جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر کامپیوتر اپل

در صورتی که شما نیز دارندۀ یکی از مدل‌های کامپیوتر اپل هستید اما دستگاه شما به هر دلیلی دچار افت عملکرد یا اختلال در حین کار گشته می‌توانید با حضور در نمایندگی تعمیرات اپل و تحویل آن به بخش «تعمیر کامپیوتر اپل» نسبت به رفع اشکالات آن اقدام نمایید. مرکز تعمیر کامپیوتر اپل، کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در لپ‌تاپ خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز شوید.

این مرکز در تلاش است تا روز به روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدماتی شایسته نام اپل به کاربران ارائه دهد. مدیریت این بخش، تمامی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر کامپیوتر اپل را ضمانت و گارانتی می‌نماید و به شما اطمینان می‌دهد که برخلاف دیگر مراکز غیر رسمی و غیر مجاز، تمامی قطعاتی که در این مرکز تعویض می‌گردند، اصل و اورجینال شرکتی می‌باشند.

تعمیر کامپیوتر اپل در محل

خدمات  تعمیر کامپیوتر اپل

  • بروزرسانی و باز کردن انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان
  • بررسی و کنترل کلیه اجزای کامپیوتر اپل شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره
  • روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل کامپیوتر اپل
  • رفع مشکل روشن نشدن کامپیوتر اپل 
  • انجام تنظیمات کلیه نرم افزارهای موجود جهت هماهنگی بیشتر با اجزای کامپیوتر
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت نرم افزارهای کاربردی در کامپیوتر اپل
  • ارائه خدمات تخصصی تعمیر صفحه نمایش کامپیوتر های اپل ، تعمیر LED اپل و تعویض LCD و LED اپل ( مانیتور اپل)
  • تعمیر کارت گرافیک کامیپوتر اپل   و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ اپل (VGA)
  • نصب ویندوز ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی
  • تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … )
  • تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف High Voltage و …
  • تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات

ویژگی های مرکز تعمیر کامپیوتر اپل

تعمیرگاه مجاز اپل ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، سرویس، بازیابی اطلاعات، ارتقاء و ترمیم کلیه دستگاه های اپل به ویژه سرویس های مرتبط با تعمیر کامپیوتر اپل است. کاربران کامپیوتر اپل می توانند در صورت مواجهه با هرگونه اختلال و ناکارامدی در دستگاه خویش، به مرکز تعمیرات اپل مراجعه کرده و پس از حضور در پارت مربوطه، تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند. به دلیل حضور تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه بازیابی و تعمیر در این مرکز، تمامی خدمات ارائه شده در تعمیرگاه مجاز اپل مشمول گارانتی و ضمانت است.

ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده در تعمیرگاه مجاز اپل، بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، حضور و همکاری گروهی از متخصص‌ترین و زبده‌ترین مهندسان جوان کشور، بهبود و ارتقاء فضای کاری موجود میان کارکنان این مرکز، پیاده‌سازی ضوابط و استانداردهای روز دنیا، رعایت اصل مشتری‌مداری و تعهد به آن و…  برخی از پارامترهای جاری در مرکز تعمیر کامپیوتر اپل هستند که نقش بسزایی در موفقیت و پیشروی آن ایفا کرده‌اند.

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر اپل

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر اپل با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و به دست تیمی از مجرب ترین کارشناسان در مرکز تعمیر کامپیوتر اپل انجام می پذیرد. دارندگان هریک از کامپیوترهای اپل –صرف‌نظر از نوع دستگاه و برند آن- می توانند با مراجعه به این مرکز، تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری را دریافت نمایند.

خدمات مرتبط با تعمیر سخت افزار کامپیوتر اپل پس از عیب یابی صحیح و شناسایی اشکال پیش آمده آغاز شده و تا بهسازی تام دستگاه ادامه می یابد. استفاده از پیشرفته ترین متدهای عیب یابی، کار با پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اورجینال و اصل شرکتی دارای لیبل (پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه) برخی از پارامترهایی جاری در مرکز تعمیر کامپیوتر اپل است که سبب پیشروی و تمایز این مرکز از سایر مراکز همکار گشته است.

تعمیر کارت گرافیک کامپیوتر اپل:

در کامپیوتر‌های امروزی، کارت گرافیک معمولاً به دو شکل بکاررفته است که این مسئله می‌بایست در تعمیرات کامپیوتر مدنظر قرار گیرد. در شکل نخست، تمامی فعالیت‌های مرتبط با پردازش‌های گرافیکی، توسط همان تک هسته گرافیکی پردازنده انجام می‌شود و کامپیوتر کارتِ گرافیکی مستقل ندارد (هسته گرافیکی این مدل‌ها در درون پردازنده قرار دارد و کارآیی لازم برای بازی و کارهای گرافیکی سنگین را ندارد).

در شکل دیگر، علاوه بر هسته گرافیکی پردازنده، یک کارت گرافیک مستقل نیز جهت پردازش‌های سنگین‌تر بکاررفته است تا دستگاه کارایی لازم جهت پردازش‌های سنگین گرافیکی را داشته باشد.

تعمیر مادربرد کامپیوتر اپل:

موارد متعددی ممکن است سبب بروز نقص و خرابی در مادربرد کامپیوتر گردد. اما به طور کلی می‌توان گفت که اختلال در ولتاژ چیپ رگلاتور، سوختگی یا خرابی خازن و مقاومت ها، خرابی آرایه بندی پایه چیپست گرافیک یا پل شمال و جنوبی، خرابی و سوختگی دیود ها و افزایش حرارت چیپ ها از جمله مهم ترین این عوامل به حساب می آیند.

در هر صورت، خرابی این قطعه به هرکدام از این موارد که مربوط باشد، نیاز است تا جهت تعمیر مادربرد کامپیوتر اپل اقدام گردد.  تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه نیز با حضور در مرکز تعمیرات کامپیوتر اپل قابل دریافت است.

تعمیر صفحه نمایش all in one اپل:

تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر صفحه نمایش اپل نیز با حضور در مرکز تعمیرات کامپیوتر اپل قابل دریافت است. برخی از خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه عبارت است از:

بررسی و کنترل اجزای کامپیوتر اپل شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال در مرکز تعمیر صفحه نمایش کامپیوتر اپل، کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد، کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و…، تعمیر تمامی مشکلات مربوط به صفحه نمایش کامپیوتر اپل، تعمیر کارت گرافیک کامپیوتر اپل و …. .

تعمیر فن کامپیوتر اپل:

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات کامپیوتر اپل پس از عیب‌یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان خواهند گذاشت و در ادامه پس از کسب اجازه از شما، اقدامات مورد نیاز را بر روی دستگاه پیاده می سازند. در هر حال، آنچه که شما در پایان دریافت خواهید کرد، دستگاهی سالم و بی عیب و نقص است.

برخی از سرویس‌های مرتبط با فن کامپیوتر اپل که احتمالاً جهت رفع اشکال پیش آمده در این بخش از دستگاه استفاده خواهند شد عبارتند از: تغییر در تنظیمات پاور کامپیوتر، نصب آخرین درایور سخت افزاری گرافیکی، به روز رسانی بایوس کامپیوتر، تعویض کل فن کامپیوتر و …. .

تعمیرات حرفه ای در مرکز تعمیر کامپیوتر اپل

به‌یقین شما نیز آگاهی دارید که حضور کارشناسان متخصص تعمیر در یک مرکز به تنهایی نمی‌تواند ضامن ارائه‌ی بالاترین سطح کیفی خدمات گردد؛ آنچه که در این میان مکمل حضور کارشناسان خواهد بود وجود ابزارآلات تخصصی است؛ ابزاری که برای کارشناسان، امکان پیشبرد در عملیات تعمیر و کنترل سیستم‌ها را فراهم سازد.

مدیریت مرکز تعمیر کامپیوتر اپل با علم به تمامی موارد مذکور، مجموعه‌ای از تخصصی‌ترین ابزارآلات تعمیر را در اختیار کارشناسان خود نهاده و با تلفیق این دو بخش –یعنی کارشناسان متخصص و ابزارآلات پیشرفته- موفق به رفع تمامی عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در مرکز تعمیرات کامپیوتر اپل گشته است. کاربران گرامی توجه داشته باشند که مرکز تعمیرات اپل، تعمیرگاه مجاز محصولات اپل در ایران است و هیچ‌گاه مدعی نمایندگی اپل بودن را ندارد.

مرکز تعمیر کامپیوتر اپل با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ی خدمات تخصصی و فوق تخصصی تعمیرات اپل و سیستم‌های هوشمند پیشرفته مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ فناوری اطلاعات عرضه می‌دارد. این شرکت به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در بهینه‌سازی کاربردهای تکنولوژی در کشور کوشا باشد.

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیر و فروش به کاربران و علاقمندان این برند به ویژه در زمینه خدمات مرتبط با تعمیر کامپیوتر اپل باشد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند.

کارشناسان ما در نمایندگی اپل با معرفی و عرضه هر محصول جدید از سوی کمپانی اپل به بررسی و واکاوی آن پرداخته و به استخراج ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن می پردازند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و بازیابی مرتبط با هر دستگاه گشته و سبب می گردد تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تعمیر و ترمیم شوند. واحدهای تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی می گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید