جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

چگونه عکس های پاک شده آیفون را برگردانیم؟

بازگرداندن عکس های پاک شده آیفون ، روش های مختلفی دارد که در ادامه، آنها را معرفی کرده و بررسی می نماییم. اساسا یکی از مهمترین دلایل ما برای بازیابی اطلاعات آیفون، ریکاوری و بازگرداندن عکس هایی است که به هر دلیلی، پاک شده اند. اگر عکس های خود را اخیراً پاک کرده اید، زیاد نگران نباشید؛ زیرا آیفون فکری برای این مشکل کرده است. در غیر این صورت هم باز شانس خوبی برای بازگرداندن عکس های پاک شده آیفون دارید. در صورت نیاز به دریافت خدمات تخصصی تر در این زمینه، کافی است با نمایندگی اپل در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید.

بازگرداندن عکس های پاک شده ی آیفون

چرا عکس ها از حافظه آیفون پاک می شوند؟

دلایل مختلفی برای پاک شدن عکس ها از حافظه دستگاه وجود دارد. گاهی اوقات کاربران به اشتباه گزینه حذف را انتخاب کرده و خود منجر به پاک شدن عکس یا سند می شوند. در مواقع دیگر به دلیل بی اهمیت انگاشتن یک سند یا عکس کابر عمدا به حذف اقدام کرده اما پس از مدتی احساس می کند که به آن نیاز دارد. با اینکه اپل شرایط ایمنی برای محصولات خود ایجاد کرده که به ندرت دچار حملات ویروسی شوند، اما دیده شده است که به خاطر وجود یک بد افزار نه تنها عکس ها، بلکه کل اسناد و اطلاعات دستگاه پاک شده و به اصطلاح گوشی ریست می گردد.

کاربران بسیاری نیز وجود دارند که با انتخاب گزینه بازگشت به تنظیمات کارخانه موجب از بین رفتن تمام اطلاعات خود شده در حالی که از آن بک آپ نگرفته اند. مثالی از این قبیل موجب می شود که کار بر به فکر بازگرداندن عکس های پاک شده آیفون باشد. ما در ادامه سه راه کلی برای بازیابی عنوان خواهیم کرد. به ادامه مطلب دقت فرمایید.

شما می توانید با مطالعه « روش بازیابی اطلاعات پاک شده از روی آیفون » ، انواع اطلاعات به غیر از عکس را نیز بازایابی کنید.

روش های بازگرداندن عکس های پاک شده آیفون

بک آپ گیری برای بازیابی عکس های پاک شده در آیفون:

یکی از راه های بازگرداندن عکس های پاک شده آیفون بک آپ می باشد. این روش را می توان از جمله راه های عاقلانه ای دانست که بسیاری از کاربران زا آن استفاده می کنند. با این تفاوت که بک کاپ گرفتن در گوشی، به اشغال فضای حافظه می پردازد. کاربرانی نیز عنوان داشته اند که نسخه بک آپ اطلاعات خود را روی کامپیوتر ذخیره کرده اند که این خود به دلیل به روز نبودن نسخه موجب می شود اطلاعات جدید بازگردانده نشود. در هر حال با نصب و باز کردن iTunes روی کامپیوتر و اتصال آیفون به آن نی توانید در قسمت summary گزینه Restore Backup را انتخاب کنید. البته می شود با استفاده از Google Photos نیز به پشتیبانی خودکار عکس ها اقدام کرد.

استفاده از گزینه Recently Deleted برای بازگردانی عکس های پاک شده آیفون:

یکی از قابیلت های ویژه سیستم ای او اس ذخیره 30 روزه عکس های پاک شده است. اگر عکس های خود را در Recently Deleted پاک نکرده باشید می توانید برای بازگرداندن عکس های پاک شده آیفون، وارد برنامه عکس دستگاه شده، سپس گزینه Recently Deleted را انتخاب کرده و در گوشه سمت راست بالا گزینه Recover All را انتخاب کرده تا تمام عکس ها باز گردانده شود. اگر به یک یا چندتای آن ها نیاز دارید می توانید با انتخاب تک آن ها Recover را بزنید.

حتی امکان بازگردادن پیام های پاک شده آیفون نیز وجود دارد، که قابلیت بسیار خوبی برای کاربران این گوشی ها است.

استفاده از iCloud برای بازیابی عکس های پاک شده

بازگرداندن عکس های پاک شده آیفون، به روش iCloud نیز امکان پذیر است. این در صورتی امکان دارد که iCloud Photo Library شما روشن باشد. در این وضعیت با هر عکس، یک کپی در iCloud گرفته خواهد شد و با استفاده از iClod.com می توایند وارد اکانت خود شده و با انتخاب تنظیمات گزینه سمت چپ یعنی Restore Files را انتخاب کرده و عکس های مورد نظر را انتخاب نماید سپس Restore Files رابزنید.

تعمیرات تخصصی آیفون

تعمیرات تخصصی آیفون توسط کارشناسانی انجام می گیرد که دروه های تخصصی بین المللی را پشت سر گذاشته و شبانه روز در حال آنالیز انواع محصلات قدیمی و جدید آیفون می باشند تا توانایی برطرف کردن نیازهای مختلف کاربران را داشته باشند. در نمایندگی اپل در تهران علاوه بر فروش انواع محصولات قدیمی و جدید کمپانی آیفون، مشاوره های رایگان پیش و پس از تعمیرات و خرید نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد.

تعمیرات تخصصی آیفون مرکزی فوق پیشرفته بوده که به جدیدترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر مجهز می باشد. در این مرکز تعمیر انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه همچنین تعویض قطعات با نمونه ای اصل و اورجینال بر اساس متدهای روز دنیا انجام می گیرد تا کاربران بیش از پیش احساس رضایت و خرسندی داشته باشند. ما اینجا گرد آمده ایم که کیفیت برتر، خدمت شایسته تر و سرعت بالاتر را به شما عزیزان عرضه داریم.