جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

ارزان ترین مک بوک های اپل

اپل با تولید مک بوک های خود تحولی عظیم را در دنیای لپ تاپ ها به ارمغان اورد . اما مک بوک ها نیز همچون سایر تولیدات این کمپانی محبوب با مشکل گرانی قیمت مواجه بودند و تهیه ی آن ها برای همه ی کاربران مقدور نبود. اما می توان چند نمونه ی ارزان و باکیفیت را در میان این محصولات منحصر به فرد معرفی کرد. اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ ارزان قیمت در مجموعه محصولات اپل هستید ما از قبل این بررسی را انجام داده و چند نمونه از  ارزان ترین مک بوک های اپل تا سال ۲۰۱۸  را در لیستی به شما ارائه می دهیم.  شایان ذکر است، بررسی های انجام شده براساس قیمت هایی است که بصورت آنلاین ارائه شده و از این حیث شما می توانید بهترین انتخاب را مشاهده و براساس آن تصمیم گیری کنید.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل، با اولویت قراردادن شعار مشتری مداری به عنوان خط مشی اصل خود، خدمات و سرویس های گسترده ای را به کاربران محترم ارائه می دهد. علاوه بر فروش و تعمیرات انواع لپ تاپ، تبلت، موبایل و لوازم جانبی اپل، خدماتی همچون راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی معتبر، سرویس های مجازی و … نیز در این نمایندگی ارائه می گردد. از سویی دیگر، کارکنان کلیه ی واحدهای نمایندگی اپل، نیروهای جوان و در عین حال مجربی هستند که تمام تلاش و تمرکز خود را معطوف تحقق اصول مشتری مداری مراجعین محترم نموده اند. در صورت تماس و یا مراجعه به سایت نمایندگی رسمی اپل، می توانید اطلاعات کامل و جامعی در مورد سرویس ها وخدمات این مرکز به دست آورید.

معرفی ارزان ترین مک بوک های اپل تا سال ۲۰۱۸

  • مک بوک پرو با نوار لمسی- MacBook Pro with Touch Bar deals

کمپانی محبوب اپل در سال ۲۰۱۷ مک بوک پرو خود را با پردازشگر نسل هفتم Kaby Lake بروز رسانی کرد تا کارایی بیشتری برای عملکرد ۴K، ویرایش ویدئو و ویرایش تصاویر پرحجم فراهم نماید.با این حال، صرف نظر از قدرت، تفاوت های زیادی بین نسخه ۲۰۱۷ و ۲۰۱۶ وجود نداشته و صفحه نمایش درخشنده رتینا و اندازه کلی یکسان است. بنابراین به عنوان یکی از ارزان ترین مک بوک های اپل می توانید بروی این مدل حساب باز کنید.

شایان ذکر است، این مک بوک در نسخه های ۱۳ و ۱۵ اینچی در دسترس بوده که مهمترین ویژگی این مدل های پرو(Pro) ، تاچ بار(Touch Bar) آنها می باشد. این دستگاه دارای صفحه نمایش مینی ال ای دی است و برای راحتی بیشتر ابزار ویرایش عکس و ویدئو را نیز بروی صفحه کلید آورده است.همچنین این لپ تاپ، نازک ترین و سبک ترین مک پرو بوده و افزایش سرعت رم و بهبود عملکرد صفحه کلید از ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد.

  • مک بوک پرو ۱۳ اینچی بدون نوار لمسی – MacBook Pro deals: 13-inch, no Touch Bar

این محصول تمام حرفه ای نیز در لیست ارزان ترین مک بوک های اپل جای گرفته و البته به قیمت تر از مک بوک پرو با تاچ باری است که در قسمت قبل توضیح داده شد. به هر حال، این دستگاه یعنی ۱۳-inch MacBook Pro دارای تاچ بار یا تاچ آی دی نبوده و ظرفیت ذخیره سازی آن کمتر از ۱۲GGB می باشد. ( البته در سایر مشخصات بسیار شبیه به مک بوک پرو با تاچ پد است)

سبکی و باریکی را نیز می توانید به ویژگی های ارزشمند این لپ تاپ ۱۳ اینچی اضافه کرده و در کل می توان گفت این دستگاه به گونه ای رقیب جدی MacBook Air نیز محسوب می شود. ناگفته نماند، به هنگامی که اپل در سال ۲۱۰۷ این دستگاه را بروزرسانی کرد، شاهد تغییرات زیادی در آن نبودیم.از دیگر شاخصه های این دستگاه می توان به صفحه نمایش رتینا (Retina)، سایزی برابر با مدل ۲۰۱۶ اشاره داشت. گفتنی است، این دستگاه به پردازنده نسل هفتم Kaby Lake  نیز مجهز شده است.

  • مک بوک پرو با نمایشگر رتینا – MacBook Pro deals – with Retina 2015

به عنوان یکی دیگر از ارزان ترین مک بوک های اپل می توان به مک بوک پرو با نمایشگر رتینا اشاره داشت. به هنگامی که این مدل در سال ۲۰۱۵ از سوی کمپانی پرآوازه اپل معرف شد، به خوبی توانست کاربران حرفه ای را شگفت زده کرده و امروزه نیز همچنان از جمله مک بوک هایی است که مورد توجه می باشد.از مشخصه های این دستگاه می توان از نمایشگر رتینا، پردازنده اینتل Core i7 با فرکانس ۲٫۲Ghz، رم با ظرفیت ۱۶GB ، VRAM اختصاصی با ظرفیت ۲GB و گرافیک های Intel Iris Pro  آن نام برد.

  • مک بوک پرو  – best MacBook deals 2017

مک بوک پرو ۱۲ اینچی ۲۰۱۷ از جمله یکی دیگر از ارزان ترین مک بوک های اپل به شمار می رود. این محصول قدرت گرفته از پردازنده های برتر ( پردازنده های نسل هفتم Kaby Lake با گزینه های m3،  i5، i7)، گرافیک بهتر و تجربه تایپ بی نظیر تر نسبت به نسخه ۲۰۱۶ خود می باشد. اگر چه، شفافیت و وضوح تصاویر نمایشگر و همچنین ابعاد جمع و جور آن به مانند همان نسخه قدیمی است.

  • مک بوک پرو های  ۲۰۱۶- ۲۰۱۵    – The best MacBook deals

مک بوک های سال ۲۰۱۶ با پردازنده های اینتل Core و گزینه های Core m3، m5 و m7  شامل سرعتی معادل نمونه های ۲۰۱۷ نمی باشند. اما کمی پرشتاب تر از مدل ۲۰۱۵ بوده و می توانند کارهای زیادی را برای شما انجام دهند.از سویی دیگر، این محصول دارای نمایشگر درخشنده رتینا بوده و به همان جمع و جوری مدل ۲۰۱۷ می باشد. به هر حال اگر شما بتوانید از مشخصه های پایین تر آن به نسبت نمونه های مدرن تر صرف نظر کنید، این دستگاه نمونه ای خارق العاده خواهد بود.

تعمیرات اپل

برای اینکه کاربران محترم نمایندگی اپل ، از خدمات و سرویس های با کیفت تری در زمینه ی تعمیر محصولات شان بهره مند شوند، واحدهای تعمیرات اپل راه اندازی شده اند. این واحدها، به تفکیک به یکی از محصولات اپل اختصاص یافته و متخصصان حرفه ای در آنها، به بررسی دقیق و ترمیم محصول مورد نظر به صورت تخصصی می پردازند. کادر فنی در واحدهای تعمیرات اپل، تیمی از برترین تکنسین ها در حوزه ی ترمیم محصولات الکترونیک بوده و قادر به رفع کلیه ی نواقص و خرابی های انواع محصولات اپل می باشند. شایان ذکر است، به سبب تعهد بالای کارکنان واحدهای تعمیرات اپل، کاربران می توانند از تعمیر تخصصی محصول خود و استفاده از قطعات اصل و اورجینال اطمینان کامل داشته باشند.