جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

آیفون ۲۰۱۸ با صفحه نمایش اولد

اپل اعلام کرده که تولید نمایشگرهای اولد برای آیفون‌ ۱۰ جدید را از ماه آینده آغاز خواهد کرد. چند ماهی است که از معرفی و عرضه آخرین پرچمدار اپل یعنی آیفون ۱۰ می گذرد و در این مدت، شایعات بسیاری در مورد پرچمداران جدید این کمپانی در سال ۲۰۱۸ ایجاد شده است. طبق گزارش نشریه تایوانی اکونومیک دیلی تایمز، قرار است نسل جدید آیفون ۱۰، با نمایشگرهای اولد تولید و عرضه گردند. البته تولید آیفون ۲۰۱۸ با صفحه نمایش اولد ، در ابتدا به صورت آزمایشی اتفاق خواهد افتاد. در ادامه توضیحات تکمیلی را در مورد این خبر ارائه می دهیم.

آیفون ۲۰۱۸ با صفحه نمایش اولد

خدمات تعمیر آیفون با گارانتی معتبر، تنها در اپل سرویس ، 54114-021 و 62948-021

تولید آیفون ۱۰ جدید با نمایشگر اولد

آن گونه که از خبرها و گزارش ها پیداست، اپل برای تولید آیفون ۲۰۱۸ با صفحه نمایش اولد، با کمپانی سامسونگ همکاری خواهد داشت. به عبارت دیگر، اخبار منتشر شده درباره ی بهره گیری این شرکت از تکنولوژی نمایشگر اولد، با شایعه منتشرشده توسط ETNews مبنی بر تولید بخشی از پنل‌های اولد مورد نیاز برای آیفون‌های جدید اپل توسط سامسونگ دیسپلی هم‌خوانی دارد.

دلیل این همکاری جالب توجه این است که گویا شرایط لازم برای تولید انبوه پنل‌های اولد، منحصرا در کمپانی سامسونگ فراهم می باشد. اگرچه شرکت های دیگری نیز قادر به تولید صفحه نمایش های اولد هستند، اما گویا تنها سامسونگ توانسته نظر اپل برای تولید آیفون ۱۰  با نمایشگر اولد را به خود جلب نماید.

خدمات تخصصی اپل سروی: بازیابی هارد آیفون

مشخصات آیفون های ۲۰۱۸ دارای صفحه نمایش اولد

تولید آیفون ۱۰ جدید با نمایشگر اولد، قرار است شامل دو مدل از این گوشی باشد؛ یکی با صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی و مدل دیگر با نمایشگر ۶.۵ اینچی ارائه خواهد شد. گفتنی است که مدل دوم، قرار است به عنوان بزرگ ‌ترین مدل از آیفون های اپل لقب بگیرد.

جالب است بدانید که دو آیفون اولد جدید اپل، دارای برد انباشته بوده و از این نظر نیز می توانند نظر کاربران را به خود جلب نمایند. هنوز در مورد دیگر مشخصات ظاهری و یا فنی آیفون ۱۰ های مدل ۲۰۱۸ اطلاعاتی منتشر نشده و تنها اتفاقی که بروز آن قطعی شده، تولید آیفون ۲۰۱۸ با صفحه نمایش اولد می باشد.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل ، علاوه بر عرضه ی محصولات این شرکت، خدمات تعمیرات آنها را نیز به کاربرن ارائه می دهد. ایجاد فروشگاه های مرکزی و واحدهای تخصصی تعمیر، نمایندگی اپل را از دیگر مراکز خدماتی متمایز کرده است. خبر آیفون۲۰۱۸ با صفحه نمایش اولد از جمله جدیدترین اخبار آیفون ها هست که شرح آن را در این خبر مطالعه نمودید.

در فروشگاه  مرکزی اپل ، امکان دریافت مشاوره های تخصصی پیش از فروش برای مشتریان فراهم شده است. با استفاده از این خدمات، می توانید در مورد موارد فنی محصول مورد نظر اطلاعات جامعی کسب کرده و خریدی مطمئن داشته باشید. همچنین مدیریت نمایندگی اپل در راستای تکریم مشتری، خدمات پس از فروش متفاوتی را به کاربران این مرکز ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر، می توانید با نمایندگی اپل تماس حاصل نمایید.

واحدهای تعمیرات اپل

تخصص حرف اول را در واحدهای تعمیرات اپل می زند. همکاران ما در این واحدها همگی کارشناسان دوره دیده ای هستند که سالها در زمینه ی تعمیر محصولات اپل فعالیت کرده اند. تجربه و مهارت بالای این افراد، امکان وارسی موشکافانه ی دستگاه معیوب را به آنها داده است.

عملیات تعمیر در این مجموعه با استفاده از تجهیزات درجه یک و مدرن صورت می گیرد. نکته ی قابل ذکر این است که بررسی و تعمیر هریک از محصولات اپل، در واحد مخصوص به همان محصول انجام می شود. این کار، موجب افزایش تمرکز تعمیرکاران و در نتیجه ارائه ی خدمات با کیفیت تر در واحدهای تعمیرات اپل شده است.

برای پیگیری آخرین اخبار مربوط به کمپانی اپل و رویدادهای آن، می توانید بخش ذیل را پیگیری نمایید