جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

بازگشت دوباره جانی آیو

طبق اعلام شرکت اپل، جانی آیو مجددا به اپل بازمی گردد. علاقه مندان به پیگیری اخبار و اقدامات شرکت اپل ، حتما نام جان آیو را شنیده اند. این فرد، مدیریت بخش طراحی محصولات اپل را بر عهده داشت. طرفداران محصولات این شرکت، همواره شاهد خلاقیت های او در طراحی محصولات ویژه و به یادماندنی اپل بوده اند. بازگشت دوباره جانی آیو ، دلایل این بازگشت و فعالیت های او در این خبر مورد بررسی قرار می گیرد.

جانی آیو اپل

دلیل فاصله گیری و بازگشت دوباره جانی آیو

دلیل فاصله گیری و بازگشت دوباره جانی آیو  ، در روند تغییرات سال ۲۰۱۵ در شرکت اپل اتفاق افتاد. این دوری، به این سبب بود که وی باید بر فرایند اجرا و ساخت مقر اصلی کمپانی نظارت می کرد. بعد از تکمیل ساختمان این مرکز ، مدیریت دوباره جانی آیو در اپل نیز مجددا محقق شده است. به این ترتیب تیم گسترده طراحی محصولات اپل، از این پس دوباره گزارش کار خود را به این طراح و مدیر با سابقه ارائه خواهند کرد.

آلن دای و ریچارد هاورث، دو طراح جدید

گزارشات حاکی از این است که ، در زمان نظارت جانی آیو بر مراحل کار ساخت مقر اصلی اپل ، این شرکت از افراد دیگری برای مدیریت بخش طراحی محصولاتش استفاده می کرد. آلن دای و ریچارد هاورث، دو طراح زبده ای بودند که در مدت غیبت جان آیو، طراحی سخت افزاری و نرم افزاری محصولات شرکت اپل را بر عهده داشتند.

فعالیت های جاناتان  آیو

جاناتان آیو که اکنون  ۵۰ ساله است، در سال ۱۹۹۶ و همزمان با بازگشت دوباره استیو جابز به اپل، مدیریت تیم طراحی این شرکت را برعهده داشت. همان گونه که مستحضر هستید، استیو جابز مدتی شرکت اپل را ترک کرده و نکست را تاسیس نمود.

آیو در دو دهه گذشته، خدمات قابل توجهی ارائه نمود که از جمله می توان به ، طراحی اولین آیپد در سال ۲۰۰۱، کامپیوتر آی‌مک در سال ۱۹۹۸ و اولین آیپد در سال ۲۰۱۰ اشاره کرد. مدیریت دوباره جانی آیو در اپل، پس از گذشت یک سال از مدیریت تیم کوک بر این شرکت حاصل شده است. البته باید اشاره کرد که این بار، مسئولیت رسیدگی به طراحی نرم‌افزارهای اپل نیز به جان آیو واگذار شده است.

با توجه به عملکرد درخشان این طراح قدیمی اپل ، می توان گفت : بازگشت دوباره جانی آیو به بخش طراحی این محصولات، روحی دوباره به طراحی محصولات جدید اپل خواهد دمید.

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل ، پیشگام در فروش و تعمیر محصولات این شرکت خدمات تخصصی خود را در واحدهای مجزا به کاربران ارائه می نماید. هدف ما در این مجموعه ارائه خدمات با سطح کیفی بالا و خدمات رسانی به هم وطنان گرامی در تهران و شهرستان ها است. جهت تحقق شعار مشتری مداری و تکریم مشتری، کارشناسان خبره در فروشگاه مرکزی اپل و واحدهای تعمیرات اپل مشغول به فعالیت هستند. در صورتی که هر گونه ابهام یا پرسش در مورد خدمات ما در  واحدهای تعمیرات apple دارید بخش ذیل را پیگیری نمایید.

جهت مطالعه اخبار، مقالات ، محصولات و سوالات متداول ، می توانید به لینک های زیر مراجعه نمایید.