیگنال های تصویری است.

خرابی آن مشکلات و اختلالات مختلفی را در مانیتور اپل ایجاد می کند. پیدایش عیب و ایراد در هر یک از این بخش ها منجر به خاموشی دستگاه می شود. خصوصا برد پاور، زیرا وظیفه تامین انرژی را بر عهده دارد. برای اجرای درست تعمیرات مانیتور اپل لازم است که به کمک ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته، همه این اجزا را بررسی کنیم تا با یک عیب یابی دقیق، مشکل را برطرف سازیم.

یادآوری: اگر خرابی پنل محرز شود، باید بدانید که در مسیر تعمیرات مانیتور اپل، پنل ماهیت تعمیری ندارد و فقط باید تعویض شود.

نشانه های خرابی مانیتور اپل

  • بهم ریختگی رنگ ها
  • پیدایش خطوط اضافه در صفحه
  • سیاه شدن صفحه
  • پیدایش خطوط عمودی سبز رنگ

بررسی ساختار مانیتور اپل

همان طور که می دانید تمام مانیتور ها از جمله مانیتور اپل در گروه ابزار های خروجی در کنار رایانه ها هستند. این دستگاه تمام عملیاتی را که کاربر در سیستم رایانه ای انجام می دهد، نشان می دهد. در حقیقت بدون مانیتور، سیستم رایانه ای معنایی نخواهد داشت. مانیتور های کمپانی اپل مجهز به فناوری رتینا هستند. این فناوری به کاربر اجازه می دهد تا با هر زاویه دیدی، بتواند تصویری با کیفیت مشاهده کند. به این معنی که در مانیتور های رتینا مهم نیست که کاربر از روبه رو به مانیتور نگاه می کند یا از زوایای دیگر؛ در هر صورت او خواهد توانست تصویر با کیفیت و بدون افت کیفیت ببیند.

باید بدانید که مانیتور های اپل هم در بخش سخت افزار و هم در بخش نرم افزار تمام نیاز های واقعی و مهم کاربران را برطرف می کند. با این تکنولوژی که در Monitor های اپل به کار رفته است، اجرای تعمیرات مانیتور اپل کار هر تعمیرکار مدعی نیست و باید حتما به یک مرکز معتبر و تخصصی برای این کار مراجعه کنید تا تضمین های لازم را برای شما داشته باشند.

نمایندگی مجاز اپل

نمایندگی مجاز اپل درگاهی امن و ایمن است که خدماتی منحصر و استثنایی در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات اپل ارائه می دهد. این نمایندگی به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و جواز رسمی و قانونی برای ارائه خدمات دارد. از آنجا که محصولات نمایندگی مجاز اپل ساختاری منفک و جدا از سایر محصولات حوزه تکنولوژی و فناوری های هوشمند دارند، لذا برای عیب یابی، تعمیر و ترمیم این محصولات باید دقت عمل و حساسیت بسیار بیشتری داشته باشیم. این محصولات هم از لحاظ نرم افزاری و هم از لحاظ سخت افزاری بسیار پیچیده و منحصر هستند. در نمایندگی مجاز اپل همه این پیچیدگی ها و حساسیت ها مد نظر قرار می گیرد و پس از یک عیب یابی دقیق، مسیر درست تعمیر انتخاب و اجرا می شود.

هر کاربر می تواند با مراجعه به این نمایندگی معتبر و رسمی از مجموعه ای از امکانات و تسهیلات بیشمار و بی نظیری بهره مند شود. در نمایندگی apple می توانید در کنار دریافت خدمات متنوع در حوزه تعمیرات، در بخش فروش هم محصولات گوناگون این کمپانی از جمله آیفون، آیپد، آیپاد، آی مک، مک بوک، اپل واچ و اپل تی وی و … را تهیه کنید. همه این سرویس ها و خدمات همراه با ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را جویا شوید.