جستجو کردن
Close this search box.

درباره نمایندگی رسمی اپل

نمایندگی رسمی اپل ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات مرتبط با بهسازی، ارتقاء، بازیابی و تعمیر محصولات اپل به مراجعان محترم است. دارندگان محصولات اپل می توانند در صورت بروز هر گونه اشکال و ناکارآمدی در دستگاه خویش به نمایندگی رسمی اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند.

نمایندگی رسمی اپل جهت تحقق اهداف مشتری‌مدار خود، مجموعه‌ای از زبده‌ترین متخصصان را گرد هم آورده است و در تلاش است تا ارائه‌ای ممتاز در زمینه‌ی خدمات پس از فروش به مشتریان خویش داشته باشد. شایان ذکر است نمایندگی رسمی apple همگام با جوامع پیشرفته‌ی دنیا بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای دارد و سرویس ها و خدمات ارائه شده در مجموعه خویش را گارانتی و ضمانت نموده است.

درباره نمایندگی رسمی اپل

مشخصات نمایندگی رسمی اپل

نمایندگی رسمی اپل در تلاش است تا با تجهیز فضای خویش به حضور «زبده ترین کارشناسان» و «پیشرفته ترین تجهیزات»، تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را به کاربران دستگاه های اپل ارائه نماید. کارشناسان حاضر در این مجموعه به دلیل بررسی و واکاوی تعداد بیشماری از محصولات اپل بر ریز و درشت این محصولات مسلط گشته و قادر هستند تا اشکالات ایجاد شده در تولیدات اپل را به بهترین شکل ممکن مرتفع سازند.

برخورداری نمایندگی رسمی اپل از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر نیز سبب گشته تا مهم ترین گام در تعمیرات اپل، یعنی همان تشخیص صحیح اشکال پیش آمده در دستگاه و منشاء آن- به درستی صورت گرفته و تعمیراتی کامل و بی عیب و نقص بر روی دستگاه پیاده گردد. به گونه ای که غالب دستگاه های تعمیر شده در نمایندگی اپل، کیفیت اولیه خویش را بازیافته و بدل به دستگاهی نو و کارآمد می گردند.

خدمات تخصصی نمایندگی رسمی اپل

خدمات تخصصی نمایندگی رسمی اپل

خدمات تخصصی نمایندگی رسمی اپل منحصر به دستگاهی خاص نیست و دارندگان کلیه دستگاه ها – اعم از آیفون، مک بوک، آی مک، آیپد و … می توانند پس از حضور در نمایندگی رسمی اپل به پارت تعمیرات مرتبط با محصول خویش مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. چیره‌دستی کارشناسان نمایندگی رسمی اپل در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در پارت های تعمیرات اپل  گردند.

نمایندگی رسمی تعمیرات اپل در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در حوزه های تعمیر، فروش و آموزش تعمیرات اپل به کاربران و علاقمندان این برند باشد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی قانونی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند.

کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اپل با معرفی و عرضه هر محصول جدید از سوی کمپانی اپل به بررسی و واکاوی آن پرداخته و به استخراج ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن می پردازند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و بازیابی مرتبط با هر دستگاه گشته و سبب می گردد تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تعمیر و ترمیم شوند. واحدهای تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی می گردند.